Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#101

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas on ka sein piisava paksusega, et sinna üldse korralikku keeret tekitada. Kuigi anduril on suht peen keere, ehk x1 sammuga?


On küll;)
Keermestada saab aga anduri kinni keeramisega peab ettevaatlikum olema kuna materjal väga pehme,sellepärast kasutasingi keermeliimi:wise:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#102

Sai siis dynos käidud,kahjuks olid ootused pisut suuremad nimelt oli soov rattast saada 300hp paraku tuli ainult 273hp aga väänet selleeest vägagi mehiselt 455NM
muidugi oli ka rõhku vähe ainult 1,4bar
Link ka konverteerimiseks:http://www.maxautomotive.co.za/Various% ... ators.html

Lisatud failid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#103

Mis sel tulemil häda? Lisa sinna ligi 50 hj. Siis on mootori võimsus käes. See on üsna tavaline number selle vurriga.
cooler suureks ja lajata 1,7, vaat mis siis....
Sent from my Monte Carlo using B236
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#104

Nii nüüd olen jällegi hädas nagu mustlane mädas, nimelt kummitab mu neljarattalist pikemalt check engine tuluke mis põleb pikemalt juba, veakoodiks annab lambda hight volt.
Vahetatud lamdat siis juba kaks korda, esimene kord sai pandud universaalne NGK tootja firma oma.
Järgmiseks Bosch-i oma(a osa ) aga ei miskit :wall:
Sai ka proovitud lisa massi juhtmega kuid ka see ei muutnud miskit,lisaks ka teist aju mis Härra Sebastjanil olemas oli ning erinevaid softe
seis ikka sama kuigi HR SEbastjani tonnisel sama soft ja pole probleemi kõik toimib.
Niisiis ongi mõistus otsas:wall
Äkki tuleb kellegil veel mõni hea mõte mida proovida.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#105

Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#106

Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#107

Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.

Ega sa kunagi mingit "cutoff defenderit " ei kasutanud? minul ikaldas see ära... :wall:
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#108

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.

Ega sa kunagi mingit "cutoff defenderit " ei kasutanud? minul ikaldas see ära... :wall:

Pole kasutanud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#109

Lükkasime Elmscani sappa, mõnda aega võngub lambda pinge õigesti. Siis jääb paarikümneks sekundiks 1V peale pidama, siis jälle võngub. Mõne aja pärast aga jääb juba pikemalt 1V peale ja siis süttib ka CE tuli.
Veakood P0132 HO2S Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1 :red:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#110

Kuidas lambda torus istub ja kus ta istub? Äkki on point ise tehtud downpipes ja lambda temperatuuris ?? Kah täiesti uitmõte .....
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#111

Et andur ei lähe piisavalt kuumaks? Sest soojaks ta peab minema ja kannatab ikka üsna kõrget temperatuuri. Töötingimused võivad vabalt 6-700+ kraadi olla.
Kas see andur on soojendusega või mitte?
Algselt postitas: Homersimpson
Kuidas lambda torus istub ja kus ta istub? Äkki on point ise tehtud downpipes ja lambda temperatuuris ?? Kah täiesti uitmõte .....
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#112

Mõtteterad on head aga kuidas ta ennem siis töötas ilma probleemidetta.
Andur on 4juhtmega ja soojendusega.
EDIT Ega seda anduri kohta pole seal väga valida kuna ka juhe suht lühike keevitasin mutri enamvähem samasse kohta kus ta enne oli
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#113

Ei tegelikult ma mõtlesin et läeb äkki liiga kuumaks hoopis. Tehakse ju pikemaid ''bung'e'' et liiga sügaval torus ei istuks ja plekist kaitsmeid kuumuse vastu
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#114

Seda ei tahaks uskuda. Väljalaske temperatuurid on küll üsna kõrged, aga lambdaanduri lubatud ülemise piirini jõuab see ikka ainult väga kõva piitsutamise korral. See on siis sinna 1000 kraadi kanti. Tavasõidul on need kusagil 600 juures.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#115

Kollektoris on meeletu kuumus, downpipes on see juba jahtunud. Eks see lambda ole ikka eelsoojendusega. Kui külmalt käima panna siis hakkab segast panema, aga mootori soojenedes peaks kõik hästi töötama, sest lambda ka soojeneb.

