Mis on norm 1998aasta saab 9-5 20.l 110KW õlikulu?
mul on 10k kilomeetri kohta mingi liiter vaja raudselt juurde valada... pole kunagi lasknud õlitulel põlema minna, järsemat kurvi võttes süttib õlituli põlema küll.
kerget klõbinat on ka kuulda kui õli hakkab vähemaks jääma, hüdrotõukurid vist vms.. valan juurde on kõik bueno.. kuigi valget suitsu on hakanud ka külmemate ilmadega vaheltulema - olen täheldanud, et seda pigem siis kui kütus on otsakorral..ma ei tea kas siin on mingine loogiline seos?!
9-5 õlikulu
Õlikulu 10k. km. kohta on marginaalne,seda ei märka korras mootori puhul.
Tõenäoliselt on sul turbokompressor vigane.Veidi väiksem võimalus on,et ka kolvigrupp laseb liigselt survet karterisse.Kõige eelduseks on toimiv karterituulutus(mis küll kulunud kolvigrupi puhul ei tule oma tööga toime ja liigne surve karteris kustutab turbo õlirõngad).
Tõenäoliselt on sul turbokompressor vigane.Veidi väiksem võimalus on,et ka kolvigrupp laseb liigselt survet karterisse.Kõige eelduseks on toimiv karterituulutus(mis küll kulunud kolvigrupi puhul ei tule oma tööga toime ja liigne surve karteris kustutab turbo õlirõngad).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
nu turbo on vahetatud mingi 40k tagasi vms. kas vea teadasaamine oleks väga pikk ja kulukas protsess?
kusagilt olen kuulnud, et mingi värk selle õlikuluga 9-5'l on, et pidigi võtma koguaeg liitrike või natuke peale.
sõber ostis uue skoda octavia RS ning tal sama värk, kaha õlivahetuse vahepeal hakkab tuli põlema... kuid kõik on teeninduse poolt korras. mingi turbomootori teema äkki
samas ma kunagi ei tea, äkki see tuli ei hakkagi põlema normaaltingimustes (kui järsku kurvi ei võta) sest ma olen alati enne juurde pannud pisut.
kusagilt olen kuulnud, et mingi värk selle õlikuluga 9-5'l on, et pidigi võtma koguaeg liitrike või natuke peale.
sõber ostis uue skoda octavia RS ning tal sama värk, kaha õlivahetuse vahepeal hakkab tuli põlema... kuid kõik on teeninduse poolt korras. mingi turbomootori teema äkki
samas ma kunagi ei tea, äkki see tuli ei hakkagi põlema normaaltingimustes (kui järsku kurvi ei võta) sest ma olen alati enne juurde pannud pisut.
Loe mu eelmine postitus uuest läbi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: leho
nu turbo on vahetatud mingi 40k tagasi vms. kas vea teadasaamine oleks väga pikk ja kulukas protsess?
kusagilt olen kuulnud, et mingi värk selle õlikuluga 9-5'l on, et pidigi võtma koguaeg liitrike või natuke peale.
samas ma kunagi ei tea, äkki see tuli ei hakkagi põlema normaaltingimustes (kui järsku kurvi ei võta) sest ma olen alati enne juurde pannud pisut.
Selle aja saabidel vähemalt on minuteada õli rõhu tuli mitte õli koguse. kuigi üks sõltub teisest.
See, et ta kurvis põlema läheb on just seepärast, et see natukenegi, mis sul seal on tõmbab külje peale ära. Minu tonnisel läheb õli tuli vist mingi 0.5bari rõhu peal põlema, normaal tingimustes on õli rõhk aga 1.2-4Bar.
Ehk normaaltingimustel ei tohiks tuli mitte mingil juhul põlema minna või vilkuda vms.
Iga ratas veab and then some!
-
MangustGrupp
- Postitusi: 351
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
eee... endal nagu õli tarbimine puudub, turbo on vahetanud. AGA sõltub sellest, et palju sa pööred annad, kui olen sõitnud ukrainas ca 500km odessa ja kievi vahel, mul 200 grammi läks =) sest kiirus oli pidevalt üle 170km-tunnis ja ajal ületas 200 =DDD
ehk raskes tingimustes lihtsalt õli põletaks või mis iganes =)
p.s. trionicule tänud, et näitas et valesti vakuum volik on ühendatud. enne kütekulu oli ca 10.5 keskmine =)) nüüd aga 7.5L-100km kohta =) ja gaasiseade enam vähem hakkas tööle ka
ehk raskes tingimustes lihtsalt õli põletaks või mis iganes =)
p.s. trionicule tänud, et näitas et valesti vakuum volik on ühendatud. enne kütekulu oli ca 10.5 keskmine =)) nüüd aga 7.5L-100km kohta =) ja gaasiseade enam vähem hakkas tööle ka
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
leho .. see on valejutt, et 9-5 võtabki õli normaaltingimustes ! Vaheta õli kõigepealt koos filtriga ära, alusta lihtsaimast !
krt ma ei tea, kas miskine töökoda saab ka vea tuvastada (kui hull see ka ei oleks) ilma, et mingit hingehinda selle eest küsitaks - vea tuvastamise siis.
et oskaks enamvähem öelda kui suur probleem on ja mis suurusjärgus see remondiraha läheks...
et oskaks enamvähem öelda kui suur probleem on ja mis suurusjärgus see remondiraha läheks...
mis selle kohta oskate kosta?
http://www.saabservices.com/qaoilsludge.pdf
http://www.saabservices.com/qaoilsludge.pdf
Algselt postitas: leho
Mis on norm 1998aasta saab 9-5 20.l 110KW õlikulu?
