Selline mure et taga paremal uksel ei tööta kesklukk.
Auto 3a vana ja ei taha väga uskuda et mootor läbi on, kas on vöimalik kontrollida milles viga vöib olla?
Vaatasin et sinna läheb 3 juhet, kas nendes mingit moodi mööta saab et kas mootor voolu saab üldse.
Auto on vana takso ja varem ei saanud ukse nuppu alla vajutades ka ust lukku kuna see metall seal luku juures oli lahti ühendatud/lahti tulnud.
Seda paremat ust kasutatakse kogu aeg kui klient sisse ja välja läheb ja äkki on nii et see on meelega lahti ühendatud et see uks koguaeg lahti oleks?
Vähemalt saan nüüd ust nupuga seest kinni aga oleks väga vaja et kesklukk korralikut töötaks ja selleks vajan teie abi kuna ise ei tea auto elektroonikast suurt midagi.
Keskluku mure 9-5
Huvitav..
mul on täpselt sama probleem, ainult auto ise on küll natuke vanem (1998). Ja ka just tagumine parempoolne uks. Ning selles olen kindel, et takso ta mul küll kunagi olnud pole. 
Hakkas asi peale siis talvel, kui ühel hetkel uks enam üldse lahti ei tulnud. Alguses mõtlesin, et äkki lihtsalt kinni külmunud vms.. aga kui ilmad läksid soojaks, siis probleem ei kadunud.
Ja siis mingil hetkel lihtsalt heast peast hakkas jälle lahti käima:D Kuid kesklukk sellel uksel ikkagi ei toimi.. Peab lihtsalt kogu aeg meeles pidama, et ei unustaks nuppu sisse vajutada kuskile minnes.. Ainult niimoodi saab.
Aga ei tea jah, milles see asi seal küll olla võiks... mingi tüüpviga äkki


Hakkas asi peale siis talvel, kui ühel hetkel uks enam üldse lahti ei tulnud. Alguses mõtlesin, et äkki lihtsalt kinni külmunud vms.. aga kui ilmad läksid soojaks, siis probleem ei kadunud.

Aga ei tea jah, milles see asi seal küll olla võiks... mingi tüüpviga äkki

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Võta polster ära ja kontrolli ega mootor pole luku enese küljest lahti tulnud (ma ei ole 100% kindel, et ka 9-5el see nii on, kõiki autosi lihtsalt ju ei tea). Kui lahti pole ja ei liigu siis võta teise ukse küljest mootor ja pista see sinna mitte töötava pistikusse. Kui see nüüd seal töötab, siis ongi mootor peetis.
Olen nagu lugenud kuskilt, et tegemist järjekordse tüüpveaga.
Mul kunagi oli sama jama, kiskusin ukse lahti, ja keskluku mehhanismi välja. Tegemist on väga põhjalikult kinni needitud konservikarbiga, kangutasin veidi kruvikaga ühest ja teisest otsast ning loobusin. Peale tagasi kokku panemist asi töötas ja töötab tänapäevani, ju siis mingi ühendus liikus paika 
Ehk targemad, kes selle mooduli pulkadeks on võtnud, oskavad öelda, mida seal teha annaks ja kes teeb.


Ehk targemad, kes selle mooduli pulkadeks on võtnud, oskavad öelda, mida seal teha annaks ja kes teeb.
Olen remontinud opel vectra b ukselukumootoreid, milledel esines eelpool kirjeldatud viga. Needid tuli korpusel läbi puurida, seal sees üks pisike mikrolüliti ära vahetada ja asi korras. 15 kr ja tund aega tööd. väga paljud asjad ju saabil samad/sarnased vectra b-ga, miks mitte siis ka need keskluku mootorid 

9-5`l samad Vectra lukud,samad tüüpvead.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma ei tea kas see sobib, amprid on teised ja lüliti ka nagu natuke teine. Jootekolbi oskan käes hoida, aga peenemaid teadmisi elektroonika vallas ei ole. Selliseid asju teen, siis tavaliselt täpselt juhendit järgides
Info ja teadmised lüliti vahetamise kohta sain kui ma ei eksi auto24.ee foorumist, opeli alajaotusest. Midagi keerulist ei ole seal, vana lüliti lahti joota ja uus asemele. Kõige hullem oligi oplil selle mootori kättesaamine ukse seest. Pärast ma seda korpust uuesti kinni küll ei neetinud, kas ei olnud võimalik või ei näinud vajadust, seda ei mäleta. Püsis niisamagi edukalt koos. Kõikide uste mootorid läksid mul ükshaaval nii, et sai seda tööd ikka teha
Ja kestis, vähemalt aasta aega, siis müüsin auto maha.


Vahetasin täna selle lüliti ära aga ikka ei hakkanud tööle.
Seal mootori sees on see plastmass asi mis liigub edasi tagasi ja vajutab selle nuppu sisse.
Kui käsitsi keerasin selle asendisse et nupp mikrolülitil sees on siis saan aint ukse lahti teha ühe korra aga mitte kinni panna, kas seal on midagi puudu vöi miks see ei tööta?
Seal mootori sees on see plastmass asi mis liigub edasi tagasi ja vajutab selle nuppu sisse.
Kui käsitsi keerasin selle asendisse et nupp mikrolülitil sees on siis saan aint ukse lahti teha ühe korra aga mitte kinni panna, kas seal on midagi puudu vöi miks see ei tööta?
Kas käsitsi vajutades olid ka muud auto poolt eeldatud tingimused täidetud(luku kinniolemise ja lülitite sulgemise imiteerimine)?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Nii naljakas kui see ka ei ole siis samamoodi jamas mul 9-5-el tagumine parem uks kui auto sai osta. Lihtsalt üks kesklukumootor ei töötanud. Viga kadus peale mõningast auto kasutamist peale ostmist iseenesest ära ja pole enam esinenud, kuigi ma mõnda aega veel uksi lukku pannes kontrollisin kas ikka parem uks tagant ka lukku läks.
Teine asi, äkki oskab keegi midagi tarka selle kohta öelda on see, et 9-5-el lähevad uksed nagu 2 astmes lukku?
Kui esimest korda puldil lukustust vajutad siis kesklukk läheb peale ja masin vilgutab tulesid, kui nüüd veel teist korda vajutada lukustust, siis teevad uksemootorid veel kord surinat ja auto annab helisignaali ühe korra. See on vist mingisugune turvafeature, sest niipalju on sellest teiest nupuvajutusest muutust, et autos sees olles ei anna enam käsitsi neid ukseluku nipleid ülesse tõmmata.
Teine asi, äkki oskab keegi midagi tarka selle kohta öelda on see, et 9-5-el lähevad uksed nagu 2 astmes lukku?
Kui esimest korda puldil lukustust vajutad siis kesklukk läheb peale ja masin vilgutab tulesid, kui nüüd veel teist korda vajutada lukustust, siis teevad uksemootorid veel kord surinat ja auto annab helisignaali ühe korra. See on vist mingisugune turvafeature, sest niipalju on sellest teiest nupuvajutusest muutust, et autos sees olles ei anna enam käsitsi neid ukseluku nipleid ülesse tõmmata.
Nn. "Dead-Lock" funktsioon,peale mida ei avane tõesti uksed muidu,kui orig.võtme-puldiga.Kasuta otsingut,sellest on räägitud siin.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989