Jahutusvedeliku vahetus

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
zlad
Postitusi: 33
Liitunud: L Juun 28, 2008 2:32
Asukoht:
Auto:

#1

Mida peaks silmas pidama jahutusvedeliku vahetusel? On mingid erilised protseduurid ka või lihtsalt alt punn eest ära ja siis uus vedelik peale? Tonnisel pidi see iseõhutav süsteem ka olema?

Millist vedelikku valida? Punast ikka? Seda juba lugesin, et sinna läheb 9 liitrit.

Vahetan ära, kuna enne oli sees punane vedelik. Ja nüüd hakkas üks voolik lekkima ja sai kähku sinist peale valatud. Nüüd on mingi möks sees, mis ei ole vast mootorile kõige parem.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#2

Algselt postitas: zlad
Mida peaks silmas pidama jahutusvedeliku vahetusel? On mingid erilised protseduurid ka või lihtsalt alt punn eest ära ja siis uus vedelik peale? Tonnisel pidi see iseõhutav süsteem ka olema?

Ega seal rohkem ei ole midagi küll.
Üks soovitus, kui vedelik vahetatud, pane masin tööle ja käia seda nii 2-2500 pöörde juures nii kaua, kuni jahutusvent tööle läheb. Nii on sul võimalik kontrollida kogu jahutussüsteemi korrasolekut. Termostaati: kas avaneb õigel ajal, plokikaane korrasolekut: vent PEAB lõpuks tööle minema, salongiradikat: kui mootor soe, peab tulema salongi ventilatsiooni avadest nii kuuma õhku, et käsi on avade juures pisut valus hoida.
edu vahetamisel :)
Kasutaja avatar
zlad
Postitusi: 33
Liitunud: L Juun 28, 2008 2:32
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud! :)
Vasta