Tervitus
Selline isend siis perekonnas juba tegelt 2006 aasta aprillist. Ostetud on autonovast ja auto ise toodud itaaliast. Läbisõit oli tollal 120 000, nüüdseks hakkab 150k lähenema. Hooldustöid on ohtralt tehtud- DI-kassett, Puksid, tagumised õõtshoova vardad, SID displei remonditud ning kuna täheldati kõrinat mootoris vahetati ka ketitaldmik ja midagi veel, täpselt ei mäleta. Viimase sai tehasegarantii korras.
Lisadest mis märkimist väärib on mäludega istmed, mis on väga mugav, eriti kui autot kasutab 2 isikut. Loomulikult on Saabi istmed ühed mugavamad kuhu ma istund olen ning seadistus võimalusi on enam kui küllaga.
Kuna Saabi originaal AS2 pioneeri stereo jäi minu nõudmistele selgelt lahjaks on vahetatud 2 esiukse kõlarit ning tagauste asemel pandud tagariiulile 2 ovaali ning pagasiruumi ka 10'' subwoofer. Mida toidab 5 kanaliga võimendi.
Olen autoga väga rahul, kuid soov võimsama järele on juba tekkinud:D.
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Ei ole päris nii! Sinu autol on jah need paremat sorti istmed, mis külgtuge ka pakuvad. Minu _aerol_ jälle on näiteks need nigelamad, mis hoogsamates kurvides end kohe meelde tuletavad.Algselt postitas: RStorm
Loomulikult on Saabi istmed ühed mugavamad kuhu ma istund olen
Algselt postitas: sanderseb
Tere!
Ega ei ole tekkinud soovi autot müüa?
Otsin 9-5-te, aga pole veel leidnud meelepärast, sellepärast küsin.
Selline mõte on tekkinud küll, kuid kahjuks pole hetkel piisavalt ressursse et uut sõidukit liisingusse võtta
em hetkel on mul ainult tihendid vahetatud, kolvid katsun siin veebruari kuu sees ära vahetada;), sest sõitsin kuskil 3k km ja pool normi oli kadund..aga tossab nagu iga tavaline auto..sinist ega midagi muud kll sealt ei tule, turbo kohta öeldi, et on kuiv ja töökorras, kerge lõtk pidi küll sees olema:freak:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kolbe vahetatakse tavaliselt siis kui mootor kolinat juba tegema hakkab. Kolb on ainult rõngaste hoidja, rõngad on need mis tihendavad. Kui rõngad kulunud siis kompressioon väheneb ja/või suitseb, vahetad rõngad ja kõik korras. Niisama kolbe vahetama hakata on kuidagi kahtlane. Kas kolvid olid tolerantsist väljas juba?
Kas sul mojal õlilekkeid pole (otsakaas, vändaots)? Mõtlen, et kui õli kaob põlemise teel siis peaks ikka seda näha ka olema? Mul on otsakaane leke ja külmade ilmadega ka väike toss ning õli valan juurde 10K jooksul kuskil 0,8L (ilma selleta jääks ka nprmi piiridesse)
Aga nagu siin tavaks öelda on, et foorumis autot ei paranda vaid tuleb see ikka spetside hooleks jätta.

Täna sai siis puksiiriabiga troostis käidud:headbang:. Nimelt turbo toru oli lahti tulnud ja kinnituse puruks teinud
. Sõidu ajal lõi engine tule põlema ja turbonäidiku punasesse ning suri välja pmst kohe. Kahtlustasin algul juba üldse turbo surma, kuid õnneks mitte:notworthy: