Tere,
Selline jama siis minu autoga, et joob kütust nagu vana parm. Täna näiteks linnas sõites langes 10 liitrit kui ma sõitsin rahulikult 30km. Millest võib tekkida selline kütusekulu? Mida uurida ja mis juppe vahetada? Täna vahetasin küünlad uute vastu. Plaanis veel lambda ära vahetada kuna äkki see peetis? Siis veel õhufilter - palju sellest oleneb?
terv
taivo
Mega suur küttekulu! -Miks?
Kuidas sa mõõtsid, et ta 10l langes?
See tonnise kütuse näidik paneb mõnikord väga edukalt tala, teatud vahemikus.
Mõõda ikka nii, et paned paagi täis vaata palju sõita saad ning siis arvuta näiteks, või siis EDU järgi.
See tonnise kütuse näidik paneb mõnikord väga edukalt tala, teatud vahemikus.
Mõõda ikka nii, et paned paagi täis vaata palju sõita saad ning siis arvuta näiteks, või siis EDU järgi.
Iga ratas veab and then some!
Nii suur kütusekulu lihtsalt ei saa olla. Siis peaks juba bensunire autol järgi olema 
Sõida kuniks bensutuli vilkuma hakkab, siis võta 10 liitrit ja lase uuesti kuniks vilgub. Saad suurtes piirides ja üsna kähku teada, palju võtab.

Sõida kuniks bensutuli vilkuma hakkab, siis võta 10 liitrit ja lase uuesti kuniks vilgub. Saad suurtes piirides ja üsna kähku teada, palju võtab.
Algselt postitas: sebastian
Nii suur kütusekulu lihtsalt ei saa olla. Siis peaks juba bensunire autol järgi olema
Sõida kuniks bensutuli vilkuma hakkab, siis võta 10 liitrit ja lase uuesti kuniks vilgub. Saad suurtes piirides ja üsna kähku teada, palju võtab.
Nõnda on ka suhteliselt ebamäärane, peab end tasasel pinna peal parkima

Iga ratas veab and then some!
Noh, vähemalt selgub, kas auto võtab ~30 liitrit sajale või mitteAlgselt postitas: IFF
Nõnda on ka suhteliselt ebamäärane, peab end tasasel pinna peal parkima![]()

Algselt postitas: IFF
Kuidas sa mõõtsid, et ta 10l langes?
See tonnise kütuse näidik paneb mõnikord väga edukalt tala, teatud vahemikus.
Mõõda ikka nii, et paned paagi täis vaata palju sõita saad ning siis arvuta näiteks, või siis EDU järgi.
Näidiku järgi vaatasin.
Kas lambda anduri vahetus loeb palju kütusekulule? Ega ma ei tea kas ta on peetis või ei.
mul oli tonnisega kunagi selline nali, et bensu kulu läks ka hullupööra lakke ja ei saanud aru, milles jama. Hiljem selgus, et bensu pumba vooliku ühendus oli katki ja sealt tuli kütust välja. Seal taga istme juures mingi kauss, mille sees pump ja see oli ääretasa kütust täis ning voolas isegi asfaltile
Peale jubina vahetust kadus ka kulu 


- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul oli üle 20L 100km-ile, tagasivoolu toru sai halvasti kinnitatud.
Pane auto käima ja kontrolli alt leegid.
lambda ei peaks nii suurt kulu tekitama, heitgaaside kontroll maksab 50-
Pane auto käima ja kontrolli alt leegid.
lambda ei peaks nii suurt kulu tekitama, heitgaaside kontroll maksab 50-
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
Mul oli üle 20L 100km-ile, tagasivoolu toru sai halvasti kinnitatud.
Pane auto käima ja kontrolli alt leegid.
lambda ei peaks nii suurt kulu tekitama, heitgaaside kontroll maksab 50-
Tagasivoolutoru?
Ja ma ei saanud aru mida ma alt kontrollima pidin?
Seleta palun.
Küttekulu endiselt metsik.
Terv
taivo
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tobe mõte aga siiski käin välja. Ülevaatus punktis saab kontrollida heitgaase. Kui miskit ikkagi mootoril viga ja rüüpabki plaku bensiini, siis peaks seda kohe sealt näha olema.
E: Näed siis, D116 ka heitgaasi kontrolli maininud.
Lisaks mainiks siin, et näidiku järgi ei ole vaja midagi uskuda. Loeb see, mis tegelikult toimub.
Kas mootor ka imelikult käitub?
E: Näed siis, D116 ka heitgaasi kontrolli maininud.
Lisaks mainiks siin, et näidiku järgi ei ole vaja midagi uskuda. Loeb see, mis tegelikult toimub.
Kas mootor ka imelikult käitub?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tobe mõte aga siiski käin välja. Ülevaatus punktis saab kontrollida heitgaase. Kui miskit ikkagi mootoril viga ja rüüpabki plaku bensiini, siis peaks seda kohe sealt näha olema.
E: Näed siis, D116 ka heitgaasi kontrolli maininud.
Lisaks mainiks siin, et näidiku järgi ei ole vaja midagi uskuda. Loeb see, mis tegelikult toimub.
Kas mootor ka imelikult käitub?
Mootor käib ühtlaselt. Veidi ketid teevad häält aga muidu norm.
imelik teema.tundub,et kõik mis soovitatakse, tuleks igaks juhuks ära vahetada:) kas liiga kulukaks ei lähe
ok.lisan listi , mida võib igaks juhuks kontrollida-vahetada:D
kütuse rõhuregulaator, pihustid,mootori aju,õhufilter, ketid(süüde paigast nihkunud),kõik vaakumvoolikud ja kütusetorud(võimalikud õhu ja kütuselekked) klapisääretihendid ja kolvirõngad..soovitavalt koos kolbidega( ebakorrektne põlemine, põlemiskambrisse sattunud õli.madal kopressioon), süütekassett, süüteküünlad, pidurid kontrollida,vajadusel paigaldada uued suportid (kinnikiilunud pidurid, veeretakistus suur) valed rehvid, elektrijuhmestik(halvad kontaktid,ebapiisav mass) plokikaan remontida(klapid ebatihedad, pesad ei pea)+ palju muud,mis kohe ei meenu
kui kõik eelnev on 100% korras ja kontrollitud anna teada. arutame edasi.
ok.lisan listi , mida võib igaks juhuks kontrollida-vahetada:D
kütuse rõhuregulaator, pihustid,mootori aju,õhufilter, ketid(süüde paigast nihkunud),kõik vaakumvoolikud ja kütusetorud(võimalikud õhu ja kütuselekked) klapisääretihendid ja kolvirõngad..soovitavalt koos kolbidega( ebakorrektne põlemine, põlemiskambrisse sattunud õli.madal kopressioon), süütekassett, süüteküünlad, pidurid kontrollida,vajadusel paigaldada uued suportid (kinnikiilunud pidurid, veeretakistus suur) valed rehvid, elektrijuhmestik(halvad kontaktid,ebapiisav mass) plokikaan remontida(klapid ebatihedad, pesad ei pea)+ palju muud,mis kohe ei meenu
kui kõik eelnev on 100% korras ja kontrollitud anna teada. arutame edasi.
Algselt postitas: mad1
imelik teema.tundub,et kõik mis soovitatakse, tuleks igaks juhuks ära vahetada:) kas liiga kulukaks ei lähe
ok.lisan listi , mida võib igaks juhuks kontrollida-vahetada:D
kütuse rõhuregulaator, pihustid,mootori aju,õhufilter, ketid(süüde paigast nihkunud),kõik vaakumvoolikud ja kütusetorud(võimalikud õhu ja kütuselekked) klapisääretihendid ja kolvirõngad..soovitavalt koos kolbidega( ebakorrektne põlemine, põlemiskambrisse sattunud õli.madal kopressioon), süütekassett, süüteküünlad, pidurid kontrollida,vajadusel paigaldada uued suportid (kinnikiilunud pidurid, veeretakistus suur) valed rehvid, elektrijuhmestik(halvad kontaktid,ebapiisav mass) plokikaan remontida(klapid ebatihedad, pesad ei pea)+ palju muud,mis kohe ei meenu
kui kõik eelnev on 100% korras ja kontrollitud anna teada. arutame edasi.
Eks ma hakkan siis vaikselt juppe vahetama. Homme saan tagumised pidurikettad ja klotsid kätte. Vahetan ära kuna on vist tõesti kinni kiilunud ja teevad veel lisaks jubedat häält. Suppordid võtan molekulideks ja puhastan kõik jupid ära.
E:
Suppordid korras, klotsid ja kettad täiesti kulunud.
Aga ma ei pannud teemast tähele kas sa oled siis heitgaase mõõtnud? Kui gaasid on korras, jääb järele kas veeretakistus või kütteleke. Bensiinihais on tavaliselt hästi ümber auto tunda kui lekib. Kui sul aga gaasid paigast ära, siis muidugi pead midagi vahetama hakkama.