Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#126

Et siin ei jääks mulje, et ainult sappi pritsin siis:

Saabianti tegi asja nüüd korda, ei haise enam midagi ja takkaotsa tõid mulle auto ise ära ka, kuna mitu korda pidin käima. :beer:
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#127

Keegi teab kelle oma on täpselt sama värvi Saab mis minul aga ilma katuseta, musta nahksisu ja veidi vingema spoilaringiga? Nr oli vist 300ASA. Eesmärk autod koos pildile sättida.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#128

Tean, see on OG9-3 Aero. Kui omanik sama, siis pildistamisest ta huvitatud pole.

terv, teager
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#129

Tean, see on OG9-3 Aero. Kui omanik sama, siis pildistamisest ta huvitatud pole.

terv, teager

9-3 jah. Krt, nagu rusikas silmaauku oleks kui koos pildi saaks. Filimehe kleps ka peal, ehk siis sama?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#130

Nii,

Tulede kojamehed on sattunud keset tulesid, mõlemad natuke erinevas asendis. Ei märganud ka mismoodi juhtus, igatahes kui vett lasta siis seisavad.

Mis seal tuksis võib olla ja kuidas nad õigesse asendisse saab? Iseenesest see mittetöötamine ei heiduta. Kas mõnest kaitsmeresetist vms aitaks et uuesti saada õigesse asendisse või põleb seal midagi läbi?

Ja kas on võimalik kuidagi nii teha et kui nad sealt üldse ära võtta siis enam ei pritsiks vett ka tuledele, sest see ei oma siis enam mõtet...

tänud
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#131

Teager siin teemas lammutab 9000-de kojamehi, 9-5 peaks sarnane olema - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#132

:beer: uurin
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#133

Täitsa tola olen. Muidugi tule enne foorumisse halama ja ära kaitsmeid kontrolli. Kaitse oli läbi. Vahetatud ja asi funktsib jälle.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#134

See kojamehe kaitse läheb ikka suht tihti läbi. Olen märganud et alati peale pesula külastust. Kuskil mingi juhe katki?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#135

2000km ja natuke pealegi trip tehtud. Oh seda sõidumõnu!

Lätis suutsin natuke ninale haiget teha. Mingil põllal telkimiskohale lähenedes (sissesõidetud rada ikka) ei märganud järsku lohku mis risti rajaga käis ja sõitsin kõmaki esiosa põhjaga sinna sisse. Midagi hullu ei juhtunud - ühe uduka 2 kinnitust läksd ainult pooleks. Siit küsimus - kas need kinnitused on bampri külges või on võimalik eraldi vahetada (autot tõsta pole jõudnud et alla korralikult näeks).

Teine küsimus seoses kliimaga - jube tihti lähvad kondentsvee äravoolu torud umbe. Salongifilter peaks seda sodi püüdma või mismoodi see nii juhtub (eriti pärast kruusateid)? Ei ole väga hea koguaeg salongi kuivatada....
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#136

Aa...see teema ka ju siin.

Vahepeal tehtud õlivahetus koos filtritega ja livkiidne molli sai sisse seekord. Enne talve peaks veel nahahoolduse ära tegema.

Kusjuures vahepeal lugesin ka, et vin koodid mis Y-ga algavad peaks justkui 2000a masinad olema. Eks ta siis nii olegi, aga esmane reg on 99...
EDIT: samas osad vin dekooderid annavad justkui 99 teised 2000. aru ei taipa...



Lisan siia pildi manualist:

Mille järgi klapib kerel olev SE ja aasta 2000.

Lisaks:

...saan selle järgi aru et SE variandil peaks justkui olema Kardoni helisüsteem, aga tagaaknal on mul kõlarid nähtamatud. Oskab keegi seda kommenteerida? Keegi välja rookinud või....

Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#137

Sa võtsid selle teksti US kasutusjuhendist? Neil teistsugused (ja luksuslikumad) varustused kui EU masinatel.

Auto on sul jah MY00

Terv, teager
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#138

Sa võtsid selle teksti US kasutusjuhendist? Neil teistsugused (ja luksuslikumad) varustused kui EU masinatel.

Auto on sul jah MY00

Terv, teager

those bastards :( aga suva, heli on talutav niigi.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#139

Ülevaatus läbitud. Tehti ainult märkus et suunatuled võiks veidi rohkem värvi omada. Mis pirnid sinna käivad muidu?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#140

Kollased..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#141

Kollased..:D

Diadem vs. Regular vs. Silver Vision

terv, teager
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#142

Hahaha. Mis tüüpi, ei viitsi lahti kakkuda mitu korda koerailmaga.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#143

Kollased..:D

Diadem vs. Regular vs. Silver Vision

terv, teager

Ty
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#144

Vahepeal läks külmaks ja uduseks.
Aitas salongiventika vahetus. Tänud kaasfoorumlasele Marx kes pühade ajal nõustus liikuma ja uuskasutatud vendi tõi. Saab jälle soojas sõita
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#145

Mingi hetk nüüd kuskile remondimeeste poole minek aga igaksjuhuks küsin:

Juhtus nii et peale korralikku kiirendust hakkas kurvis õlituluke vilgutama, siis jäi põlema. Suretasin auto välja, lasin seista, kontrollisin taset, normis. Ok, mingi surve teema. Siis mingi hetk vilgutas just kiirendades jälle tuld. Nüüd mõned kilomeetrid vaikus olnud.

Mida oodata (ja summasid võib u2u teel pritsida)?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#146

teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#147

teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll

Ma kallan sinna päris tihti õli juurde kuna ta mul suht joodik, niiet ei aja käimakasti vardaga segamini. Lasin tunnikese jahtuda ja käivitades klõbin kadunud.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#148

Mina ei julgeks peale sellist pulli küll enam edasi sõita. Ennem selgitaks põhjuse välja. Kas must õlipumbasõel, vigane filter, vigane surveandur.................. Enamasti lõppevad sellised asjad mootori vahetusega.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#149

Koduni sõitsin vaikselt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#150

Mis sellest punasest saanud on?

http://www.auto24.ee/used/1920917

terv, teager
Vasta