Autol oli ostes peal speedparts stage3 ecu kuid mõne ajapäast lõpetas see koostöö ja sai pandud asemele stock ecu.Kuid ei tahtnud seda stage3 ecut niisama minema visata ja sai nats uuritud.Esialgu viisin siis ES.tuningusse kus mehed arvasid et võtta SP ecult kivi ja visata see stock ecu sisse.Siis tuli mure et stock ecul liiga suur lakki kiht peal ja nemad seda maha ei julge võtta.Leitsin ühe asjabulga kes ilusti viisakalt kivi siis sealt kätte sai ja pani siis juba SP kivi sinna stock aju sisse.ECU siis uuesti peale ja oh imet auto läks ilusti käima ei mingeid veakoode ja sõdab ka ilusti kuid proble selles et minek ikka nagu stock ecuga ehk rõhku puhub kuskil 0.6-0.7brri aga eelmise ecuga kuskil 1.2-1.3brri"ehk öö ja päev on vahe ikka".
Et oskab keegi nüüd mind aidata et mis edasi ja kelle poole pöörduma peab.
Aa see ka veel et teh oli kusjuures näidnud et SP stage3-e ja 260hp.
K:Speedparts stage3
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Esimese mõttena tuleb pähe, et ECU on adapteerimata.
Info siin: Trionicu adapteerimine
Info siin: Trionicu adapteerimine
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
See kivide jootmine T7 puhul on VÄGA riskantne asi. Siin foorumis mitu inimest, kaasa arvatud Jupats/Sebastian, kes T7 flashimisega hakkama saavad. Ega pole midagi, kui tuleb maha lugeda ning vaadata, mis seis softiga on. Põhjuseid võib olla palju alustades valest VIN koodist, lõpetades tuuningfirma krüpteeringuga.
Osadel tuuningfirmadel softid tehtud nii, et teise ecu peal ilma modimata on stock setting...
Saada U2U mulle, täpsema infoga...
Kui ecu jootmises käis, siis adapteering ammu tehtud... Ilma toiteta olemise aeg piisav..
EDIT: to wildtog: see mida sa mõtled - väände piiride leidmine peaks toimuma kohe peale ecu peale panekut. See tähendab, et esimene kiirendus peaks taha tekkima meeletu jõud. Ca 1,4-1,6 bar. Seejärel võetakse ka kütus paar korda tagant ära. Kaido95 jutust saan aru, et kohe algusest peale diskot ei toimunud.
Osadel tuuningfirmadel softid tehtud nii, et teise ecu peal ilma modimata on stock setting...
Saada U2U mulle, täpsema infoga...
Algselt postitas: wilddog
Esimese mõttena tuleb pähe, et ECU on adapteerimata.
Info siin: Trionicu adapteerimine
Kui ecu jootmises käis, siis adapteering ammu tehtud... Ilma toiteta olemise aeg piisav..
EDIT: to wildtog: see mida sa mõtled - väände piiride leidmine peaks toimuma kohe peale ecu peale panekut. See tähendab, et esimene kiirendus peaks taha tekkima meeletu jõud. Ca 1,4-1,6 bar. Seejärel võetakse ka kütus paar korda tagant ära. Kaido95 jutust saan aru, et kohe algusest peale diskot ei toimunud.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Natuke valest otsast hakkasid asja harutama jah..
Algselt postitas: Jupats
See kivide jootmine T7 puhul on VÄGA riskantne asi.
Oskad öelda, mis selle just T7 puhul väga riskantseks teeb?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
usun et mootori resurs lyhineb vaga kiirelt... hakkab klapitihendid ^puhuma^... vahemalt enda kogemus stage2 bsr-i oma 2.0 mootoritel, muidu see voib puuduv karteritulutus klapp olla, aga arvan et ikka surve 200% peale on tsipa palju panna...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ilmselt vähe "peenem" elektroonika kui T5 puhul.Algselt postitas: tripp
Oskad öelda, mis selle just T7i puhul väga riskantseks teeb?
Ressurss ei puutu asjasse, inimesel oli mure, et tema ECU ei toimi.Algselt postitas: MangustGrupp
usun et mootori resurs lyhineb vaga kiirelt... hakkab klapitihendid ^puhuma^... vahemalt enda kogemus stage2 bsr-i oma 2.0 mootoritel, muidu see voib puuduv karteritulutus klapp olla, aga arvan et ikka surve 200% peale on tsipa palju panna...
Saada U2U mulle, täpsema infoga...
Mida sa selle täpsema info all mõtled.
Teisipäeva õhtul läheb auto diagnosti eks siis võibolla saab targemaks mis kala on.
Näitan neile seda teemat ka kindlasti et saavad siis arutelu nats pidada.
Kuid varjante võib veel pakkuda.
Mida sa selle täpsema info all mõtled.
Teisipäeva õhtul läheb auto diagnosti eks siis võibolla saab targemaks mis kala on.
Näitan neile seda teemat ka kindlasti et saavad siis arutelu nats pidada.
Kuid varjante võib veel pakkuda.
Algselt postitas: Cyber
Võta Sebastianiga ühendust, võid asja enne teisipäeva korda saada..![]()
Aga andke mulle siis Sebastjani nr!?
Auto on 1998 aasta 9-5 sedaan automaat kastiga LPT 125kw.
Krt ükspäev sai nats ringi sõidetud ja vähe vajutatud ja krt nagu püssis edasi küll paremini korraks aga siis lõpetas rõhukell millegibärast koostöö ja ei saanud enam vaadata palju rõhku puhus.Käin seal diagnostis ikkagi ära ja kui midagi ikka ei aita eks siis tuleb siit kellegi targa juttule minna.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sebastiani profiil. Ma numbreid avalikutl ei jaga, aga ma arvan, et u2u-st või meilist talle piisab, et see saada..

