
SaabSpeed 2009 - JÄRELKAJAD
Muuseasiga arutlesime laupäeva hommikul 10.30 selle ilma-asja üle ja jõudsime arusaamisele, et Iisaku puiduliik, millega ta ilma nõidus, oli valesti valitud.Ilmselt ei teinud ta puiduliikidel vahet ja valis pajupuu asemel kas jajepuu või võjepuu.Sinna nahka see ilm läkski.
Aga kellegi-millegi sõrm tuli siiski appi ja käskis taevaveel end tagasi hoida ja asi tehti ära.Lisan allapoole foto, kus on näha selle saatuse valgus-sõrme olemasolu.Ja isikut, kelle poole sõrm sihib.Ei tea, milles tema vaeseke süüdi on?
Ja spekulatsioonide vältimiseks ütlen, et võite mu käe maha raiuda, kui ma seda kiirt ise pannud sinna olen.Ja see ei ole ka objektiivi sisepeegeldus, kuna ta on ruumiliselt Trionicust tagapool.Objektiivi sisepeegeldused jooksevad üle pildil olevate objektide, kuna on sensori ja objektide vahel.Originaalfail jääb alles, et kui kellegil peaks töötluse osas kahtlusi olema.Olen ta sunnitud mahu poolest vaid väiksemaks tegema, et te vaadata saaksite.Muud töötlus ei ole siin mitte mingisugust tehtud.
VAATA JA IMESTA!!!!!!!
Lisatud failid
Aga kellegi-millegi sõrm tuli siiski appi ja käskis taevaveel end tagasi hoida ja asi tehti ära.Lisan allapoole foto, kus on näha selle saatuse valgus-sõrme olemasolu.Ja isikut, kelle poole sõrm sihib.Ei tea, milles tema vaeseke süüdi on?
Ja spekulatsioonide vältimiseks ütlen, et võite mu käe maha raiuda, kui ma seda kiirt ise pannud sinna olen.Ja see ei ole ka objektiivi sisepeegeldus, kuna ta on ruumiliselt Trionicust tagapool.Objektiivi sisepeegeldused jooksevad üle pildil olevate objektide, kuna on sensori ja objektide vahel.Originaalfail jääb alles, et kui kellegil peaks töötluse osas kahtlusi olema.Olen ta sunnitud mahu poolest vaid väiksemaks tegema, et te vaadata saaksite.Muud töötlus ei ole siin mitte mingisugust tehtud.
VAATA JA IMESTA!!!!!!!
Lisatud failid
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Teeme nii, et ilma enam ei meenuta
. Liiga valus on laupäeva varahommikut meenutada. Siiani kõik kohad katki ja vigased.
Järgmine kord laon telgi tellistest ja rajapiirded puurin betooni sisse
Aga siis sõidust ka. Ennustasin endale 210km/h ja selle ka saavutasin. Esimene sõit oli OK, teises sõidus lõin ise tuuleauku sattudes vedelaks ja lasin natuke gaasi maha:wall:.
Arvestades, et 2007 sõitsin ideaaltingimustes 200km/h, siis seekordse tulemusega olen rohkem kui rahul. Hiljem Heikkiga konsulteerides leidsin ka paar viga oma softist, kuhu taha suurem kiirus jäi.
Aga noh, kedagi peale enda süüdistada ei saa. Kui ei oska, siis ikka ei oska:drink:
Siinkohal tahaksin tänada SAABspeed 2009 meeskonda, eesotsas Iisakuga, kordumatu kogemuse eest. Enda sõit oli veel kirsiks tordil.


