Selline jama on - tagumised tuled ei lülita ennast välja, kui süüde välja keerata. Proovisin tulede lülitit keerata, lülitit eemaldada, tulede releed eemaldada - ikka põlevad! Ei taipa rohkem midagi proovida. Alguses jäi põlema parem tuli, siis keerasin pirni lihtsalt välja, kui auto seisma jätsin. Siis läks see pirn suure keeramise peale katki. Panin siis uue pirni ja nüüd jääb ka vasak põlema. Kuna see viga pole sõitmist takistanud ja see on ainult paar päeva olnud, siis ma olen siiamaani ainult mõelnud mis jama see nüüd on? Selline asi kah et salongi tilgub tosooli kuskilt - pedaalide juures. Kas see võib midagi juhtmetes lühisesse ajada?
Auto on 4 ukseline 1991a. 900.
tagumised tuled
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jahutusvedelikku tilgub salongiradikast või kraanist. Juhtmeid seal juures vist väga pole. Ilmselt on sul ikka kusagil mujal tulede juhtmetes kala. Mingid massiotsad täiesti surnd ja läbi pirni kõige lühem tee elektril...
Algselt postitas: farmacoma
Selline asi kah et salongi tilgub tosooli kuskilt - pedaalide juures. Kas see võib midagi juhtmetes lühisesse ajada?
Auto on 4 ukseline 1991a. 900.
Pedaalide juures?

Oled Sa päris kindel, et jahutusvedelik ja mitte DOT4 ehk piduri/sidurivedelik? Kirjeldet asukohas pakuks ma just viimast vedelikku . . .
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: RyhkijaAlgselt postitas: farmacoma
Selline asi kah et salongi tilgub tosooli kuskilt - pedaalide juures. Kas see võib midagi juhtmetes lühisesse ajada?
Auto on 4 ukseline 1991a. 900.
Pedaalide juures?
Oled Sa päris kindel, et jahutusvedelik ja mitte DOT4 ehk piduri/sidurivedelik? Kirjeldet asukohas pakuks ma just viimast vedelikku . . .
pigem ikka jahutusvedelik, seda kaob ära, piduri oma ei kao kuhugi.
hmm.. selle peale ma pole mõelnud, ma pole vaadanud mis nägu see pidurdades teeb. Igatahes nurgas kõige eredam pirn põleb. Kui see on pidur, siis võibolla see vedelik on valgunud sinna lüliti vahele ja seal mingi jama põhjustanud.
no kui klassikul pedaalide juurest midagi tilgub-siis on see 99,99 %
jahutusvedelik-soojenduskraan ju kohe seal pedaalide kohal.
Pidurivedelikku ei annaks sealt vist kuidagi tilkuda-kui siis siduri töösilindrist, aga see väga ebatõenäoline-jahutuskraanid tilguvad tihti.
Aga põhiküsimus-tuled. Kas jäävad siis gabariidid põlema?
See neetud skleroos-mäletan kellelgi oli analoogne probleem soome foorumis, aga ei tule meelde, mis see lahendus oli-kui meenub ütlen
edit. no natuke otsisin-tulede relee on üks koht-kontaktid kõrbevad kinni-proovi koputada selle pihta, kui põlema jäävad. Relee siis relee/kaitsemekarbis kapoti all.
Teine kehv koht sedaanidel on tulede maandus-seda tehas isegi parandas a 91. Vanadel läheb läbi vasaku tule.
Pane kasvõi eraldi juhe.
jahutusvedelik-soojenduskraan ju kohe seal pedaalide kohal.
Pidurivedelikku ei annaks sealt vist kuidagi tilkuda-kui siis siduri töösilindrist, aga see väga ebatõenäoline-jahutuskraanid tilguvad tihti.
Aga põhiküsimus-tuled. Kas jäävad siis gabariidid põlema?
See neetud skleroos-mäletan kellelgi oli analoogne probleem soome foorumis, aga ei tule meelde, mis see lahendus oli-kui meenub ütlen

edit. no natuke otsisin-tulede relee on üks koht-kontaktid kõrbevad kinni-proovi koputada selle pihta, kui põlema jäävad. Relee siis relee/kaitsemekarbis kapoti all.
Teine kehv koht sedaanidel on tulede maandus-seda tehas isegi parandas a 91. Vanadel läheb läbi vasaku tule.
Pane kasvõi eraldi juhe.
Kui piduri peasilindri võimendi poolne tihend läbi,siis täitub kõigepealt võimendi jaseejärel hakkab salongi tilkuma (kogetud oma klassiku peal).Kui mass kehva,siis hakkavad muud kõrval olevad pirnid hõõguma-vilkuma.
Kontrollisin ja ikkagi pidurituli. Lisa tuli oli lihtsalt kavalalt läbi põlenud, nii et kaugelt vaadates tundus ok aga mikroskoobi all oli näha et läbi, ja raputades niit värises. Ma saan aru, et kuna mul on 91a. masin siis peaks olema maandus fixitud, samas vasaku tagatule rajad on küll kole roostes ja üks pirn kinni roostetanud ja katki. Peaks kuidagi piduri juures oleva lüliti kätte saama. Kuna ma nüüd saan aru, et pidurit vajutades tuledes mingit muutust pole, siis ma enam sõita ei julge selle jamaga.
viitab ilmselt tuleskeemi peale tulevale veele, huvitav, kas see on sedaanklassikute tüüphäda, et vesi tuleskeemini kipub jõudma. Ise kah kunagi selle probleemiga kokku puutunud - ühe koha pealt oli skeem koguni läbi roostetanud, tuli uus ühendus teha.Algselt postitas: farmacoma
samas vasaku tagatule rajad on küll kole roostes ja üks pirn kinni roostetanud ja katki
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Kiskusin täna kõik tagatuled küljest, et neid ja tuledealust pinda kasida. Äärmiste tulede taga miski tavoti kiht, mis hulgaliselt tolmu jm sodi enda külge kleepind. Miks see pasta seal on? Roostetõrje?