mul on 10k kilomeetri kohta mingi liiter vaja raudselt juurde valada... pole kunagi lasknud õlitulel põlema minna, järsemat kurvi võttes süttib õlituli põlema küll.
kerget klõbinat on ka kuulda kui õli hakkab vähemaks jääma, hüdrotõukurid vist vms.. valan juurde on kõik bueno.. kuigi valget suitsu on hakanud ka külmemate ilmadega vaheltulema - olen täheldanud, et seda pigem siis kui kütus on otsakorral..ma ei tea kas siin on mingine loogiline seos?!
sisetunne ütleb,et väga tüüpiline vereviga 2,0l puhul: kolvigrupp kulunud..rõngaste vahetus on pigem enesepettus:) 80% juhtudest vajab kogu plokk vahetust
hind on talutav ca 26 000 ( plokk.komplketsed kolvid,ketid)
romula plokke viimasel ajal vanarauda vistaud järjest..lootusetu ettevõtmine ja topelttöö oht kui klient soovib riskida romula osadega:)
kui õlituli juba vilgsatab,siis on asi enam kui selge...liiga hilja,et midagi head loota ja päästa oleks.
kokkuhoid, hoolduste edasilükamine või ebapädev hooldus jne. saab lõppkokkuvõttes saatuslikuks...
hea õnne korral pääseb kolvide vahetusega(viimasel ajal iganädalane töö)
kui leiame karteri põhjast saalepuru ja/või tükke,siis keeldume mootorit olemasoleva plokiga kokku panemast või võtab klient endale 100% vastutuse tagajärgede eest(kinnikiilumise oht minutite vältel)
ma ei ütleks, et ca 70 000 krooni maksva auto paranduseks kuluv 26 000 krooni talutav on
eriti praeguses seisundis
aga eks me elame-näeme
kas saate seda kohapeal kuidagi kindlaks ka teha kui sinna sõidan? ja kaua see protseduur aega võtab? just rahalist poolt mõtlen ka.
aitähh
aga eks me elame-näeme
kas saate seda kohapeal kuidagi kindlaks ka teha kui sinna sõidan? ja kaua see protseduur aega võtab? just rahalist poolt mõtlen ka.
aitähh
Algselt postitas: leho
ma ei ütleks, et ca 70 000 krooni maksva auto paranduseks kuluv 26 000 krooni talutav oneriti praeguses seisundis
aga eks me elame-näeme
kas saate seda kohapeal kuidagi kindlaks ka teha kui sinna sõidan? ja kaua see protseduur aega võtab? just rahalist poolt mõtlen ka.
aitähh
saan aru ,et pole odav,kuid odavam kui uus osta või siis üldse autost loobuda.suurema arve vältimiseks ongi korralised hooldused ja ennetustöö.
kolvide seisukorda kiirmeetodil selgeks ei pruugi teha kahjuks.pokikaan ikka maha vaja võtta jne.
kui ks.tihendid vahetaud,turbo korras ,tuulutuskit ok ning välised suurmad lekked puuduvad ning õlikulu siiski suur ja ka suits(hele) on tõenäosus 99% samas on viimasel hetkel võimalik ennetada ploki vahetust..selgub põhja eemaldamisel enamjaolt.
Noh, see on kahe otsaga asi. Auto turuväärtus pole remondi juures üldsegi nii tähtis. Tähtis on see, kaua autoga veel sõita/seda autot omada plaanid. Parem küsi endalt, kumb on odavam, kas korda teha ja pikalt muretult sõita, või olematu hinna eest maha müüa ja järgmine pann asemele osta. Üsna hiljuti küsisin sama asja endalt.Algselt postitas: leho
ma ei ütleks, et ca 70 000 krooni maksva auto paranduseks kuluv 26 000 krooni talutav on![]()
Veel auto hinnast ja autosse investeerimisest.
Kas näiteks 5000 kroonisele autole 4000 krooniseid uusi rehve osta on talutav?
Algselt postitas: suur
Parem küsi endalt, kumb on odavam, kas korda teha ja pikalt muretult sõita, või olematu hinna eest maha müüa ja järgmine pann asemele osta. Üsna hiljuti küsisin sama asja endalt.
Ja see pole kindlasti lihtne otsus, kuna alati säilib ju inimlik lootus, et ehk see "uus" on parem, aga tõsiasi on siiski see, et ise korda tehtud/teha lastud masin on parem.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Plokki üle puurida ei anna? Remont kolbe pole saada?
annab rem kuni 1mm,kuid mida see muudab..lsatööde maht ja kolvid + siis rem vänt jne kujuneb samasse hinnaklassi
NB! ja rem.mõõt on vaid kepsusaaledele (kuni 0,5) raamsaaledele on vaid standard, mis tähendab, et jõuame samasse nullpunkti kuna reeglina on probleem just raamsaaledes
lisaks võib vigaseks osutuda plokk, mille sirgestamist minu teada eestis hetkel keegi tasemel ei teosta.(vabandan, kui pole kursis)
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sirgestamise all sa mõtled mida? Kas vända kinnitus aukude (silmade või kõrvade või kuidas neid kutsutakse) sirgestamist? See, et raamidele on ainult standard, võib vist kutsuda bisnessiks. Siinkohal ma siis ütleks, et krdi pask (pardon) mootor.
Katke silindrid nikasiiliga üle. Siis peaks väga pikaks ajaks kärama veel
Katke silindrid nikasiiliga üle. Siis peaks väga pikaks ajaks kärama veel
Madis mõtles joonhoonimist ja seda tõesti endiselt eestis ei teostata. Ja remontmõõtude peale minek tähendaks antud olukorras oluliselt suuremaid kulusid,kui ploki asendamine uuega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