Ega sul seda "diskotuledega" segukella pole pandud? Kui on siis ehk see paneb kala. Tähendab, lambda saab selle kella kaudu mingit lisa pinget.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#116

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kollektoris on meeletu kuumus, downpipes on see juba jahtunud. Eks see lambda ole ikka eelsoojendusega. Kui külmalt käima panna siis hakkab segast panema, aga mootori soojenedes peaks kõik hästi töötama, sest lambda ka soojeneb.

Ega sul seda "diskotuledega" segukella pole pandud? Kui on siis ehk see paneb kala. Tähendab, lambda saab selle kella kaudu mingit lisa pinget.

Õnneks kahjuks pole midagi sellist veel installinud plaanis ikka korralik asi panna (kui ültse midagi);)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#117

Suureringi küsimus !
Kas on kellelgi laenuks testimiseks anda 4juhtmega lamda andurit kuna selgus et Hr Timutil lammutuses olevatel MY97A tonnistel on lambdad 3juhtmega.
Abiks U2U ja 53000899
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#118

Vahet pole palju sul neid juhtmeid on. 3 juhet: Üks on signaal, teine on kütteseade ja kolmas on mass. 4 juhet: Üks on signaal, teine on kütteseade ja kaks viimast on massid.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#119

Vahe ikka on 3ja 4juhtmelisel vastasel juhul 3 juhtmelist kasutades jääb ju mingi info ajul saamatta sellisel juhul peaks ju mingid juhtmed kokku keerama omavahel aga millised.
4-ja juhtmelisel järgnevad juhtmete värvid nii originaal kui universaalsel lambdal.
Must
Hall
Valge
Valge
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#121

Tänud Suur.
Esimesest lingist saadud ifo puhul selgubki et vahe on ikka sees.

White - Heater circuit Ground Wire
White - Heater circuit Positive Wire
Grey - Sensor circuit Ground wire
Black - Sensor circuit Positive reading wire
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#122

No ja mis me siit loeme. Esimene on MASS, teine on KÜTE, kolmas on MASS ja neljas on SIGNAAL. SAMA JU KÕIK, lihtsalt üks mass rohkem. Ajule kõige tähtsam juhe on signaali juhe. Selle järgi teab tema omi asju toimetada. Et lambda kiiremini tööle hakkaks on talle lisatud kütteseade. Hästi vanadel autodel on 1 juhtmega lambdad, neil küttekeha puudub.
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#123

Ja kumba pidi sa kütte taha ühendad, ei tohiks ju tähtsust omada?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#124

Nimelt kuna udune esiklaas kummitas juba pikemat aega mind ja ükspäev hommikul mööda maanteed tööle kulgedes juhtus nii et sain aurusauna osaliseks,jäin maantee äärde seisma ja kontrollides et mõni lõdvik saba äkki andnud kuid ei selge pilt siis et mis muud kui salongi radika vahetus ootab ees.
Täna sai siis seda radikat vahetatud ja täitsa õnnestus.Nüüd kui kliima HI asendisse panna tuleb ikka sooja korralikult nagu peab.Tundus nagu ei olnudki nii karm töö kui külajutud rääkisid.

Nüüd peab keskenduma selle CE tulele kuna varsti ju Saabmile üritus tulemas tahaks ikke proovida ära mida see pisut suurem vurr 1,7 baari juures teeb.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#125

Peale suuri testimisi ja veaotsinguid mõtlesime HR Torqega et taastaks alg seade mu autol,sai siis pandud originaal map sensor ning pihustid ja voilaaaa asi toimib
Siis aga jäi kummitama asi kas tõesti nüüd pihustite ja map sensoriga miskit lahti?
Õhtune kõne HR Sebile kas ja kunas saaks tema autol map sensorit testida.
Järgmise päeva hommikul saigi HR Sebastjani hoovi veeretud ja alustaatud testimisega.
Auto käima ja kõik nagu toimis kuigi pisut erinevalt nii Härra mainis minul oli sellepeale:( nägu ju siis ikkagi pihustid mida ise ei uskunud.
Mõndaaega käis auto kui hakkas mootor tühikäigul lonkama ja edu kuvas CE tuld minul langes kivi südamelt lõpuks ometi viga käes :thumb:
Kõne HR Romsale et säärane asi juhtus ja ilma probleemidetta võeti map tagasi:thumb: suhtumine.

Niisiis kulgen praegult originaal mapsensoriga:drive:
Selline lugu siis :cool:
Vasta