Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#101

Algselt postitas: TGB
Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida ;)

On ideid? Ka 9-5 automaatkastiga seisab 230peal ja kogu lugu :angry:

EDIT: Mitte et mul kiire oleks, aga äkki leiab mingi paralleeli.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#102

ups...

Lisatud failid
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#103

5ES ?? 7 või 8 peaks ju olema sel autol..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#104

Ma arvan, et kiiresti tuleks midagi ette võtta muidu on varsti auk kolvis :mad:.
Ilmselgelt detoneerib kahes silindris ja kindlasti vähemal määra ka teistes. 7ES või 8ES küünlad ei tarvitse päästa.
Electronic boost controller ei võta ju rõhku maha, kui asi ohtlik. BPC klapp oleks juba ammu olukorra base boost'i peale tirinud..
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#105

Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: TGB
Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida ;)

On ideid? Ka 9-5 automaatkastiga seisab 230peal ja kogu lugu :angry:

EDIT: Mitte et mul kiire oleks, aga äkki leiab mingi paralleeli.

Ma arvan, et sinu softil vääne liiga piirilähedane TCM`omaga võrreldes. Kiltsil näeb, kas madalam limiit ning suurem õhukogus päästavad asja.;) Fifth gear limiter on ka üks huvitav asi, mis piirama hakkab. Ei kujuta ette kuidas see 4.käigulisel kastil töötab.
Sry OT
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#106

Njah...
Ei ole ikka nii ilus kui alguses paistis...
1. silindri üks sisselaskeklapp lõpetas töölepingu:o
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#107

Algselt postitas: iisak
Njah...
Ei ole ikka nii ilus kui alguses paistis...
1. silindri üks sisselaskeklapp lõpetas töölepingu:o

kas midagi sellist?

Pilt

Ometigi 2a tagasi sai selgeks asi juba, et ei tohi T5 vastu võidelda, vaid tuleb talle uusi trikke õpetada. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#108

Oi oi kui soiku on see teema jäänud.. Üle aasta juba!
Jah, 1 klapp oli viga saanud. On teine nüüd suveniiriks kapi otsas :)
Lühidalt siis..
Mure sai Audaceris lahendatud ning Sebastian aitas uue rikkamat segu lubava softiga.
Pärast seda on auto saanud uue aku, uue jahutusradiaatori, uued reg märgid, mõni päev tagasi uued tagumised pidurikettad + klotsid.
Ühtteist kindlasti on veel tehtud aga pärast aastast pausi siin teemas ei tule kõik meelde.
Armatuuril asuv kell sai ka elektroonilise vastu vahetatud.
Täna kakkusin tuled maha, puhastasin tulede klaasid seest poolt ning puhastasin ja värvisin tulede kojamehed ja asendasin iluvõre tuttuuega.
Liigagi ilus sai tulemus... Enne ei riivanud üldse silma pisut kuluma hakanud nikkelliist stangel.
Igav ei hakka :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#109

Istme tegid korda:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#110

Algselt postitas: iisak
Istme tegid korda:poke:

Jah, juhi istme nahk sai vahetatud korralikuma vastu.
Eelmine hävis ära paari aastaga mil ma kordagi nahka millegagi ei määrinud. Edaspidi olen hoolsam.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#111

Aga äkki Aero istmed? ;)
Algselt postitas: TGB
Algselt postitas: iisak
Istme tegid korda:poke:

Jah, juhi istme nahk sai vahetatud korralikuma vastu.
Eelmine hävis ära paari aastaga mil ma kordagi nahka millegagi ei määrinud. Edaspidi olen hoolsam.
:drive:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#112

Aero istmed sobiksid imehästi :)
Kui tõele au anda siis mul oli hiljuti sünnipäev ka ;)
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#113

Tagumiste tulede vahel asuv helkurpaneel vahetatud korraliku vastu, esi ja tagastangel olevad nikkelliistud vahetatud uute vastu + kõik uued embleemid auto küljes. ("Saab- Scania" ees ja taga, "Saab", "9000" ja "CSE" taga.)
Kliima täidetud Pilot motorsis.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#114

Väike jätk logiraamatusse :)
Lisaks korrapärasele sügisesele hooldusele (õlid, filtrid) sai Saab uue salongi temperatuuri anduri.
Vana küll temperatuurist aru saada mõistis aga selle ees olev ventikas oli hukas.. seega mõõdeti pigem armatuuri all olevat temperatuuri ja kliima käitus siis vastavalt sellele.
Nüüd on meeldivalt harjumatu sõita, ilma et peaks midagi kogu aeg käsitsi reguleerima :)
Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#115

Väga kena. Valged suunad sobivad ikka ülihästi tonnistele. Tahan endale ka. :D
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#116

ups...


kes sul sellist marki küünlad peale pani???