Järgmine kord laon telgi tellistest ja rajapiirded puurin betooni sisse
Aga siis sõidust ka. Ennustasin endale 210km/h ja selle ka saavutasin. Esimene sõit oli OK, teises sõidus lõin ise tuuleauku sattudes vedelaks ja lasin natuke gaasi maha:wall:.
Arvestades, et 2007 sõitsin ideaaltingimustes 200km/h, siis seekordse tulemusega olen rohkem kui rahul. Hiljem Heikkiga konsulteerides leidsin ka paar viga oma softist, kuhu taha suurem kiirus jäi.
Aga noh, kedagi peale enda süüdistada ei saa. Kui ei oska, siis ikka ei oska:drink:
Siinkohal tahaksin tänada SAABspeed 2009 meeskonda, eesotsas Iisakuga, kordumatu kogemuse eest. Enda sõit oli veel kirsiks tordil.
Mis puutub teibituuningusse,siis teiseks sõiduks tegin katse ja teipisin,lappasin peeglid kokku ja eemaldasin masinast 70kg. kila-kola.Tulemuseks sain väiksema lõppkiiruse.Viimase põhjustas muidugi katse teistmoodi käike vahetada,kuid sain kinnituse,et 2,3 tonni kaaluvale automürakale ei avalda stock-konditsioonis mootoriga mõningad lisakilod ning teipimine mingit olulist mõju.Ülimalt väikese õhutakistusteguriga(0.31) masinat ei mõjutanud eriti ka vastutuul.
Lõbus oli.Eriti hommikul kella 5.30 ja 7.30 vahel
.
Lõbus oli.Eriti hommikul kella 5.30 ja 7.30 vahel
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lõpuks suudan ka mõned read kirja panna.
Reede õhtu.
Ahvi kiirusel telk püsti, helitehnika kokku. Muusika mängib, grill suitseb, soomlased paugutavad. Sooja 20`C, tuul 0m/s. Elu lill:thumb:
Laupäeva hommik.
Kell on 06.10.
Mingi krabin Karavani katusel. Hüppan välja-sajab. Ikka tuul 0m/s aga kiire pilk Rohuküla poole ja p...se haistab halba.
Vaguni uks läheb uuesti lahti, välja roomavad kaks unist nägu. Samuti pilk taevasse-Trionic ja Üllar on hoobilt maailma ärksaimad mehed. Tuul tõuseb. Kargan nagu segane Jupatsi auto akna taga...
15 minutit hiljem ripuvad Iisak ja Jupats meeleheitlikult telgi küljes ja jalad hakkavad maast juba kerkima. Kõige raskemad mehed keda hoidma panna, mõtlen endamisi. Veel ei saja. Veel...
Tuul hakkab oma tõelist palet näitama. Telki hoiavad 5 meest. Trionic jõuab veel öelda, et peaks stardikaare alla võtma kui see raginaga maha murdub-korras, selle pärast pole vaja enam muretseda. Kolinaga lükkab tuul piirdeaiad keskele kokku. Kohe tuleb kelleltki võllanali, et stardiala on nüüd suletud. Keegi sõidab minema. Vmaster. Selge. Jagas ilmselt olukorra lootusetust ja tegi õigel ajal sääred...
Ikka 5 meest ripuvad telgi küljes. Taevas keerati vist Vanamehe hommikune vann tagurpidi. Toitlustaja vaatas korraks oma auto uksest välja ja sulges selle kiiremini kui avada jõudis. Saabub Vmaster. Käis Statoilis. Telki täidab sooja kohvi lõhn. Telgisolijad on valmis teda ära kägistama. Saadame Trionicu kohvi järgi. Möödub 20minutit mis tundub 3 aastana. Kui jõuame arusaamisele, et järgmine rott põgenes uppuvalt laevalt näeme tuttava auto tulesid. Saabub kohv. Sajab-sajab-sajab-sajab....
Kell on 9.
Kogu maailma meeleheide on minu silmis. Et siis seekord läks üritusega niipidi. Sajab-sajab-sajab. Kohutav tuul...
Kell on 10.
Hakkavad saabuma esimesed võistlejad. Kiire koosolek. Kõik saavad ülesanded ja siblivad ringi. Piirdeaedu on umbes 80x oma kohale tagasi tiritud. Vihm hakkab järele andma. Või see ainult tundub nii?
Kell on 13. 00.
Esimene auto startis. Ja siis teine. Ja siis kolmas.
Üritus vist ikka õnnestub läbi viia. Oleks publikut ka...
Kell on 14.45.
Teine ring. Enam ei saja. Ammu. Tuul puhub 18m/s asemel ainult 7m/s. Tulemused paranevad hoobilt. Tuleb päeva suurim kiirus-264km/h.
Kell on 16.15.
Lõpp. kogu staffi kokkukorjamine toimub kolme ahvi kiirusel. Mulle ei jõua enam ükski asi kohale. Kuhu läheb telk? Kes aedu korjavad? Kas võistlus toimus? Kukkusime läbi? Juurde astub Andrus Mõsovski BHRA-st. Käsi pihku. Tublid poisid olete.
Kell on 18.30.
Allika. Keegi pani juba grilli üles. Kusagilt tuleb vorsti lõhna. Avan viienda suitsupaki. Sees keerab. Söönud pole eelmisest õhtust saadik suutäitki. Keegi pakub õlut-Muuseas vist. Kaks lonksu. Nii-see poiss on valmis....
Kell on 23.00.
Autasustamine, tänusõnad.
