Tänavu taaskäivitub rahvaralli karikasari!
2006. aastal väheste võistluste tõttu hääbunud rahvaralli karikavõistlused saavad EAL rahvaspordi komitee ning rally.ee autospordiajakirja poolt taaselustatud. Sarja kuulub tänavu kuni 8 etappi.
Veebruari keskel toimub Järvamaal rahvaralli
Veebruari teisel laupäeval (14.02) korraldab Vao Külaselts Järvamaal Koeru vallas rahvaralli, mis kuulub esimese etapina nii rally.ee karikavõistluste kui ka Moskvich Liiga karikasarja arvestusse.
Ühesõnaga väike plaan osaleda.
Esimene kogemus osaleda rahvarallil oli möödunud aastal saaremaal, kus üldjärjestuses 110 startija seas saavutasime 47 koha; omas klassis( kuni 1600 cm3 2 wd) 25 startija seas 10 koha. Seega päris tundmatus kohas enam vette ei hüppa.
Autoks 1980 aasta Saab 96 ja sedakorda 1700 cm3.
Samas kui kellegil huvi oma reklaame auto peal näha, ja neid ka kõigile näidata siis suhtleme ja lepime asjas kokku
Ettevõtmine osutub kyllaltki kulukaks, seepärast ehk äkki on keegi nõus toetama kuidagi.
Rahalised otsesed kulud:
osavõtutasu selleks etapiks 1500.- , võidusõitja litsensid aastaks 1300, kütus selleks sõidusks ca 600 kr.
arve nr 1103310528 Valdo Urb.
teeem siia ka toetajate nimekirja:
TOETAJAD
1. vallikas
2. janek555
3. csn
4. mm17
5. avelito
6. SAABNINETHOUSAND
7. ANDRI VALK
Üks pilt ka saaremaa rallilt
Lisatud failid
rahvaralli karikasari VAJA KAARDILUGEJAT!
Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina paneks näiteks 25 krooni iga kuu Ivometsa ürituse alla, võin kohe püsiülekande teha. See on väike summa, aga ütleme, et Ivomets on kõigi suur lemmik ja 50 kasutajat suudaks juba kuus üle 1000 välja käia, poleks paha toetus seegi ju!?
Raha paneb Ivometsa rattad käima:P!
Raha paneb Ivometsa rattad käima:P!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
all for fun,
ehk kõik vaid selleks, et nalja saaks, nii endal, kui ka teistel!
ehk kõik vaid selleks, et nalja saaks, nii endal, kui ka teistel!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: janek555
Pane konto välja ja kõik soovijad saavad maksta.
Janek555 leidis konto üles, teistele vihje, see on esimeses postituses!
Ivomets on täiega tegija vana, 25-50 krooni toetuseks pole ju mingi raha kasvõi tema heade nõuannete eest, mis ta siin foorumis jagab.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
laupäeval on meie start esialgsete andmete põhjal kell 12.44
ja start on Koerust ca 4 km Paide suunas Väo asulas kusagil.
Suured tänud toetajatele!!!!
see on ikka meeletult lahe, et sõpru on!!
täna sai auto juurde ette veel yhed lisatuled, mis kyljepeale peaks näitama hakkama. eks õhtul reguleerin paika.
... tundub, el lõpetame päris pimedas....
ps: samas saab sealt häid pilte ehk ka fotokonkurisi jaoks....
ja start on Koerust ca 4 km Paide suunas Väo asulas kusagil.
Suured tänud toetajatele!!!!
see on ikka meeletult lahe, et sõpru on!!
täna sai auto juurde ette veel yhed lisatuled, mis kyljepeale peaks näitama hakkama. eks õhtul reguleerin paika.
... tundub, el lõpetame päris pimedas....
ps: samas saab sealt häid pilte ehk ka fotokonkurisi jaoks....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
laupäeval on meie start esialgsete andmete põhjal kell 12.44
ja start on Koerust ca 4 km Paide suunas Väo asulas kusagil.
Suured tänud toetajatele!!!!
see on ikka meeletult lahe, et sõpru on!!
täna sai auto juurde ette veel yhed lisatuled, mis kyljepeale peaks näitama hakkama. eks õhtul reguleerin paika.
... tundub, el lõpetame päris pimedas....
ps: samas saab sealt häid pilte ehk ka fotokonkurisi jaoks....
Paranduseks Ivometsa postitusele, et kohanimi on Vao:wise:
Panin ka endapoolse toetuse teele, natuke suurema, kuna lubasin ka kaasa elama minna, kuid tegin valearvestuse nädalavahetustega;)
Igastahes on Ivomets juba platsis, ja teeb juba esimesi soojendusringe(selline info laekus mulle kohtunike poole pealt telefonitsi).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
käidud ja kodus kenasti tagasi! ( kilomeetreid kokku nats yle 600)
Samas rally sai ka lõpuni sõidetud. ja eriliselt suured tänud toetajatele, tänu kellele sai rally lõpetatud, ja just ka neile kes toetasid masinat tagastangest ja esistangest!!
Masin pidas täiega vastu. vaid korra sai kahe ringi vahel puhastatud tühikäigutüüs.
tulemused:
üldarvestus:
107 startinut, 91 lõpetajat. meie koht 88.
2-wd suured:
23 startinut, 19 lõpetajat, meie 19.
üldarvestuses parim koht katsel 71/17.
võitjale kaotus 11.40.6
sellest 2.10 kaotust vale ajaga kontrollpunkti saabumise eest ( ei teadnud kuidas asi käib, kui autodest järjekord ees, nyyd teame ja ehk oleme järgmine kord targemad)
ja ca 1.20 kaotust esimesel katsel, kus meid tagasi rajale tõstesti
ja ca 20 sekundit veel kaotust 7 katselt kus meid rajale tagasi lükati
siis jääks järgi kaotust ca 7.50,mis andnuks ikkagi vaid ca 65 koha.
yhesõnaga mudas!!!
erinevus Saaremaaga täielik! ( seal 111 st 47 ja omasklassis 25 st 10.)
analyys:
tõenäoliselt rehvid:
Saaremaale sai minguid tutikate masterite naeltega, nyydseks esimestes vaid ca 10 naela rehvi kohta.
rada oli vaid väga libe- puhas jää- kohati natukese lume all.
rattad käisid ringi nii 2 kui ka 3 käiguga ja edasi ei saa.
ka veatutel katsetel aeg ikka allpool igasugust arvestust.
kokku sai rajalt väljas käidud 5 korda, neist kahel korral olekski pöördemärgiks jäänud, kui pealtvaatajad ei oleks appi tulnd. korra käisime väljas ka kiiruskatsete vahel- ülesõidul- sealt saime ise oma jõududega tagurpidi tagasi teele. ka ylesõidud olid kitsad ja libeded kurvilised. korra oleks ka peaaegu carlssonit teind, aga jäime ratastele. ehk järgmine kord!?
aga igaljuhul tunne oli vägev ja sellist toredat laupäeva soovitan soojalt kõikidele.
muidugi igasugu lahedat rahvast käis ymber auto muljetamas, et neilgi kunagi selline olnd ja ikka see on tegija auto ,)) ( oleks vaid meest, kes seda taltsutada suudab...)
Samas rally sai ka lõpuni sõidetud. ja eriliselt suured tänud toetajatele, tänu kellele sai rally lõpetatud, ja just ka neile kes toetasid masinat tagastangest ja esistangest!!
Masin pidas täiega vastu. vaid korra sai kahe ringi vahel puhastatud tühikäigutüüs.
tulemused:
üldarvestus:
107 startinut, 91 lõpetajat. meie koht 88.
2-wd suured:
23 startinut, 19 lõpetajat, meie 19.
üldarvestuses parim koht katsel 71/17.
võitjale kaotus 11.40.6
sellest 2.10 kaotust vale ajaga kontrollpunkti saabumise eest ( ei teadnud kuidas asi käib, kui autodest järjekord ees, nyyd teame ja ehk oleme järgmine kord targemad)
ja ca 1.20 kaotust esimesel katsel, kus meid tagasi rajale tõstesti
ja ca 20 sekundit veel kaotust 7 katselt kus meid rajale tagasi lükati
siis jääks järgi kaotust ca 7.50,mis andnuks ikkagi vaid ca 65 koha.
yhesõnaga mudas!!!
erinevus Saaremaaga täielik! ( seal 111 st 47 ja omasklassis 25 st 10.)
analyys:
tõenäoliselt rehvid:
Saaremaale sai minguid tutikate masterite naeltega, nyydseks esimestes vaid ca 10 naela rehvi kohta.
rada oli vaid väga libe- puhas jää- kohati natukese lume all.
rattad käisid ringi nii 2 kui ka 3 käiguga ja edasi ei saa.
ka veatutel katsetel aeg ikka allpool igasugust arvestust.
kokku sai rajalt väljas käidud 5 korda, neist kahel korral olekski pöördemärgiks jäänud, kui pealtvaatajad ei oleks appi tulnd. korra käisime väljas ka kiiruskatsete vahel- ülesõidul- sealt saime ise oma jõududega tagurpidi tagasi teele. ka ylesõidud olid kitsad ja libeded kurvilised. korra oleks ka peaaegu carlssonit teind, aga jäime ratastele. ehk järgmine kord!?
aga igaljuhul tunne oli vägev ja sellist toredat laupäeva soovitan soojalt kõikidele.
