Silmapiiril siis üks Saab 99. Täna käisin teda uurimas ja kõik oli väga bueno, kuni läksin proovisõitu tegema.
Esiteks:
Käigukang jääb vabakäigul sinna asendisse, kuhu ta pandud on. Ehk siis ta ei liigu tagasi sinna keskele, kuhu ta peaks minema.
Teiseks:
Kolmandat käiku peab otsima. Kõik oli jube vedel ja imelik. Omanik ütles, et asi on käiguhoovastikus ning selle remont lihtne ja odav.
Siinkohal küsikski, et äkki keegi suudab läbi interneti diagnoosida, milles on probleem ning kui palju selle vea eemaldamine maksta võiks.
Saab 99 käiguhoovastik
mis aasta 99 see sul on?
seal mitmes kohas võimalikud lõtkud. Esimene asi: sama koht mis 900-l, ehk siis käigukangi jala juures need kolm polti, siis on tal üks kummimuhv mootoriruumi poole peal-kui geneka rihma juurest allapoole vaatad ja lõpuks on see hoovastik ju nende koonuspoltidega kinni. Kui oma 99-l mootorit maha võtsin, siis avastasin, et see koonustihvt ka loksus.
Mis maksab remont? Ega ei tohiks väga kallis olla-neid hoovastikke peaks ikka kasutatult veel leiduma.
Mul on CD-l pilt ka aga Soomes kahjuks.
seal mitmes kohas võimalikud lõtkud. Esimene asi: sama koht mis 900-l, ehk siis käigukangi jala juures need kolm polti, siis on tal üks kummimuhv mootoriruumi poole peal-kui geneka rihma juurest allapoole vaatad ja lõpuks on see hoovastik ju nende koonuspoltidega kinni. Kui oma 99-l mootorit maha võtsin, siis avastasin, et see koonustihvt ka loksus.
Mis maksab remont? Ega ei tohiks väga kallis olla-neid hoovastikke peaks ikka kasutatult veel leiduma.
Mul on CD-l pilt ka aga Soomes kahjuks.
küsi veel järgi, et kui kaua on pidanud seda kolmandat käiku otsima, võib juhtuda, et protsess on pöördumatu ja käigukast on selle loksuva tifti järgi paika 'freesinud' ennast juba. Korda tegemine laseb kasti laiali ca kuu-poolteise jooksul, kuna hakatakse uuesti teistpidi kangutama asja. Omad kogemused.
Tänud!
Aga veel paar küsimust 99 kohta.
Kas ta veermikudetailid kattuvad klassiku omadega?
Kui kallis ta ülalpidamine üldse on? On ta vastupidav?
Kui palju juppe veel liigub? Kas mingid detailid kattuvad veel mingite teiste Saabide omadega?
Aga veel paar küsimust 99 kohta.
Kas ta veermikudetailid kattuvad klassiku omadega?
Kui kallis ta ülalpidamine üldse on? On ta vastupidav?
Kui palju juppe veel liigub? Kas mingid detailid kattuvad veel mingite teiste Saabide omadega?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
juppide osas peab ilmselt aastat vaatama. Miskid sillapulgad peaks küll samad olema, vähemalt hilisemate aastate autode puhul.
Kui kere roostes pole ja ühe korraga kõik vahetamist vajav ära vahetada, siis peaks ikka üsna pikalt korraliste hooldustega hakkama saada. See pole tänapäevane auto..
See on tehtud ikka kestma..
Kui kere roostes pole ja ühe korraga kõik vahetamist vajav ära vahetada, siis peaks ikka üsna pikalt korraliste hooldustega hakkama saada. See pole tänapäevane auto..