BCPR5ES??

Pole siis ka ime, et küünlad ära põlevad ja muud metallosad kah!
õige oleks nr 7 -ga. hoopis jahedamad.



Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#117

7 on meie talveoludes külmkäivitust silmas pidades natuke liiast(külm).5 turbomootori puhul tavasõidul talvel "talutav",kuni esimese tõelise "boostini",millega 5 toime ei pruugi tulla.

T5 puhul tasuks meie "softigurudel" uurida PFR küünalde sobivust koostöös softi- ja punase DI`ga.Need vähemalt ei muuda oma tööparameetreid nii kiiresti.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#118

Ärev õhtu on täna..
Auto läheb homme maalri kätte osalist uut värvkatet saama.

Tellitud on 3 bar. map sensor, Deka pihustid ja soft tuleb loomulikult Crossroadilt :) Ehk siis väänet peaks jupp maad juurde tekkima.

Nädal tagasi said alla uued Bridgestone rehvid.
Järgmisel nädalal uued pidurikettad + klotsid, koos kevadise hooldusega põhjalik ülevaatus ja remonttööd Audaceris :thumb:
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#119

Ilmselt järgmine kord hommikutundidel kulgedes VW tüüpi autoga Tallinna poole ei sõida TGB enam must kiiiiresti mööda vaid lendab ... ilmselt siis üle :) Edu!
Ilus autu on muideks.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#120

Auto sai nüüd osaliselt uue värvkatte, uue esiklaasi koos uute kojameestega.
Kunagi teen paremad pildid ka.




Lisatud failid
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#121

Tegin täna ühe emotsiooniostu.
Philips Silver pirnid esimestesse suunatuledesse.
Tulemus on oodatust sedavõrd parem et pean kohe teistega jagama.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#122

Eespool on sul räägitud uuest tiivast. Kas seda pole külge pannud?

Endal on ka juba pihustid ja map soolas ja juba Crossroadi juurde aeg kinni pandud. Tundub, et saame sama mõtlemise oma autodele :D
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#123

Tiiva otsustasin peale pikka mõtlemist jätta vana. Kuidagi tagasihoidlikum ja pisut soliidsem. Seega sai see tiib kerega ühte värvi värvitud.(pilt 2 postitust tagasi)
See teine edevam ja haruldasem tiib läheb nüüd müüki.
(varuosade teemasse siis)

Mis puutub jõusse siis seda peaks kuidagi testima suvel... kas üks düno ring või Speedest 1 km sõit. Või siis mõlemad.

Tubli Kork! Nii saad Saabist täit rõõmu tunda ja arusaamise, kuhu kütus kulub :)
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#124

Ju siis peab suve poole ühe ühise jõukatsumise tegema veel! Oleks ka käpp täitsa.

Õnneks saab lohutada ennast sellega, et sama jõuga vabalthingavad võtavad rohkem kütust :D
Kindlasti soovitan sul ka tellida kunagi mitsule uue külmaosa nimega 19T. Siis saab sellest mitsu vurrist veel välja pigistada mõned kümned hobesed ilma, et mootori kallale peaks minema suuremate summadega. Endal on see suve jooksul plaanis ära teha.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#125

Kipun arvama, et KGB käigukast ei arva sellest 19T midagi head. Kui on 5 ruutsentimeetrine turbiini "area", siis tõuseb ka EGT mõnuga kõrgeks(õige 19T on 6rcm). 28RS on selles suhtes tunduvalt külmem loom. Tonnine on küll vastupidavam detonatsioonide suhtes, kuid mida madalam EGT, seda parem.
Vasta