5. leht 10-st

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: L Okt 25, 2008 14:21
Postitas TFK
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas on ka sein piisava paksusega, et sinna üldse korralikku keeret tekitada. Kuigi anduril on suht peen keere, ehk x1 sammuga?


On küll;)
Keermestada saab aga anduri kinni keeramisega peab ettevaatlikum olema kuna materjal väga pehme,sellepärast kasutasingi keermeliimi:wise:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: P Okt 26, 2008 14:00
Postitas TFK
Sai siis dynos käidud,kahjuks olid ootused pisut suuremad nimelt oli soov rattast saada 300hp paraku tuli ainult 273hp aga väänet selleeest vägagi mehiselt 455NM
muidugi oli ka rõhku vähe ainult 1,4bar
Link ka konverteerimiseks:http://www.maxautomotive.co.za/Various% ... ators.html

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: P Okt 26, 2008 14:51
Postitas kasparius
Mis sel tulemil häda? Lisa sinna ligi 50 hj. Siis on mootori võimsus käes. See on üsna tavaline number selle vurriga.
cooler suureks ja lajata 1,7, vaat mis siis....

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:10
Postitas TFK
Nii nüüd olen jällegi hädas nagu mustlane mädas, nimelt kummitab mu neljarattalist pikemalt check engine tuluke mis põleb pikemalt juba, veakoodiks annab lambda hight volt.
Vahetatud lamdat siis juba kaks korda, esimene kord sai pandud universaalne NGK tootja firma oma.
Järgmiseks Bosch-i oma(a osa ) aga ei miskit :wall:
Sai ka proovitud lisa massi juhtmega kuid ka see ei muutnud miskit,lisaks ka teist aju mis Härra Sebastjanil olemas oli ning erinevaid softe
seis ikka sama kuigi HR SEbastjani tonnisel sama soft ja pole probleemi kõik toimib.
Niisiis ongi mõistus otsas:wall
Äkki tuleb kellegil veel mõni hea mõte mida proovida.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:16
Postitas IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:21
Postitas TFK
Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:24
Postitas IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.

Ega sa kunagi mingit "cutoff defenderit " ei kasutanud? minul ikaldas see ära... :wall:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:27
Postitas TFK
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: IFF
Lambda juhtmete vahetus? Täiesti uit mõte... ehk on kuskil viga saanud teine....

Viimane lamda oli A osa ja sai terves tükis ehk koos juhtmega peale pandud.

Ega sa kunagi mingit "cutoff defenderit " ei kasutanud? minul ikaldas see ära... :wall:

Pole kasutanud.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 11:58
Postitas sebastian
Lükkasime Elmscani sappa, mõnda aega võngub lambda pinge õigesti. Siis jääb paarikümneks sekundiks 1V peale pidama, siis jälle võngub. Mõne aja pärast aga jääb juba pikemalt 1V peale ja siis süttib ka CE tuli.
Veakood P0132 HO2S Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1 :red:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 16:14
Postitas Homersimpson
Kuidas lambda torus istub ja kus ta istub? Äkki on point ise tehtud downpipes ja lambda temperatuuris ?? Kah täiesti uitmõte .....

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 16:34
Postitas Cyber
Et andur ei lähe piisavalt kuumaks? Sest soojaks ta peab minema ja kannatab ikka üsna kõrget temperatuuri. Töötingimused võivad vabalt 6-700+ kraadi olla.
Kas see andur on soojendusega või mitte?
Algselt postitas: Homersimpson
Kuidas lambda torus istub ja kus ta istub? Äkki on point ise tehtud downpipes ja lambda temperatuuris ?? Kah täiesti uitmõte .....

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 16:43
Postitas TFK
Mõtteterad on head aga kuidas ta ennem siis töötas ilma probleemidetta.
Andur on 4juhtmega ja soojendusega.
EDIT Ega seda anduri kohta pole seal väga valida kuna ka juhe suht lühike keevitasin mutri enamvähem samasse kohta kus ta enne oli

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 17:54
Postitas Homersimpson
Ei tegelikult ma mõtlesin et läeb äkki liiga kuumaks hoopis. Tehakse ju pikemaid ''bung'e'' et liiga sügaval torus ei istuks ja plekist kaitsmeid kuumuse vastu

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 18:04
Postitas Cyber
Seda ei tahaks uskuda. Väljalaske temperatuurid on küll üsna kõrged, aga lambdaanduri lubatud ülemise piirini jõuab see ikka ainult väga kõva piitsutamise korral. See on siis sinna 1000 kraadi kanti. Tavasõidul on need kusagil 600 juures.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 18:13
Postitas S9K
Kollektoris on meeletu kuumus, downpipes on see juba jahtunud. Eks see lambda ole ikka eelsoojendusega. Kui külmalt käima panna siis hakkab segast panema, aga mootori soojenedes peaks kõik hästi töötama, sest lambda ka soojeneb.

