6. leht 10-st

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mär 20, 2009 20:06
Postitas sebastian
Selgituseks ka väike logi toimunust:

Pilt

Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö :cool:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: K Apr 08, 2009 9:53
Postitas TFK
Nonii!!!
Eile siis 07.04.09 sai uue map sensori Romsalt ja 3bar soft Sebastjanilt peale virutatud ja asi toimis ilusti.
Täna hommikul aga sõber enam ei käivitunud,pistsin pea kapoti alla et äkki miskit lõhna tunda DI juurest aga ei miskit. Ilmselt siis viga bensiini pumbas või vända anduris (viimane muidugi vähelevinud viga )
Hommikul kiiruga ei pannud tähele ka kas pump ültse surises:head:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: K Apr 08, 2009 14:13
Postitas TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: K Apr 08, 2009 14:15
Postitas IFF
Algselt postitas: TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar

Ecus kirjutatu on soovitud ehk siis request, kas reaalselt sinnani jõutakse on näha ainulg logides.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 12:33
Postitas TFK
Pildike hetkeseisust ,tahab tiba jahutust:P

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 18:28
Postitas TFK
Töökaäigust siis ka.

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 18:29
Postitas TFK
ja veel üks;)

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 22:28
Postitas roomlane
Ma ei saa nüüd aru. Üks päev näitab sebastian IC pilti ja järgmisel päeval on sul see auto küljes :)

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 22:36
Postitas Jupats
Ühtekad seltsimehed;)

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 22:49
Postitas S9K
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 23:47
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
Kõrgem ei mahuks, jäävad ette tulede "koopad". Muidugi võb neid lõikuda, mistõttu ka torude vedamine osutub keeruliseks, aga eriliselt kõrgemale ikkagi ei saa.
600x300x76 (kärje mõõt) oli valikus suurim.

TFK, oled juba tugevasti vaeva näinud. Endal on veel alumised klambrid panemata, kuid torud juba pea-aegu :cool:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: R Mai 01, 2009 23:50
Postitas S9K
Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mai 02, 2009 8:04
Postitas ivomets
OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mai 02, 2009 8:31
Postitas TFK
Algselt postitas: ivomets
OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??

Kas just kõike varjante aga miskit ikka härrastel olemas.
Muidugi peab arvestama kõrgema hinnaga.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mai 02, 2009 23:16
Postitas romza
To ivomets: Hydroscandist saab igasugu vajajalikke voolikuid. Lõikavad täpselt sellised jupid ka, nagu vaja. Seal ka igasugu klambreid ja muid vidinaid.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mai 02, 2009 23:25
Postitas S9K
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: P Mai 03, 2009 0:17
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
...ja need mis kusagilt saastamarketist pärit 30kr 3 tükki ei kõlba kohe kindlasti mitte torude kinnitamiseks. Närvide rikkumiseks on nad muidugi ideaalsed :P.
Kusjuures ise olen võimalusel kasutanud Saabi originaale, need on tugevad ja kui terasharja-trelliga nati puhastada, veidi õlitada, siis saavad neist täitsa arvestatavad jupid.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 06, 2009 22:29
Postitas TFK
Pildike valmis autost ka siis:cool:

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 06, 2009 22:31
Postitas TFK
Eks Kiltsil siis näeb kas sellest intercooleri vahetusest ka tolku on:conf:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 19:40
Postitas TFK
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.

Siin se siis on;)
Suured tänud HR Sebastjanile

Lisatud failid

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 19:43
Postitas TFK
Kollane siis mootori temp:
Helepruun siis reqest
Must reaalne boost
Lilla siis sisselaske temp oli muide 53 kraadi
Punane siis mootori pöörded

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 19:50
Postitas vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 19:54
Postitas IFF
Kusjuures sisse laske temperatuur on täitsa enam vähem. Võiks natukene vähem olla, kuid antud rõhkude ja välis temperatuuri juures selle turboga täitsa talutavad.

Ära ei tasu unustada, et see on kõik uue IC'ga :)

Kollasel saabil nimelt on ka temperatuurid seal 50C kandis kuid seal rõhud ikka törts ägedamad. :)

Edu.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 20:03
Postitas TFK
Algselt postitas: vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)

just jahh lükkasin valitsat liialt palju et läks neutraali ja pedaal oli ju vastu põrandat ja nii see juhtuski
:head:

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 14, 2009 20:08
Postitas vmaster
Vahetasid käike ise? Minul jäi käikude isevahetamine tegemata. Vb oleks siis lõpptulemust natuke paremaks saanud. Tundub, et tonnise automaadil kipub väga lihtsalt valits järgmise käigu peale minema ja täpne vahetamine vajab pisut harjutamist.