Algselt postitas: Chipy
kuna ma eile lõhkusin oma auto väljalaskmise, tagumise velje ja kummi (võru lähedal on väga mõnusad kruusa teed, mis kutsuvad vajutama ning sitta juhtub...)
900 -ga ei kannata kruusateedel vajutada !!!
Algselt postitas: Chipy
kuna ma eile lõhkusin oma auto väljalaskmise, tagumise velje ja kummi (võru lähedal on väga mõnusad kruusa teed, mis kutsuvad vajutama ning sitta juhtub...)
Ei värise ei kolise isegi treppis kruusakas on ilma erilise piinata läbitav. Selle suve puhkuse ajal sai erinevaid lõuna eesti kruusakaid nii avastamisrõõmu kui laste magamisaja pikendamiseks piisavalt läbitud. Ja isegi kõige jäledamad teed ei suutnud lapsi äratada.Algselt postitas: mrtn
Mina ei julge enda masinaga üldse kruusal sõita. Kui on variant minna asfaldilt, olgu see siis kasvõi topelt ringiga, lähen sealt.
Väriseb, koliseb, kõik on tunda. Aga teel seisab hästi.
Algselt postitas: mrtn
Mina ei julge enda masinaga üldse kruusal sõita. ...
Väriseb, koliseb, kõik on tunda. Aga teel seisab hästi.
Algselt postitas: CyberAlgselt postitas: mrtn
Mina ei julge enda masinaga üldse kruusal sõita. ...
Väriseb, koliseb, kõik on tunda. Aga teel seisab hästi.
Aero vist tiba jäigema ka kui tavaline?? Eks natuke tuleb sul sealt ka põhjusi otsida.
Algselt postitas: part
hehh - mõnikord on kruusateel marutades 90 vägagi suur kiirus - sõltub sirkumstantsidest juu?!
Algselt postitas: aljoga
ega jah, niisama üldistusi mudelite lõikes ei saa teha...
tegelt sul, part, on õigus jahAlgselt postitas: part
saab küll - ühel on oopeli sillad all, teisel triumfi, kolmandal saabi enda jne jne ... geomeetria jääb dikteerima, pluss massi asetus
Algselt postitas: aljoga
(ndl.vah-el sai üks väga valus roadtrip vastseliinast piusa koobastesse tehtud - niivõrd treppis kruusateed pole mu silmad eales näind ja sõit oli täielik piin, hea et hambad terveks jäid)