MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
suts võttis aega, et välja nuputada mis need uued asjad on aga lõpuks koitis ikka:eureka:
Auto näeb väga kena ikka välja:notworthy:
Auto näeb väga kena ikka välja:notworthy:
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ma tahaks ka neid uusi asju, aga ma pole nii kaugele saanud, et algatuseks avaldusele pildi leiaks Kas digiavaldust tehes ei saa kuidagi id kaardi pilti saata vms:?
Täiesti OT. ei pea ju passipilt olema. Mõne digipildi endast ikka leiad ju.Algselt postitas: Homersimpson
Ma tahaks ka neid uusi asju, aga ma pole nii kaugele saanud, et algatuseks avaldusele pildi leiaks Kas digiavaldust tehes ei saa kuidagi id kaardi pilti saata vms:?
ja ID kaardi pildi saab ehk portaalist eesti.ee kätte kuidagi.
Tere
Selline kysimus et vaatasin Koni FSD amortid all olnud umbes 2.5 aastad et oskad öelda kuidas need vastu pidanud on ja kuidas nendega söida on et endal ka plaanis need ehk alla panna?
Selline kysimus et vaatasin Koni FSD amortid all olnud umbes 2.5 aastad et oskad öelda kuidas need vastu pidanud on ja kuidas nendega söida on et endal ka plaanis need ehk alla panna?
Väga maasikas auto... Veljed sigailusad! 5punkti ja kuhjaga respinkusid
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mulle on ka järjest see veljevärv meeldima hakanud. Kui veljed tumedamad oleks, siis ei paistaks nii silma. Mina olen täitsa rahul Selle hinna eest veel mis ma need sain, on viimasepeal hinna-kaalu-välimuse suhe
Veljekapslitele tahaks kuskilt ilusad Saabi logod saada. Need peaks olema ~50cm, originaal Saabi omad on aga ~60cm - peab midagi leiutama
Veljekapslitele tahaks kuskilt ilusad Saabi logod saada. Need peaks olema ~50cm, originaal Saabi omad on aga ~60cm - peab midagi leiutama
Lase kleepsud teha selles mõõdus...
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Avastasin, et ma pole kohe päris mitu aastat kirjutanud
Üldiselt on auto väga hästi vastu pidanud. Varsti kohe on tulemas 190T hooldus.
Viimastel kuudel olen vaikselt väikeste (ilu)vigade parandamise ette võtnud.
Drosselklapp puhastatud ja nukad regullitud, küttekulu on nüüd maanteel mitte "öko" sõiduga 6.5L/100km
Uksepeeglite korpused said ära värvitud, kuna oksüdeerumine läks juba päris hulluks. Sai üks nädalavahetus ise ette võetud. Alumiiniumini paljaks lihvitud, alumiiniumikrunt+tavakrunt+matt must värv peale lastud. Sai täitsa kena, ei tea ainult kui kaua ilus püsib. Tutikad esituled said just ette, pime aeg on kohe ukse ees, eks näis kas on ka vahet tunda.
Lähikuudel tahaks väiksed värvimistööd ette võtta, esitiivad ja uus esipamper värvimisse, kuid enne tahan auto jälle normaalkõrgusesse saada, madaldusvedrud alt ära ja originaal Aero omad tagasi.
Esipamper tuleb selline põnev naerul näoga Speedpartsi-Realcar-i oma. Selline nagu siin laenatud pildil.
Praegu vaevan pead selle kallal, kuidas sellele udutuled külge meisterdada, ilmselt lähevad külge ümmargused udukad, nagu alates 08a mudelist…
Vahepeal käis mõte läbi, et vahetaks terve esiotsa 08al facelifti vastu, siis oleks tulnud vahetada: tuled, kapott, tiivad, esipamper, iluvõred ja muud pudinad sinna juurde käivad. Arvutasin hinna kokku mis oli päris ulme ja matsin mõtte maha.
Talveveljed saan kätte pulbervärvimisest, ostsin peale tutikad Nokiani lamellid. Veljed sai värvitud pisut tumedamaks kui enne, selline tumehall grafiidi tooni. Kui uued veljed all, siis üritan ka värskemaid pilte teha autost
Üldiselt on auto väga hästi vastu pidanud. Varsti kohe on tulemas 190T hooldus.
Viimastel kuudel olen vaikselt väikeste (ilu)vigade parandamise ette võtnud.
Drosselklapp puhastatud ja nukad regullitud, küttekulu on nüüd maanteel mitte "öko" sõiduga 6.5L/100km
Uksepeeglite korpused said ära värvitud, kuna oksüdeerumine läks juba päris hulluks. Sai üks nädalavahetus ise ette võetud. Alumiiniumini paljaks lihvitud, alumiiniumikrunt+tavakrunt+matt must värv peale lastud. Sai täitsa kena, ei tea ainult kui kaua ilus püsib. Tutikad esituled said just ette, pime aeg on kohe ukse ees, eks näis kas on ka vahet tunda.
