reguleeritav jaotusvõll

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#26

Algselt postitas: EnnSvensson
Algselt postitas: ivomets
tänud tehnoloogia eest ;
yks variant veel:
ketirattad panna ja ketipingutid 2tk. . ja näiteks õlisurvega ( või ka mehhaaniliselt ) muuta ketipikkusust ja seega nurka.
Aga siis hakab nukkvõll pöörlema samas suunas v.võlliga ,originaalis pöörleb ju vastupidi?

jah, ju siis vaja ka teistpidi olevat nukkvõlli.
aga sellist tehnoloogiat pidid pragu mingid asjad kasutama.
ja elektroonika juhib õli survet ....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#27

Seda, et kas reguleeritava ketiratta jaoks toorikut ei kannata kuskilt osta. Tellid õigete parameetrite järgi tooriku ja lased tuttaval treialil-freesial sellele regulliosa külge ehitada. Ei peaks tekstoliidi krutiitamisega riskima.

Hiljuti just projekteerisin ühe kettülekandega ajami, kuhu oli vaja üsnagi harvaesinevate mõõtmetega ketirataste toorikuid ja vähemalt kolm eesti firmat suuutsid neid tükke pakkuda ja üldsegi mitte überkallite hindadega. Samad firmad pakuvad ka igast hammasrihmarataste toorikuid? Mul on töö juures mõned ketitootjate lingid ka, kus ketirataste toorikut mõõtmed ka olemas.
Vasta