Võimalus, et tuuningajus oli lisaks mäluskeemile veel mingi jubin lisatud, mis automaatkasti "ära pettis".Auto on 1998 aasta 9-5 sedaan automaat kastiga LPT 125kw.
Krt ükspäev sai nats ringi sõidetud ja vähe vajutatud ja krt nagu püssis edasi küll paremini korraks aga siis lõpetas rõhukell millegibärast koostöö ja ei saanud enam vaadata palju rõhku puhus.Käin seal diagnostis ikkagi ära ja kui midagi ikka ei aita eks siis tuleb siit kellegi targa juttule minna.
Üldiselt tundub natuke imelik, et tuuningufirma lubab stock T17 turboga 260HP-d. See on sama nagu sunniks juuksefööni rehve täis pumpama

Vabandust et topiku teema mööda, aga :
BSR lubab minu autole ka 260 hp Stage 3 puhul. Kas arvad et see ei ole hea idee ?
Hetkel endal on Stage 1 peal , ja ma mõtlen kas ma panen täis Stage 3 peale koos uue softiga ja 3''DP + 2'5 Cat back + filter . Või on ka teine variant, et panen ainult Cat back peale, ja sõidan sama softiga , nn Stage 2 vms . Kuidas arvad ?
BSR lubab minu autole ka 260 hp Stage 3 puhul. Kas arvad et see ei ole hea idee ?
Hetkel endal on Stage 1 peal , ja ma mõtlen kas ma panen täis Stage 3 peale koos uue softiga ja 3''DP + 2'5 Cat back + filter . Või on ka teine variant, et panen ainult Cat back peale, ja sõidan sama softiga , nn Stage 2 vms . Kuidas arvad ?

-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Absoluutne hetkeline lagi võib isegi olla ~260, aga ega ise ka väga ei näe sellel mõtet, sest see jõud on niivõrd hetkeline. Kohe peale max võimsust kukub ära.
Sent from my Monte Carlo using B236
Arvan küll, et see pole hea idee.Algselt postitas: AntonG
BSR lubab minu autole ka 260 hp Stage 3 puhul. Kas arvad et see ei ole hea idee ?
Selliste hobujõududega oleks üsna tõsiselt vaja Mitsu turbole mõelda.
Ma tooksin näiteks 9000-e. FPT variandil on Garrett T25, stock's 200BHP ja Aero variandil on Mistu turbo - stock's 225BHP.
Järelikult Saab pidas vajalikuks juba sellise väikese erinevuse nagu 200BHP-225BHP puhul panna kestvam turbo.
Tuleb aga meeles pidada, et 9-5 kasutatav T17 on veel väiksem-nõrgem, kui T25!
Ma ei näe nagu loogikat, miks peaks pisikest vurri niimoodi piinama, eriti veel ca 6...10 aastat vana isendit, mis on oma eluajal niikuinii parajat vatti näinud.
Kui auto ostsin siis esimese asjana saigi lastud iisakul kohe ära vahetada turbo uue vastu,kett rullid ja sada muud asja mis teha oli vaja.Ja eks kui tulevikus turbo jälle lendab siis paneb sinna midagi asjalikumat peale.Täna käisin siis diagnostis ära ja nii palju kui poiste jutus aru sain pidi olema enamus näitajad paigast ära.Rõhu lekked kontrollisime ka ära kõik korras.Softi näitas mitte hoopis speedpartsi oma vaid PSR stage3.Kui kompu taga sai käidud ka proovi sõidul ja rõhku puhus 1BAR.Kõvasti paremini pidi ikka liikuma kui stock LPT aga mingi jama ikkagi selle softiga kuna jah need näitajad kõik metsas.Neil pidi olema üks ecu seal veel mis ka PSR stage3 softiga ja automaadi oma et homme proovime seda peale siis vaatab milliseid numbreid ta uuesti näitab.Et oskab keegi veel midagi pakkuda!!??Sebastjan ja teised targad mis ma nüüd edasi teen selle enda ecuga kui ta ikkagi ei toimi.
Siis homme loeme ECU-lt softi maha ja vaatame, mis saab.Algselt postitas: Kaido95
Sebastjan ja teised targad mis ma nüüd edasi teen selle enda ecuga kui ta ikkagi ei toimi.
Kus auto asub? Audaceris?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Heh nägin seda autot eile nõmmelt läbi liikumas. Siis kulges rahulikult vähemalt.
:)
Speedparts müübki BSR software, nad ise polegi midagi teinud.
Edasimüüja lihtsalt.
Lugege muidugi soft maha ja edu mure lahendamisel!
:)
Speedparts müübki BSR software, nad ise polegi midagi teinud.
Edasimüüja lihtsalt.
Lugege muidugi soft maha ja edu mure lahendamisel!
Sent from my Monte Carlo using B236
Saabianti juures on hetkel.Nad pidid helistama kui aega tegeleda tahtsin ise kõrval olla.
Neil pidi vist sinu"Sebastjani ja Kaspariuse" nr olemas olema et eks siis helistab kui tegelema hakkame.
Kle Sebastjan sa võid tegelt igaks juhuks oma nr-i mulle u2u-se panna.
Neil pidi vist sinu"Sebastjani ja Kaspariuse" nr olemas olema et eks siis helistab kui tegelema hakkame.
Kle Sebastjan sa võid tegelt igaks juhuks oma nr-i mulle u2u-se panna.