Tere.
Nimelt probleem selles, et chech engine põleb vahel.
Tingimused, mil ta põlema hakkab, tunduvad olevat temperatuur alla 3 kraadi ja pöörded alla 2500.
Soojema ilmaga ei vilgu hetkekski, samuti kustub ära kui kiirematel pööretel sõita.
Temperatuurinäidik ei jõua ka päris sellesse punkti, kuhu ta peaks jõudma. Külmema ilmaga jääb üsna madalale ja ega auto hästi soojaks ei lähe ka.
Seega, kas termostaadiprobleem, näiteks, võib viia check engine põlemiseni?
900 '97 check engine
Nagu öeldud võib ja minul on see korra ka juhtunud. Natuke aimu põhjus(t)est saad, kui järgid http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... rionic.htm olevat juhendit, aga täpsem diagnoos selgub ikka siis, kui autot targematele näitad.
Temp. vale-näidik näitab valesti-segu vale- check engine(kuna ecu segumap eeldaks teistsuguseid andmeid).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- kirschberg
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Tekkis hiljuti sarnane probleem, et Check Engine hakkas kohati märku andma, seda aga vaid maanteesõidul ja miinuskraadide juures. Troostis TECH andis veateate allikaks temperatuurianduri, ning et mootori temperatuur oli madal, siis vahetati samas nii termostaat kui temperatuuriandur. Pärast seda probleem kadus.

Endal oli eelmine talv sama teema, et miinuskraadidega Check Engine lõi põlema. Troostis lasin eelmise aasta aprillis ära vahetada temp anduri ja termostaadi, aga nüüd viimase paari kuu jooksul on probleem tagasi tulnud. Nii kui miinusesse lööb ei taha mootor hästi soojaks minna ja näitab kirja aeg-ajalt. Kas on siis veel mingi viga küljes või tulebki temp andurit ja termostaati iga talv vahetada??? 

Ei usu, et temp. andurit iga aasta vahetama peaks. Termostaat on küll siuke nõrgake. A sa proovi mõnda teise firma termostaati vahelduseks. Troost on muteada wahlerit kasutanud. Ilmselt pakub ka OEM tükki.
Tean, et Saabianti valikus on nii oem ja B-osa (mis pole wahler).
Tean, et Saabianti valikus on nii oem ja B-osa (mis pole wahler).
Hea et ma olin seda lugenud siin just, sest siis oskasin kohe kahtlustada. Ennegi paaril korral nii kümneks sekundiks põlema löönud kui kõrge käiguga väga madalatel pööretel kiirendatud sai. Nüüd aga miinus 5-6 pikal otsal mitmekümne km peal ei läind mootor soojaks, 90-ga sõites. Linnas olin hakanud märkama, et salong ei lähe ka nii kiiresti soojaks kui varem, aga mul endiselt ju genekajama ka, mõtlesin, et äkki see poob siis...
Aga teel testisin siis, temp andur nibin-nabin üle sinise kerkinud ja check engine põleb, panin korra kolmandaga möödasõidu ja vahepeal 3000 pööret viiendaga, kohe kustus ära, temp tõusis ka paari pügala võrra ja salongi puhus ka kohe soojemat. Seega hakkan uurima, kuidas ise too asi (asjad) vahetada lisaks muule, mis vaja teha.
Kasu on siinsest lugemisest, oi oi kui palju

Aga teel testisin siis, temp andur nibin-nabin üle sinise kerkinud ja check engine põleb, panin korra kolmandaga möödasõidu ja vahepeal 3000 pööret viiendaga, kohe kustus ära, temp tõusis ka paari pügala võrra ja salongi puhus ka kohe soojemat. Seega hakkan uurima, kuidas ise too asi (asjad) vahetada lisaks muule, mis vaja teha.
Kasu on siinsest lugemisest, oi oi kui palju