Kõik. Selleks korraks läbi. Hinges on tühjus...
Aitäh kõikidele sõitjatele ja publikule.
Trionic, Cyber, IFF, Jupats, Sebastian, Eero, Teager, Ivomets, TGB, Üllar, Silver, Meivi, Helena, Gairi, Hele.
TE OLETE PARIMAD
Lisaks veel tänusõnad Eston21 ja Vmasterile.
Kohtumiseni SaabSpeed2010:headbang:
Reede õhtu.
Ahvi kiirusel telk püsti, helitehnika kokku. Muusika mängib, grill suitseb, soomlased paugutavad. Sooja 20`C, tuul 0m/s. Elu lill:thumb:
Laupäeva hommik.
Kell on 06.10.
Mingi krabin Karavani katusel. Hüppan välja-sajab. Ikka tuul 0m/s aga kiire pilk Rohuküla poole ja p...se haistab halba.
Vaguni uks läheb uuesti lahti, välja roomavad kaks unist nägu. Samuti pilk taevasse-Trionic ja Üllar on hoobilt maailma ärksaimad mehed. Tuul tõuseb. Kargan nagu segane Jupatsi auto akna taga...
15 minutit hiljem ripuvad Iisak ja Jupats meeleheitlikult telgi küljes ja jalad hakkavad maast juba kerkima. Kõige raskemad mehed keda hoidma panna, mõtlen endamisi. Veel ei saja. Veel...
Tuul hakkab oma tõelist palet näitama. Telki hoiavad 5 meest. Trionic jõuab veel öelda, et peaks stardikaare alla võtma kui see raginaga maha murdub-korras, selle pärast pole vaja enam muretseda. Kolinaga lükkab tuul piirdeaiad keskele kokku. Kohe tuleb kelleltki võllanali, et stardiala on nüüd suletud. Keegi sõidab minema. Vmaster. Selge. Jagas ilmselt olukorra lootusetust ja tegi õigel ajal sääred...
Ikka 5 meest ripuvad telgi küljes. Taevas keerati vist Vanamehe hommikune vann tagurpidi. Toitlustaja vaatas korraks oma auto uksest välja ja sulges selle kiiremini kui avada jõudis. Saabub Vmaster. Käis Statoilis. Telki täidab sooja kohvi lõhn. Telgisolijad on valmis teda ära kägistama. Saadame Trionicu kohvi järgi. Möödub 20minutit mis tundub 3 aastana. Kui jõuame arusaamisele, et järgmine rott põgenes uppuvalt laevalt näeme tuttava auto tulesid. Saabub kohv. Sajab-sajab-sajab-sajab....
Kell on 9.
Kogu maailma meeleheide on minu silmis. Et siis seekord läks üritusega niipidi. Sajab-sajab-sajab. Kohutav tuul...
Kell on 10.
Hakkavad saabuma esimesed võistlejad. Kiire koosolek. Kõik saavad ülesanded ja siblivad ringi. Piirdeaedu on umbes 80x oma kohale tagasi tiritud. Vihm hakkab järele andma. Või see ainult tundub nii?
Kell on 13. 00.
Esimene auto startis. Ja siis teine. Ja siis kolmas.
Üritus vist ikka õnnestub läbi viia. Oleks publikut ka...
Kell on 14.45.
Teine ring. Enam ei saja. Ammu. Tuul puhub 18m/s asemel ainult 7m/s. Tulemused paranevad hoobilt. Tuleb päeva suurim kiirus-264km/h.
Kell on 16.15.
Lõpp. kogu staffi kokkukorjamine toimub kolme ahvi kiirusel. Mulle ei jõua enam ükski asi kohale. Kuhu läheb telk? Kes aedu korjavad? Kas võistlus toimus? Kukkusime läbi? Juurde astub Andrus Mõsovski BHRA-st. Käsi pihku. Tublid poisid olete.
Kell on 18.30.
Allika. Keegi pani juba grilli üles. Kusagilt tuleb vorsti lõhna. Avan viienda suitsupaki. Sees keerab. Söönud pole eelmisest õhtust saadik suutäitki. Keegi pakub õlut-Muuseas vist. Kaks lonksu. Nii-see poiss on valmis....
Kell on 23.00.
Autasustamine, tänusõnad.
Kõik. Selleks korraks läbi. Hinges on tühjus...
Aitäh kõikidele sõitjatele ja publikule.
Trionic, Cyber, IFF, Jupats, Sebastian, Eero, Teager, Ivomets, TGB, Üllar, Silver, Meivi, Helena, Gairi, Hele.
TE OLETE PARIMAD
Lisaks veel tänusõnad Eston21 ja Vmasterile.
Kohtumiseni SaabSpeed2010:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Just nagu ma laupäeva hommikul kella seitsme ajal hommikul ütlesin, on pärast hea seda kõike meenutada. 
Töö sai tehtud ning üritus õnnelikult peetud. Esimene nn test selles valdkonnas tehtud.
Mis sõitu puutub, siis vähemalt täitsin oma eesmärgi, mis oli ametlik tulemus kirja saada ning autoga ka pärast koju sõita.
Teatavasti eelmine kord miili sõites nii hästi ei läinud. Auto oli mõnusalt stabiilne ning rahulik ka üle 200km/h sõites, võisid vabalt ühe käega roolist kinni hoida vajadusel.
"After party" algas muidugi jälle kohe töö tähe all kus isand Cyberiga tomati suppi valmistasime....
Big thanks to our guest from Finland. Hope to see You all in near future.
Cheers!