muidugi igasugu lahedat rahvast käis ymber auto muljetamas, et neilgi kunagi selline olnd ja ikka see on tegija auto ,)) ( oleks vaid meest, kes seda taltsutada suudab...)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ikkagi vägev! Tähtis pole mitte võit,vaid osavõtt!! Minu meelest seegi hea,et ise elus,masin kestis ja ralli lõpuni sõitsite!! Kui ise rahule jäid,siis pole hullu! Egas võit ei tule ilma trenni ja kogemusteta!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/


ja veel pilte http://fotoalbum.ee/photos/hobikas/44381143
ning ka rally.ee albumis oli paar pilti (vähemalt 1)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sedakorda lähme!
ja Põlvamaal ja 27 juuni.
http://rally.ee/?a=a018&b=3735
äkki keegi ka tahaks oma nime või firma nime kuskile auto peale?? ehk on nõus toetama?
arve nr 1103310528 Valdo Urb.
ja Põlvamaal ja 27 juuni.
http://rally.ee/?a=a018&b=3735
äkki keegi ka tahaks oma nime või firma nime kuskile auto peale?? ehk on nõus toetama?
arve nr 1103310528 Valdo Urb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
sedakorda lähme!
ja Põlvamaal ja 27 juuni.
http://rally.ee/?a=a018&b=3735
äkki keegi ka tahaks oma nime või firma nime kuskile auto peale?? ehk on nõus toetama?
arve nr 1103310528 Valdo Urb.
Tõenäoliselt oleks selleks vaja mingit saabifanatti toetava firma ladvikus? Ivomets, kas kütusesponsor oleks juba täitsa hea variant? Äkki mõni kütusefirma on nõus kütusega toetama, raha ju ei taheta niiehknaa välja käia. Vastutasuks siis autole peale mingi unox või statoil või...Õllefirmad näiteks annavad kastidega õlut mingitele üritustele kui kenasti küsida, aga raha nad vaevalt annaks. Kas tahaks proovida mingit meili saata, ma võin olla abiks nii sõnastamisel kui kontaktide otsimisel.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Täna kell 18.00 Pärnust lahkumine Põlva suunas.
tegelikult oleks kyll hea meel, kui keegi toetaks; krt, ikka päris kulukas see teise eesti otsa sõitmine, sedakorda tuleb vist nv sinna 600 km kanti + stardimaks lisaks 1500.
aga elame ehk yle.
tulge parem kaasa elama ja pilte tegema.
esimese auto start laupäeval kell 11.00 Mammastes, peaks Põlva äärelinn olema.
tegelikult oleks kyll hea meel, kui keegi toetaks; krt, ikka päris kulukas see teise eesti otsa sõitmine, sedakorda tuleb vist nv sinna 600 km kanti + stardimaks lisaks 1500.
aga elame ehk yle.
tulge parem kaasa elama ja pilte tegema.

esimese auto start laupäeval kell 11.00 Mammastes, peaks Põlva äärelinn olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyydseks juba õnnelikult kodus tagasi, seega läks hästi.
äramainiminist ehk väärib omas klassis( 2wd mootorid yle 1600 ccm) saavutatud lisakatese võit, mis yldarvestuses andis 3 aja (87 osalejat)
/ nyyd juttu kah:
tundub, et ma olin ainukene sell sellel rallil kes seda rallit kui rahva rallit võttis. Mina oma poolkulund talvekummidega sain kohe mitmetelt kommentaare nende mittesobivuse kohta. ja samas ega minu pilk kyll kellegil teisel ei näinud mitte mingeid muid rehve, kui spetsiaalseid kruusarehve. Yhesõnaga teine ralli, kus rehvidele ma suurt tähtsust ei ole pöörand ja läind sõitma sellega, mis on.
ehk järgmiseks korraks pyya seda asja parandada.
ilm oli muidugi sobiv- ööotsa vihma ja hommikul ka natuke ja seal mõne lisakatse vahel ka natuke padukat. juba esimesel ringil oli tee roopas, nii et enamusel põhi vastu maad käis. õnneks saab 96 on oma olemuslet ikka väga kitsas masin ja paljudes kohtades sai yhe rattaga sõidetud rööpas, teine oli keskel kõrge harja peal. selle masina kitsuse, võiks nagu pluss poole peale kirjutada.
legend oli vilets, ehk paljud kurvid olid peale märkimata, oli pgem selline , mille järgi orienteerumist sõita aga mitte rallit.
kuna sedakorda oli rada hästi kiire,ja loomulikult sitaks libe, siis mõnede kurvide puudumine tegi asja ikka päris ohtlikuks. võimsamad masinad saavutasid sigrte lõikude pealkiirust ikka yle 130...140. ja sedakorda neid 400...500 meetriseid lõike oli ikka päris mitu.shikaanidki nende vahel olid sellised, et kus hooga läbi sai lasta. yhesõnaga kiirused olid suured. ise arvan, et 110...115 sai- yhseõnaga 3 peaaegu lõpuni.samas paljud 4 ka sisse said.
