
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Tagumised kettad tulevad VM-st.
Piduriuuendused:
Motul 660 piduriõli, YellowStuff'i klotsid ja Zimmermanni 345mm pidurikettad ees (Opel OPC kuuldavasti omab sama
) ja originaalid taga.
Ehk sai nüüd hea valik tehtud.
Motul 660 piduriõli, YellowStuff'i klotsid ja Zimmermanni 345mm pidurikettad ees (Opel OPC kuuldavasti omab sama

Ehk sai nüüd hea valik tehtud.
Piduriuuendused:
Motul 660 piduriõli, YellowStuff'i klotsid ja Zimmermanni 345mm pidurikettad ees (Opel OPC kuuldavasti omab sama) ja originaalid taga.
Ehk sai nüüd hea valik tehtud.
Kui võimalus tekib tulevikus, võta wisefabi või mõne muud tootja armeeritud voolikud ligi. Pedaal palju konkreetsem talla all ja kuumalt läheb vedelik otse kolbi mitte ei vetru voolikus.
Ikkagi. Kus ma saan tbx suppordid endale:) ?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Piduriuuendused:
Motul 660 piduriõli, YellowStuff'i klotsid ja Zimmermanni 345mm pidurikettad ees (Opel OPC kuuldavasti omab sama) ja originaalid taga.
Ehk sai nüüd hea valik tehtud.
Kui võimalus tekib tulevikus, võta wisefabi või mõne muud tootja armeeritud voolikud ligi. Pedaal palju konkreetsem talla all ja kuumalt läheb vedelik otse kolbi mitte ei vetru voolikus.
Ikkagi. Kus ma saan tbx suppordid endale:) ?
Teine tootja oli BF Goodridge. Viggenil need küljes.
Black Diamond teeb ka neid voolikuid. Wisefabil ilmselt pole karbist võtta vajalikke ja peab passitama või spetsiaalselt tegema.
eritellimus jah aga see ei võta kaua, m10x1 peaks olema enamus autodel keermed(kas mitte see standard pole?) ja pikkuse küsimus jääb ainult, pigem toetaks kohalikku kaadrit ikka

- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
http://www.helperformance.com/
HEL teeb ka pidurivoolikuid, mu TX-il on need küljes, teisel 9-3'l on BF Goodridge.
HEL vs BF Goodridge uuema seeria hinnavahe oli 2x HEL kasuks
HEL teeb ka pidurivoolikuid, mu TX-il on need küljes, teisel 9-3'l on BF Goodridge.
HEL vs BF Goodridge uuema seeria hinnavahe oli 2x HEL kasuks

http://www.helperformance.com/
HEL teeb ka pidurivoolikuid, mu TX-il on need küljes, teisel 9-3'l on BF Goodridge.
HEL vs BF Goodridge uuema seeria hinnavahe oli 2x HEL kasuks
Üle poole odavam kui Wisefab ka

Wisefab - http://shop.aftermarket.ee/toode/wisefa ... -voolikud/
Wisefab lehelt leiab ainult drifti teemalist nänni:)
Esilagu prooviks sõita veidi uute ketaste ja klotsidega ainult. Lihtsalt niisama parendamine pole eraldi eesmärgiks, vaid rajapäeva kõlblikuks saamine, teeks üks jupp korraga:)
Hetkel seisab jahutuse ülevoolu paagi vahetusel auto, mis kah a24 ringil otsad andis.
Esilagu prooviks sõita veidi uute ketaste ja klotsidega ainult. Lihtsalt niisama parendamine pole eraldi eesmärgiks, vaid rajapäeva kõlblikuks saamine, teeks üks jupp korraga:)
Hetkel seisab jahutuse ülevoolu paagi vahetusel auto, mis kah a24 ringil otsad andis.
TurboX taas liikvel, uued kettad, klotsid jahutuse ülejooksu paak ja ka kork on seal uus ja ilus:)
Rootsi reisiks valmis:)
Rootsi reisiks valmis:)
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ikkagi. Kus ma saan tbx suppordid endale:) ?
Ei tea kui erinevad need suportid on kuid minu Aero TTiD-l on sama suured kettad, klotsid.
Eeldaks, et Aerol ja TBX-l võiks olla erinevad pidurid kuid hetkel tundub, et on sama.
Aero suportid, ideaal konditsioonis 250eur esimesed
TBX oli ainukesena 345mm ketastega, kas Aerol on keegi juba upgrade teinud?Muidu olid nad vist 314mm läbimõõduga
Ikkagi. Kus ma saan tbx suppordid endale:) ?
Siit saab viimase seti "soodsalt"

https://www.cardyourcar.eu/shop/hirsch- ... it-9-3-ii/
Vahepael on neljas süütepool uuenenud ja esimene üritus ilma auto lagunemiseta läbitud:) One Mile challenge 3,2 kilomeetrit pidas vastu, mõlemal sõidul oli kilomeetril kiiruseks 193 kmh ja millili lõpuks 216. Teine sõit sai proovitud käike käsitsi vahetada, kuid tulemust vaadates ei teinud ma seda autost paremini:)
Tuleb veidi raha lugeda ja edasi mõelda
Tuleb veidi raha lugeda ja edasi mõelda

Vahepael on neljas süütepool uuenenud ja esimene üritus ilma auto lagunemiseta läbitud:) One Mile challenge 3,2 kilomeetrit pidas vastu, mõlemal sõidul oli kilomeetril kiiruseks 193 kmh ja millili lõpuks 216. Teine sõit sai proovitud käike käsitsi vahetada, kuid tulemust vaadates ei teinud ma seda autost paremini:)
Tuleb veidi raha lugeda ja edasi mõelda![]()
TBX tootmis arv oli üsna väike ju? Järeleaitamine auto hinda negatiivselt ei mõjuta?


Ma pole veel elus ühtegi Saabi müünud:)
No vaatab, eks kiiremini oleks ju alati hea sõita. Võtan mõne napsu mõni õhtu ja guugeldan maailmas pakutavaid variante. Maptuni neljas valik on 4.4k€, mis on veidi üle 50% auto ostuhinnast:) Samas võrreldes juba kulunud rahaga, siis nagu polegi midagi...
270 saavutamiseks tuleb siin ikka kõvasti muuta, kuna 900 kupee ja TBXil on korralik kaaluvahe:
Tühimass 1755 kg vs Tühimass 1400 kg
270 saavutamiseks tuleb siin ikka kõvasti muuta, kuna 900 kupee ja TBXil on korralik kaaluvahe:
Tühimass 1755 kg vs Tühimass 1400 kg