1 loll küsimus soojenduse mootori teemal 1. a 2. aste ei tööta 3. 4. ast ok
Küsiks targematelt kui ei tööta soojendusmootori 2 esimest astet kust viga otsida-kas peab armatuuri seibideks kiskuma või saab nokapoolt salongifiltritagant jaole? autoks siis 2 liitrine puhurita ng900 aastast 94 lõpp ja manuaalse käimakotiga. NB! ärge näkku lööge. otsingut kasutada mõisatan kuid ei tea õigeid sõnu mis õige teemani viiks. bladifaking saab võttis taas mu südame...
asi ei ole ültsegi mitte mootoris!
pigem arvan et tegu reostaadiga või millegi sarnasega,mis asetseb parda taga peidus
nats infi leiad siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 174&page=2
pigem arvan et tegu reostaadiga või millegi sarnasega,mis asetseb parda taga peidus
nats infi leiad siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 174&page=2
unustasin lisada et tegemist konditsioneeri ja kliimavaba isendigaAlgselt postitas: enrico
asi ei ole ültsegi mitte mootoris!
pigem arvan et tegu reostaadiga või millegi sarnasega,mis asetseb parda taga peidus
nats infi leiad siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 174&page=2
ja ventikas on manuaalselt reguleeritav 0. 1. 2. 3. 4. asend pigem pakun et kuskil on mingid takistused mis on lepingu lõpetanud aga ei tea kus
paar auku on ahju küljel kuid tegemist on tõesti ilma kliima ja kondikata isendiga seega peavad olema kuskil takistused mis on lõhnanud äraAlgselt postitas: enrico
ikkagist peab olema midagi sellist! vaata kruvi parda eest ära ja uuri!
kust sa selle tellisid endale ma vahetan endal kahh selle ära edaspidiste murede vältimiseksAlgselt postitas: veldur
Enda 9-3-l sai just see vidin lastud vahetada.
Ma küll ei tea, kas NG on sama lahendusega (võiks olla).
Ligi peaks saama salongist.
Lihtne vidin, peaks alla 400.- maksma.
olen lammutand
jahh seal midagi sellist on küll kondi puhul aga see ei puutu asjasse ikkagist see asi mis seda reguleerib on pardatsoki taga sul et keera parda minema ja näed seda! (peaks olema midagi sellist nagu seal ivometsa postituse pildil)
jahh seal midagi sellist on küll kondi puhul aga see ei puutu asjasse ikkagist see asi mis seda reguleerib on pardatsoki taga sul et keera parda minema ja näed seda! (peaks olema midagi sellist nagu seal ivometsa postituse pildil)
keerasin pardaka maha ja seal küljepeal on paar auku sellise vahega kuhu saaks panna antud vidina mis ivometsa postitusesAlgselt postitas: enrico
olen lammutand
jahh seal midagi sellist on küll kondi puhul aga see ei puutu asjasse ikkagist see asi mis seda reguleerib on pardatsoki taga sul et keera parda minema ja näed seda! (peaks olema midagi sellist nagu seal ivometsa postituse pildil)
tänan selgusehetke eest foorumis, paistab et motorhead on ainus kes biiti mõistab-mul oleks juba 1500eest vajalik julla müüdud ja sajaka eest paika pandud kuigi ma ei kujuta ette kuhu see reaalselt paigaldatud oleks...Algselt postitas: Motorhead
Enrico, see asi on ainult kliimaautomaadiga autol.
4tec, homme tegelen.
Tsurgin vana teema uuesti elusse. Kõnealune SAAB on nüüdseks juba mõnda aega Tartus ringi vuranud, aga salongiventilaatori takistid (keraamilises korpuses monoliitne vidinas) on siiamaani vahetamata. Küsimus siis selline: kas kellelgi on Tartus/Tartu läheduses (kusagil mujal?) sellist töötavat vidinat pakkuda? Uus tundub ainult Viikingi Mootorite teema olevat.
Probleem sai lahenduse tänu Motorheadile 
Tulevastele põlvedele informatiivne lingike vastava vidina kohta.
http://www.thesaabsite.com/93/93fanspee ... cement.htm

Tulevastele põlvedele informatiivne lingike vastava vidina kohta.
http://www.thesaabsite.com/93/93fanspee ... cement.htm