Lähikuudel tahaks väiksed värvimistööd ette võtta, esitiivad ja uus esipamper värvimisse, kuid enne tahan auto jälle normaalkõrgusesse saada, madaldusvedrud alt ära ja originaal Aero omad tagasi.
Esipamper tuleb selline põnev naerul näoga Speedpartsi-Realcar-i oma. Selline nagu siin laenatud pildil.
Praegu vaevan pead selle kallal, kuidas sellele udutuled külge meisterdada, ilmselt lähevad külge ümmargused udukad, nagu alates 08a mudelist…
Vahepeal käis mõte läbi, et vahetaks terve esiotsa 08al facelifti vastu, siis oleks tulnud vahetada: tuled, kapott, tiivad, esipamper, iluvõred ja muud pudinad sinna juurde käivad. Arvutasin hinna kokku mis oli päris ulme ja matsin mõtte maha.
Talveveljed saan kätte pulbervärvimisest, ostsin peale tutikad Nokiani lamellid. Veljed sai värvitud pisut tumedamaks kui enne, selline tumehall grafiidi tooni. Kui uued veljed all, siis üritan ka värskemaid pilte teha autost
See on ikka ülihea kütusekulu selle võimsuse juures, endiselt Stage 6 peal või mismoodi nii madalale saab? Minu arust ei saa isegi Lineariga nii madalat kulu.
Avastasin, et ma pole kohe päris mitu aastat kirjutanud
Üldiselt on auto väga hästi vastu pidanud. Varsti kohe on tulemas 190T hooldus.
Viimastel kuudel olen vaikselt väikeste (ilu)vigade parandamise ette võtnud.
Drosselklapp puhastatud ja nukad regullitud, küttekulu on nüüd maanteel mitte "öko" sõiduga 6.5L/100km
Uksepeeglite korpused said ära värvitud, kuna oksüdeerumine läks juba päris hulluks. Sai üks nädalavahetus ise ette võetud. Alumiiniumini paljaks lihvitud, alumiiniumikrunt+tavakrunt+matt must värv peale lastud. Sai täitsa kena, ei tea ainult kui kaua ilus püsib. Tutikad esituled said just ette, pime aeg on kohe ukse ees, eks näis kas on ka vahet tunda.
Lähikuudel tahaks väiksed värvimistööd ette võtta, esitiivad ja uus esipamper värvimisse, kuid enne tahan auto jälle normaalkõrgusesse saada, madaldusvedrud alt ära ja originaal Aero omad tagasi.
Esipamper tuleb selline põnev naerul näoga Speedpartsi-Realcar-i oma. Selline nagu siin laenatud pildil.
Praegu vaevan pead selle kallal, kuidas sellele udutuled külge meisterdada, ilmselt lähevad külge ümmargused udukad, nagu alates 08a mudelist…
Vahepeal käis mõte läbi, et vahetaks terve esiotsa 08al facelifti vastu, siis oleks tulnud vahetada: tuled, kapott, tiivad, esipamper, iluvõred ja muud pudinad sinna juurde käivad. Arvutasin hinna kokku mis oli päris ulme ja matsin mõtte maha.
Talveveljed saan kätte pulbervärvimisest, ostsin peale tutikad Nokiani lamellid. Veljed sai värvitud pisut tumedamaks kui enne, selline tumehall grafiidi tooni. Kui uued veljed all, siis üritan ka värskemaid pilte teha autost
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Võimsuse-küttekulu suhe on tõesti väga hea. See nr on kompuuri järgi.
2-l korral olen arvutanud ka reaalset kulu - paak täis ja kuni järgmise tankimiseni arvutanud, kas kompuuter valetab. Nii tankides ka päris täpset ei saa, sest kuni ääreni täis võib kõikuda +-1L. Alati olen saanud nii arvutades kompuutriga võrreldes ~0,2L erinevusega kulu
2-l korral olen arvutanud ka reaalset kulu - paak täis ja kuni järgmise tankimiseni arvutanud, kas kompuuter valetab. Nii tankides ka päris täpset ei saa, sest kuni ääreni täis võib kõikuda +-1L. Alati olen saanud nii arvutades kompuutriga võrreldes ~0,2L erinevusega kulu
See on ikka ülihea kütusekulu selle võimsuse juures, endiselt Stage 6 peal või mismoodi nii madalale saab? Minu arust ei saa isegi Lineariga nii madalat kulu.