küsimus 900 kohta

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#1

Tere sai soetatud saab 900 ja probleem selles et kas keegi saadaks mõne skeemi või mingid juhised kuidas siduri ketast vahetada ( kõige lihtsamalt):wall:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Mis Saab 900?
Classic või NG?
Neil on sidurivahetused erinevad nagu öö ja päev...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

Algselt postitas: xp258
Tere sai soetatud saab 900 ja probleem selles et kas keegi saadaks mõne skeemi või mingid juhised kuidas siduri ketast vahetada ( kõige lihtsamalt):wall:

vaheta kindlasti komplekt..vastasek korral teed tühja tööd suuresti:)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: iisak
Mis Saab 900?
Classic või NG?
Neil on sidurivahetused erinevad nagu öö ja päev...
Teema klassiku rubriigis, seega ilmselt ikka klassik :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Lööd rõngakujulise abinõu korvi lamellide vahele,tõmbad heebli abil ülekandevõlli kasti otsast välja(enne katta radikas,et hooga tulev võll seda ei läbistaks/vigastaks),eemaldad töösilindri,vahetad siduri ja paned kokku.Halvemal juhul 1 .h. tööd.Kapott oleks soovitav eest ära võtta.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#6

Lisaks läheb sul ka vaja veel spets abinõud siduri õhutamiseks mis kinnitatakse vedeliku paagile.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#7

Algselt postitas: TFK
Lisaks läheb sul ka vaja veel spets abinõud siduri õhutamiseks mis kinnitatakse vedeliku paagile.

Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: janek555
Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
Kuidas sa siis vedelikupaagis survet hoiad?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#9

siiani pole ka mingit spetsabinõud kasutanud. Pumpasin pedaali nagu segane ja ühel hetkel hakkas võtma.
Muide sinna siduri lamellide vahele sobib hästi mingi natuke jämedam trossikõri. Hästi paindub ja ei libise välja. Kunagi üritasin sinna vasest piduritoru toppida-no kui juba hakkas looma -tuli algus jälle vahelt välja.
Muidugi kui töösilinder enam üldse ei funka on päris niru seda korvi kokku saada...
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#10

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: janek555
Räägi lähemalt ?:freak: Siiani pole mina mingit spets abinõud vajanud.
Kuidas sa siis vedelikupaagis survet hoiad?

Olen kahel korral klassikul ketast vahetanud ja ei mäleta ,et oleks olnud probleeme õhutamisega. Pigem oli esmakordselt raskusi selle korvivedru pingestamisega.

Ma küll ei mäleta,kas õli jooksis mansetile vabatahtlikult peale või ei, aga kui on olnud probleeme õli peale voolamisega,siis olen näpuga klappi mänginud samal ajal kui teine pedaali sõtkub.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#11

Ma olen kah ilma abinõudeta õhutanud, ühe korra keset maanteed. See oli peale esimest käigukasti vahetust. Keerasin nipli lahti ja pumpasin sidurit nii et niplist tuli kena joana pidurivedelikku ja siis keerasin nipli kinni ja pumpasin edasi, kuni võtma hakkas.
Vasta