mõnus on peale katset , järgmise katse ees, kommentaare kuulda ja vandumist jne.... ehtne vahetu muljetamine täis emotsioone. samas need 3...4 kmsed lisakatsed võtsid ikka päris korralikult läbi.
eriti lahe oli 2 ja 5 katse, kus elu toimus liivas.ei mingit kruusa, vaid liiv ja rööpad sygavad ja hästi pehme. seal sai armas masin ikka kyll kõige rohkem vatti, kus 2 käiguga, pööretel yle 6000 sai sõidetud mingi 1,5 km. pärast oli temperatuur punases täiega. ja ilm oli veel jahe! seega suurema radika järele vajadus täiesati olemas ja huvitav, mis õli seal sees tegi??
aga oma töö ta hästi tegi, et kokku ei jooksnud! see oli ikka karm. 2 käik.
kokkuvõtteks võiks öelda, et see kogemus oli taas täielik super-hyper nauding; see emotsioon viib adrenaliini ikka täiega lakke ja see ärevus kaob siis, kui punased tuled kustuvad. tore oleks teinekord stardirivis veel mõnda saabi näha. eriti sobiks mõni turboklassik oma 129+ kwga, millega kindlasti saaks paremini vastu teistele. samas 2WD suurtes polnud yhtegi turbiiniga masinat, ega ka vist 2WD väikstes. siin on koht mõtlemiseks.
Lisatud failid
äramainiminist ehk väärib omas klassis( 2wd mootorid yle 1600 ccm) saavutatud lisakatese võit, mis yldarvestuses andis 3 aja (87 osalejat)
/ nyyd juttu kah:
tundub, et ma olin ainukene sell sellel rallil kes seda rallit kui rahva rallit võttis. Mina oma poolkulund talvekummidega sain kohe mitmetelt kommentaare nende mittesobivuse kohta. ja samas ega minu pilk kyll kellegil teisel ei näinud mitte mingeid muid rehve, kui spetsiaalseid kruusarehve. Yhesõnaga teine ralli, kus rehvidele ma suurt tähtsust ei ole pöörand ja läind sõitma sellega, mis on.
ehk järgmiseks korraks pyya seda asja parandada.
ilm oli muidugi sobiv- ööotsa vihma ja hommikul ka natuke ja seal mõne lisakatse vahel ka natuke padukat. juba esimesel ringil oli tee roopas, nii et enamusel põhi vastu maad käis. õnneks saab 96 on oma olemuslet ikka väga kitsas masin ja paljudes kohtades sai yhe rattaga sõidetud rööpas, teine oli keskel kõrge harja peal. selle masina kitsuse, võiks nagu pluss poole peale kirjutada.
legend oli vilets, ehk paljud kurvid olid peale märkimata, oli pgem selline , mille järgi orienteerumist sõita aga mitte rallit.
kuna sedakorda oli rada hästi kiire,ja loomulikult sitaks libe, siis mõnede kurvide puudumine tegi asja ikka päris ohtlikuks. võimsamad masinad saavutasid sigrte lõikude pealkiirust ikka yle 130...140. ja sedakorda neid 400...500 meetriseid lõike oli ikka päris mitu.shikaanidki nende vahel olid sellised, et kus hooga läbi sai lasta. yhesõnaga kiirused olid suured. ise arvan, et 110...115 sai- yhseõnaga 3 peaaegu lõpuni.samas paljud 4 ka sisse said.
mõnus on peale katset , järgmise katse ees, kommentaare kuulda ja vandumist jne.... ehtne vahetu muljetamine täis emotsioone. samas need 3...4 kmsed lisakatsed võtsid ikka päris korralikult läbi.
eriti lahe oli 2 ja 5 katse, kus elu toimus liivas.ei mingit kruusa, vaid liiv ja rööpad sygavad ja hästi pehme. seal sai armas masin ikka kyll kõige rohkem vatti, kus 2 käiguga, pööretel yle 6000 sai sõidetud mingi 1,5 km. pärast oli temperatuur punases täiega. ja ilm oli veel jahe! seega suurema radika järele vajadus täiesati olemas ja huvitav, mis õli seal sees tegi??

kokkuvõtteks võiks öelda, et see kogemus oli taas täielik super-hyper nauding; see emotsioon viib adrenaliini ikka täiega lakke ja see ärevus kaob siis, kui punased tuled kustuvad. tore oleks teinekord stardirivis veel mõnda saabi näha. eriti sobiks mõni turboklassik oma 129+ kwga, millega kindlasti saaks paremini vastu teistele. samas 2WD suurtes polnud yhtegi turbiiniga masinat, ega ka vist 2WD väikstes. siin on koht mõtlemiseks.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


