Leidsin nüüd veidi aega Saabi teemat täiustada
Peale talvekate allapanekut lasin suve veljed sirgendada ning kevadel tuleb uued rehvid peale osta
Seejärel läksid vahetusse kojamehed ning panustasin taaskord Champion Aerode peale sest eelmised kestsid aasta aega kenasti vastu!
Ühel hetkel oli tunda, et auklikul teel on sõitmine väga veider - Veiko tuvastas, et parempoolsed amordid on otsa saanud - asendasime siis terve ringi Sachsidega ja Saab on taaskord meeldivalt stabiilne
Aasta lõpus käis klikk...jõudis kohale, et küttehinnad on päris nõmedaks kiskunud ja kui täis paagi hind läheneb juba 100-le eurole siis kaua polnud vaja mõelda - see osakond oleks vaja meeldivamaks muuta
Lasin peale panna 4-põlvkonna LPG gaasiseadme, paak läks varuratta asemele ja suuruseks 60L, tankimine bensuluugi tagant spets adapteriga! Tegemist on täis automaatse süsteemiga - bensu pealt läheb käima ning kui teatud mootori temperatuur on saavutatud siis lülitub gaasi peale üle. Kui soov on, siis ühe nupuvajutusega Saab bensuga ka sõita.
Kokku maksis see üritus 940€ (kõige võimsam seade, paak+gaas, töö ja seadistamine) ning teoreetiliselt saan ma selle summa tagasi juba peale 15k läbisõitu (Skyline arvutas)

.
Esimene pikem test oli kohe peale paigaldust marsruudil Tartu-Rapla-Tallinn-Pärnu-Tartu, kogu kilometraaž oli 600km, rahaliselt maksis see tripp 39€
Kuidas siis rahul olen? Julgen öelda, et ma olen väga rahul - küttekulud on mul 40% väiksemad kui varem ning mis peamine - sõidu omadused on samaväärsed

Viimane bensiini tankimine toimus täpselt kuu aega tagasi ning kui nii edasi läheb, siis järgmine tankimine võiks toimuda 5-kuu pärast
Kevadel lähen kindlasti dünosse ja siis on näha graafikul ka mis seal nagu päriselt toimub
3. jaanuaril viskasin vanad talvekad ära ja asemele läks uus jooks Minerva naastrehve.
11. jaanuaril suri aku ära, võtsin seekord ligi Boschi toodangu, mudeliks S5 ja teised andmed 77Ah, 780A
Pesusid on tehtud ka omajagu ja ma parem ei ütle mitu korda ma see kuu olen pesulat külastanud
Oleme moodsad
