Teadsin travolta lennundushuvist, lisaks oli lennuk kahtlaselt breitlingu värvides.. Juurde ka google otsing (muideks, seda pilti ma googlest ei leidnud) ja pakkumiseks piisav alus koos.
Aga jätkaks lennundusteemaga:
Kui saab tuli turule reisilennukiga Saab 2000, oli see lennuk ühe omaduse poolest oma klassis maailma parim. (põhimõtteliselt on siiani). Mis klassis ja mis oli see rekord ( lisapunkte saab absoluutse klassirekordi eest)..
jap, saab 2000 on kiireim turbopropp maailmas, mis laialdasemat kasutust on leidnud.. Kõige kiireim oli Tupolev 114, lähes 1000km/h, aga teda tehti palju vähem ja kasutas ainult aeroflot.
Algselt postitas: epsum
jap, saab 2000 on kiireim turbopropp maailmas, mis laialdasemat kasutust on leidnud.. Kõige kiireim oli Tupolev 114, lähes 1000km/h, aga teda tehti palju vähem ja kasutas ainult aeroflot.
Tulistage järgmine..
Noriks natukene. Wiki andmetel on kasutusel SAAB2000 vaid 54tk, nii et laialdane kasutus on selge liialdus.
Algselt postitas: epsum
jap, saab 2000 on kiireim turbopropp maailmas, mis laialdasemat kasutust on leidnud.. Kõige kiireim oli Tupolev 114, lähes 1000km/h, aga teda tehti palju vähem ja kasutas ainult aeroflot.
Tulistage järgmine..
Noriks natukene. Wiki andmetel on kasutusel SAAB2000 vaid 54tk, nii et laialdane kasutus on selge liialdus.
54 tk ikka päris palju ju . Ja Tupelevi tehti ainult 6 ( netis kuskil oli )
Justament. 11 aastat enne Porsche Turbo-t (ja 15 aastat enne Saab 99 Turbo-t). Kusjuures Corvairi lahendus on inspireeritud just VW Beetle-st ja Porsche 356-st.