Töö sai tehtud ning üritus õnnelikult peetud. Esimene nn test selles valdkonnas tehtud.

Mis sõitu puutub, siis vähemalt täitsin oma eesmärgi, mis oli ametlik tulemus kirja saada ning autoga ka pärast koju sõita.

"After party" algas muidugi jälle kohe töö tähe all kus isand Cyberiga tomati suppi valmistasime....

Big thanks to our guest from Finland. Hope to see You all in near future.
Cheers!
Iga ratas veab and then some!
Lisaks sai iga natukese aja tagant kella 10-st kuni 12-ni öeldud, et mees, ära muretse, ilm LÄHEB paremaks. Ei tahtnud aga ta mitte uskuda seda. Samas kui sadu järgi jäi, siis oli poistel silmis puhas õnn ja kui ka päike pilvede vahelt piiluma hakkas, siis lasti ka häälepaelad valla. Ilus oli vaadata kuidas mehed ürituse parema korralduse soovitusi endasse imesid nagu pesukäsnad, vahepeal oldi lausa liiga agarad ja tõmmeldi asjade nimel, mis ei olnud üldse olulised. Mehed on tahtmist täis ja eks järgmised üritused tulevad veel paremad ja sujuvamad. Näiteks stardi andjal peab olema handsfree, peakorraldaja/kohtunik ei tohi olla kommentaator, kommentaator ei tohi niisama mikriga ringi vehkida jne. Arenguruumi on, neid pisiasju on palju mille peale ei mõtle, aga mis tagantjärgi mõeldes oleks pidanud teisiti olema. Kokkuvõtteks võib öelda, et väga hästi saite hakkama! Eks järgmine aasta tuleb jälle vaatlema tulla 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kahjuks meie algselt planeeritud mölaööbikud ei saanud tulla..
Selgus sisuliselt eelmisel päeval. Seega pidi Iisak viimasel hetkel selle ära tegema, meil lihtsalt polnud kedagi rohkem võtta, kes oleks kohalolnud autodest midagi ka teadnud.
Aga siis tulemused:
Kõik võistlejad
Turbod
Vabalthingavad
Diislid
Katsub mingil hetkel ka ametliku lehe peale need saada, oleks vist pisut parem sirvida.

Aga siis tulemused:
Kõik võistlejad
Turbod
Vabalthingavad
Diislid
Katsub mingil hetkel ka ametliku lehe peale need saada, oleks vist pisut parem sirvida.
Kogu üritus sujus suurepäraselt ning tänud kõikidele korraldajatele.
Et kui Tallinnas toimunud "streetpower" üritusel oli pilet 325 eeku, siis SaabSpeedi ürituse (300 sõitjale ja 25 külalistele) hinnad olid väga soodsad ning mis kõige tähtsam sai ka emotstioone rohkem.
Kunagi oli siin foorumis teema, et SAABe ei tasu üldse tuunida, kuna ei anna midagi juurde. Äkki peaks selle teema uuesti tõstatama, kuna siiski on asjal point sees
Et kui Tallinnas toimunud "streetpower" üritusel oli pilet 325 eeku, siis SaabSpeedi ürituse (300 sõitjale ja 25 külalistele) hinnad olid väga soodsad ning mis kõige tähtsam sai ka emotstioone rohkem.
Kunagi oli siin foorumis teema, et SAABe ei tasu üldse tuunida, kuna ei anna midagi juurde. Äkki peaks selle teema uuesti tõstatama, kuna siiski on asjal point sees

romza
Tundub, et see üritus, kuhu nad läksid, läks natuke tuksi.Algselt postitas: Cyber
Kahjuks meie algselt planeeritud mölaööbikud ei saanud tulla..Selgus sisuliselt eelmisel päeval.
Eheee:drink: - ametlikult siis 2009 kiireima vabalthingava Saabi omanik:). Kahjuks jääb see ka laeks, kuna kiire otsingu tulemusel ei suuda keegi eemaldada seda krdi piirajat:fight:
Veel kord tänud kena võistluse eest
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et mismõttes ei olnud? Kõigile puhus tuul vastu samamoodi..
Või sa mõtled, et vabalthingavate ajal oleks võinud taganttuul olla?

Algselt postitas: kasparius
Kui nüüd tulemsi vaadata on absoluutselt selge, et ei olnud võrdsed tingimused.
Oleks võinud ikka taganttuul olla![]()
Mina oleksin olnud õnnelik 25ms vastutuule eest:) Jõudu oli veel järgi, elektroonika hakkas pidurdama:)
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kas just väga oli ...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jah, eksid.. seal ei olnud mingit puhangut. Seal oli täiesti konkreetne vastutuul kogu aeg. Ei mingit hoo ega hoobi vahet. Lõpu poole jäi pisut vähemaks, aga sellegipoolest ei olnud erilisi puhanguid, ikka pidevalt kusagil see ventilaator töötas.Algselt postitas: kasparius
Kas ma eksin kui arvan, et tuul oli väga puhanguline?
Special thanks to event team, it was perfect weekend both race and afterparty. Weather was just right for turbo engines.
Now atleast I know how top athleats feel after hard weekend of racing. I just want to go back to bed
Let's start to work for 2010 event!
Now atleast I know how top athleats feel after hard weekend of racing. I just want to go back to bed

Let's start to work for 2010 event!
Mul õnnestus ka paar pilti klõpsida. Küll külmast ja tuulest värisevate kätega, aga ikka.
Link ka
Korraldajatele aga
. Tekkis kohe kange soov järgmine kord ise ka rajale minna.
Kui keegi väga vastu pole, siis panen mõned Allikal tehtud pildid ka varsti välja.
Link ka
Korraldajatele aga

Kui keegi väga vastu pole, siis panen mõned Allikal tehtud pildid ka varsti välja.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Kiidusõnad korraldajatele. Lahe üritus oli!
Muidugi saadeti mind rajale väikse tögamisega kuid ise jäin tulemustega rahule.
Küsimus tekkis aga kõikide võistlejate ja näiteks turbode pingereas.
Kui turbode tulemustes tundub, et arvestatud on mõlema katse tulemust, siis üldise järjestuse loogikale ei saa veel pihta
Kas seal on vaid parima tulemusi järgi kohad ning teist tulemust ei ole arvestatud?
Muidugi saadeti mind rajale väikse tögamisega kuid ise jäin tulemustega rahule.
Küsimus tekkis aga kõikide võistlejate ja näiteks turbode pingereas.
Kui turbode tulemustes tundub, et arvestatud on mõlema katse tulemust, siis üldise järjestuse loogikale ei saa veel pihta

Kas seal on vaid parima tulemusi järgi kohad ning teist tulemust ei ole arvestatud?