Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#76

Algselt postitas: AntonG
Vabandust, aga mis tähendab Airflow topiku pealkiris ? :red:
Mis see Airflow täpsemalt tähendab ?:)

See peaks olema SE 9-5 Aero bodykitiga. ega ma ei tea, kas see nimetus korrektne on, aga müüja teda nii nimetas...
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#77

Natukene auto remondiajalugu: Klapisääretihendid eelmisel kuul vahetatud ja hetkel auto Audaceris uut veepumpa külge saamas. Rooli lintkaabli saab ka korda. :head:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#78

Täna läks külge uus bypass klapp. Sellega seoses kadus ära ka kerge jõnksutamine, mis kiirendusega viimasel ajal kaasnes. Ju oli see jupp juba mõnda aega suremise äärel olnud ja nüüd lõpuks andis täitsa saba. Sümptomid olid jõnksutamine ja kinnipoomine kiirendusel, kusjuures mitte iga kord ja check engine tuli armatuuris. Nüüd on aga ok :beer:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#79

Hakkab ring täis saama, täna läks järjekordselt bensupump:wall:. 2 aastat tagasi olen seda juba korra vahetanud:gun:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#80

hmm. viimase 100000km jooksul ei ole Aerol pumpa kordagi vahetatud. Mis aga eelneva 135000 jooksul toimus - ei tea (aga oleks huvitav teada).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#81

Kui paagi tuulutus mingil põhjusel korrektselt ei toimi,saabub pumba surm kiiremini,kui peaks.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#82

Algselt postitas: Trionic
Kui paagi tuulutus mingil põhjusel korrektselt ei toimi,saabub pumba surm kiiremini,kui peaks.

Kas mittetoimivale paagituulutusele viitab ka soojade ilmadega salongi tekkiv bensuhais?
Kuhu see paagituulutuse ots üldse välja jõuab ja kas seda saab ka näiteks läbi puhuda või tuleb midagi välja vahetada?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#83

Sinu autol on kusagil paagi ja kere vahel leke.:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#84

Algselt postitas: tripp
Täna läks külge uus bypass klapp. Sellega seoses kadus ära ka kerge jõnksutamine, mis kiirendusega viimasel ajal kaasnes. Ju oli see jupp juba mõnda aega suremise äärel olnud ja nüüd lõpuks andis täitsa saba. Sümptomid olid jõnksutamine ja kinnipoomine kiirendusel, kusjuures mitte iga kord ja check engine tuli armatuuris. Nüüd on aga ok :beer:

Oleks võinud kohe metallist bypassi panna. Kestab ja hoiab õiged rõhke. Boschi plastjunn hakkab kiirelt lekkima.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta