H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Auto

Sai veidi piilutud ja esmapilgul tundus enamus asju töötavat - puudus vaid peeglite joystick (murdunud) ja nende seisukorda ei tea. Puudu oli ka makk. Kas raadioantenn on elektriline või mitte?
Nahksisu paistis korralik ja mingeid veidraid lõhnu salongis ei täheldanud. Mootor käis külmast peast rahutult - pöörded käisid üles alla, aga mis ma ka Turbode hingeelust tean. Kliima puhus külma kenasti, veakoode vist polnudki ja üleüldse jättis nii vana masina kohta ausa mulje.
Sõitma ei läinud ja käigukasti ei näppinud.
Mille poolest on jagajaga turbod kehvemad/paremad kui Trionicu'ga mootorid?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

Paistab päris kobe olema ja pildil näib elektriline antenn...pooleldi väljas seepärast, et ilmselt rikkis, muidu peab ta täielikult sisse minema, kui raadio väljas.
Läbisõidule võiks 100000 juurde lisada, siis veidi loogilisem '88 auto kohta.
Palju nüüd jagajaga mootorid DI-kassetiga isenditest halvemad on...natuke kindlasti, aga uus DI suht hinnaline, kui vana üles ütleb.
Salongist vaatab vastu Sony CDX-MP40 makk...küllap oli oma 2000-kroonise turuhinnaga liiga kallis, et sisse jätta.
88 oligi esimene aasta, kui CD versioon välja tuli :cool:.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Poolepeal olev antenn ei tähenda, et kindlasti rikkis on. Endalgi ei sõida antenn lõpuni välja vaid sellepärast, et igast mustust on selle määrde peale kogunenud ning tibe tihkeks on läinud see sisse välja sõitmine.
Iga ratas veab and then some!
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#4

Käisin ka seda isendit vaatamas. Lasin mootoril soojaks käia ja ainuke asi mis häiris selle auto juures oli turbost tulev kõrin gaasipedaali litsudes. makk oli siis jah seal sees ja antenn töötas ka. Paremas tagaratta koopas oli miski roosteuss ka. Kast toimis igati ilusti. Ratastes loksusid ei olnud tunda.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Tegin selle läbu korda siin. Isiklikuks võite siis minna, kui teil korralik faktiline tõestus on, eks. Seni pidage pudrumulgud koomal!
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

aga asi ju 2.0 mootoriga? ja siis veel vanemaga, kui jagajaga süütesüsteem?
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#7

ot ot kust sa nyyd selle võtsid et see 2.0 on
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

Seepärast, et 2.3 turbomootorit hakati 9000'le peale panema alates 1/1991. Kliima tundub ka piltide peal vanem (ei ole off nuppu). Ja kui siin räägiti jagajaga süütesüsteemist - paranda mind kui ma eksin - a minu teada on alates 88ndast aastast kõik turbomootorid juba DI'ga. - 2.0 turbot võib leida nii di kui ka jagajaga, aga 2.3 turbot jagajaga.. minaeitea.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#9

Kliima tal sama mis minu omal ACC1.

edit: parandasim oma lolluse ära
kassu
Postitusi: 3
Liitunud: L Aug 06, 2005 9:59
Asukoht:
Auto:

#10

2,3 Turbo LPT (Madalsurve)

Kas see isend on selle mootoriga?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Saabmuseumi andmetel tuli LPT alates '93 2 liitrisena. 2.3 LPT tuli '94.
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi. Sel ajal (eeltoodud lingi põhjal) 2.3 veel ei olnud, see tuli '90. See konkreetne 2.0T peaks olema ilma jagajata, esimene DI-ga mootor.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kassu
Postitusi: 3
Liitunud: L Aug 06, 2005 9:59
Asukoht:
Auto:

#12

Hmmz, segane lugu

Polegi siis 2.3 vbolla? :freak:

Aga kui ta siiski on 2.3, on ta siis 147kw?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Algselt postitas: Cyber
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi

Võta loe see mu antud link läbi. Saad teada, mis mootorid ja millal tulid. 147kW tuli alles '91.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#14

Segast pole siin miskit. Minu arvates ei saanud tehasest see auto välja tulla 2.3 turbomootoriga ( ei madal, ega kõrgsurve). Kui ta siiski 2.3 on, siis on mootor hiljem ise (sveitsis, saksas v belgias) vahele pandud.

Ja kas mitte CD'sid ka ilma turbota ei tehtud ka juba 88 aastal (ise käind kunagi ühte '88 cd'd piilumas, mil 2.0 ilma turbota mootor aiste vahel pesitses).
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

Saabmuseum.com:
Model Year 1988:
.....
The 9000 CD was available only with a turbo engine equipped with a new and fully computerised electronic ignition system. Called Saab DI (Direct Ignition) each spark plug had its own coil and gone was the distributor with its moving parts.
quaimotors.com:
1991 major changes, including 2.3 liter engine with Direct Ignition
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kassu
Postitusi: 3
Liitunud: L Aug 06, 2005 9:59
Asukoht:
Auto:

#16

Niih

Käisin vaatamas seda Saabi. Mootor on jah 2.0 118w, kuulutustes on viga sees. Kere oli korralik ja sisu oli väga korralik (üleüldiselt väga hästi säilinud 88a auto kohta). Mootorist niipalju, et pöörded käisid jah üles-alla, ma ei tea mis häält see mootor tegema peab, kuid see ei tundunud igatahes õige olevat :S

Peab mingi targema inimesega sinna tagasi minema ja selle mootori üle vaatama. Turbomootori remondi summade peale ei taha mõeldagi...
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

Siis peaks aiste vahel olema vanem B202 mootor õhumõõtjaga (AMM)...see võibki nässus (või paremal juhul lihtsalt liiga tahmane) olla. Natuke maksab kah...;)
Kindlasti mõistlik spetsialistiga kohale minna, võib ju muudki viga olla, mida kohe ei märka aga hiljem rahakotti kergendab.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#18

Sel juhul võib asi olla ainult Throttle Body ja IAC klapi mustuses, nagu minu omal oli ja mis tänu isand Trionicu õpetustele likvideeritud saivat...:beer:
Vasta