autoks 9-3 96 kw.
lugu selline,, et kui mootor hakkab saavutama oma normaalset töötemperatuuri, siis hakkab plokikaane pealtpoolt heledamat klõbinat kostma. gaasi andes selline hääl nagu regulleerimata klappidega ziguli mootor teeb.
kylmalt probleeme pole. samas gaasi maha lastes on tyhikäigul tiksumine täiesti hydrotõukurlik...
tehtud töödest on ära puhastatud karteris õlivõtusõel, puhastatud , tööle pandud regullaatorklapp, õli surve kylmalt 5+ ja soojalt tyhikäigul 1.2 atm, pööretel 4+; proovitud ka tutikaid hydrotõukureid, asi sama.
huvitav oli see, et uutest hyrotõukuritest jäid mõned nn."pehmeks" peale seda, kui mootor oli töötanud.samas visuaalsel vaatamisel , ilma klapikambri kaaneta viskab õli nukkidele kenasti, hooga jne...
veel yks asi, et omanik oli kasutanud mingit mootorisisepesuvahendit. seda ta ei teadnud , et mis ja milline, aga saabimehed tallinnast olid soovitanud.
ja õli olevat ka järjest 3 korda vahetanud.
muidugi karteri põhi seda ei näitanud, seal oli ca 6...8 mm, sellist kylma masuudi taolist sadet paksult.
ega ei oskagi enam midagi teha, kui vaid veel proovida uut õli kasuatda... või on teil, saabisõbrad, mingeid ideid??
hüdrotõukurite ? hääl teeb muret
Aidata ei oska, kuid hetkel on mul täpselt sama jama ja oleks ka huvitatud selle teema vastustest. Minul on vaid selle võrra erinev, et tuuri andes hele klõbin ei ole korrapäratu vaid katkendlik. Umbes 3-4 sekundit vaikust siis jälle läheb heli tugevamaks, kestab paar sekundit ja siis jälle kaob ning siis jälle vaikust natukene jne. Külmalt käitub mootor nagu oleks kõik korras. Tutikas poolsünt õli reedest sees, kuid klõbin ikka endine. Õlisurve samuti korras.Mootor samuti 2,0 96kw saab 900 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd ma panin uue õli ka sisse ja asi on täpselt selline, et nagu palju sõitnud (kulunud) mootor olema peab.
muidugi aru ei saa neist nn. pehmetest hydrotõukuritest, mis olid ju uued....
edit: kas sinu autol on puhastustoimingud tehtud??
yks pilt ka mälestusteraamatust, et see puhastamine on tõsine teema
käisin ka spetsialisti juures muret kurtmas ja tema arvas, et põhjuseks must õli ja kõiksugu mittevajalikud lisandid, mis soga lahti on pesnud ja igalepoole vahele ajand.
Lisatud failid
muidugi aru ei saa neist nn. pehmetest hydrotõukuritest, mis olid ju uued....
edit: kas sinu autol on puhastustoimingud tehtud??
yks pilt ka mälestusteraamatust, et see puhastamine on tõsine teema
käisin ka spetsialisti juures muret kurtmas ja tema arvas, et põhjuseks must õli ja kõiksugu mittevajalikud lisandid, mis soga lahti on pesnud ja igalepoole vahele ajand.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
igaljuhul ma arvan, et sellest veast sain lõpuks lahti!
ja õpetus siit, et vahetage ikka tihedalt õli ja ärge mingeid lisandeid sisse toppige ja mootori puhastust teha saab mehhaniliselt.
ja õpetus siit, et vahetage ikka tihedalt õli ja ärge mingeid lisandeid sisse toppige ja mootori puhastust teha saab mehhaniliselt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mootorile oli peale pandud uued.
aga osa uutest vahetasin välja vanade vastu. osa uusi olid pehmed.
aga osa uutest vahetasin välja vanade vastu. osa uusi olid pehmed.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