Ega sul seda "diskotuledega" segukella pole pandud? Kui on siis ehk see paneb kala. Tähendab, lambda saab selle kella kaudu mingit lisa pinget.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 26, 2009 19:28
Postitas TFK
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kollektoris on meeletu kuumus, downpipes on see juba jahtunud. Eks see lambda ole ikka eelsoojendusega. Kui külmalt käima panna siis hakkab segast panema, aga mootori soojenedes peaks kõik hästi töötama, sest lambda ka soojeneb.

Ega sul seda "diskotuledega" segukella pole pandud? Kui on siis ehk see paneb kala. Tähendab, lambda saab selle kella kaudu mingit lisa pinget.

Õnneks kahjuks pole midagi sellist veel installinud plaanis ikka korralik asi panna (kui ültse midagi);)

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 16:04
Postitas TFK
Suureringi küsimus !
Kas on kellelgi laenuks testimiseks anda 4juhtmega lamda andurit kuna selgus et Hr Timutil lammutuses olevatel MY97A tonnistel on lambdad 3juhtmega.
Abiks U2U ja 53000899

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 18:05
Postitas S9K
Vahet pole palju sul neid juhtmeid on. 3 juhet: Üks on signaal, teine on kütteseade ja kolmas on mass. 4 juhet: Üks on signaal, teine on kütteseade ja kaks viimast on massid.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 19:43
Postitas TFK
Vahe ikka on 3ja 4juhtmelisel vastasel juhul 3 juhtmelist kasutades jääb ju mingi info ajul saamatta sellisel juhul peaks ju mingid juhtmed kokku keerama omavahel aga millised.
4-ja juhtmelisel järgnevad juhtmete värvid nii originaal kui universaalsel lambdal.
Must
Hall
Valge
Valge

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 20:14
Postitas suur

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 21:01
Postitas TFK
Tänud Suur.
Esimesest lingist saadud ifo puhul selgubki et vahe on ikka sees.

White - Heater circuit Ground Wire
White - Heater circuit Positive Wire
Grey - Sensor circuit Ground wire
Black - Sensor circuit Positive reading wire

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 21:49
Postitas S9K
No ja mis me siit loeme. Esimene on MASS, teine on KÜTE, kolmas on MASS ja neljas on SIGNAAL. SAMA JU KÕIK, lihtsalt üks mass rohkem. Ajule kõige tähtsam juhe on signaali juhe. Selle järgi teab tema omi asju toimetada. Et lambda kiiremini tööle hakkaks on talle lisatud kütteseade. Hästi vanadel autodel on 1 juhtmega lambdad, neil küttekeha puudub.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Jaan 29, 2009 22:15
Postitas CrasherFox
Ja kumba pidi sa kütte taha ühendad, ei tohiks ju tähtsust omada?

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: E Mär 16, 2009 16:14
Postitas TFK
Nimelt kuna udune esiklaas kummitas juba pikemat aega mind ja ükspäev hommikul mööda maanteed tööle kulgedes juhtus nii et sain aurusauna osaliseks,jäin maantee äärde seisma ja kontrollides et mõni lõdvik saba äkki andnud kuid ei selge pilt siis et mis muud kui salongi radika vahetus ootab ees.
Täna sai siis seda radikat vahetatud ja täitsa õnnestus.Nüüd kui kliima HI asendisse panna tuleb ikka sooja korralikult nagu peab.Tundus nagu ei olnudki nii karm töö kui külajutud rääkisid.

Nüüd peab keskenduma selle CE tulele kuna varsti ju Saabmile üritus tulemas tahaks ikke proovida ära mida see pisut suurem vurr 1,7 baari juures teeb.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mär 20, 2009 9:51
Postitas TFK
Peale suuri testimisi ja veaotsinguid mõtlesime HR Torqega et taastaks alg seade mu autol,sai siis pandud originaal map sensor ning pihustid ja voilaaaa asi toimib
Siis aga jäi kummitama asi kas tõesti nüüd pihustite ja map sensoriga miskit lahti?
Õhtune kõne HR Sebile kas ja kunas saaks tema autol map sensorit testida.
Järgmise päeva hommikul saigi HR Sebastjani hoovi veeretud ja alustaatud testimisega.
Auto käima ja kõik nagu toimis kuigi pisut erinevalt nii Härra mainis minul oli sellepeale:( nägu ju siis ikkagi pihustid mida ise ei uskunud.
Mõndaaega käis auto kui hakkas mootor tühikäigul lonkama ja edu kuvas CE tuld minul langes kivi südamelt lõpuks ometi viga käes :thumb:
Kõne HR Romsale et säärane asi juhtus ja ilma probleemidetta võeti map tagasi:thumb: suhtumine.

Niisiis kulgen praegult originaal mapsensoriga:drive:
Selline lugu siis :cool: