
ühesõnaga see tõestas et Saabi ikka niisama lõmmi ei sõida

Algselt postitas: krss
Tulemuseks tema mõlkis esitiib, minul krt stange selle maasturi poriga koos![]()
Algselt postitas: alfa
ng900 plekk on küll õrnake. varem imestasin, et miks just minu auto külgedele parklates üha uusi mõlgikesi tekib. aga korra juhtusin tuttava üleminekukerega audi 100 plekki katsuma. pöidlaga surudes oli see tunduvalt jäigem.
Algselt postitas: alfa
ng900 plekk on küll õrnake. varem imestasin, et miks just minu auto külgedele parklates üha uusi mõlgikesi tekib. aga korra juhtusin tuttava üleminekukerega audi 100 plekki katsuma. pöidlaga surudes oli see tunduvalt jäigem.
Algselt postitas: duesenberg
Mass on teadupärast inseneri üks suurimaid vaenlasi, ja seega pole ka väga imekspandav, et kõikidel uutel autodel kattepleki paksus üha õhemaks muutub - massi kokkuhoid ju. beancounter'ite poolt)
Algselt postitas: suur
Lisaks muudele massi negatiivsetele külgedele on (leht)metalli paksus/mass on üsna võrdelises seoses metalli hinnaga.