Crossroad Performance
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algava kevade puhul on CR SAAB Performance hinnakirjas sula.
Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: 85EUR
OpenSID (Ainult Trionic 7):
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
9-5 BPC klapp 9000-le(klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
NB! Hinnad kehtivad nii Trionic 5 kui ka Trionic 7 puhul.
Pakkumine kehtib kuni 30.04.2011
Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: 85EUR
OpenSID (Ainult Trionic 7):
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
9-5 BPC klapp 9000-le(klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
NB! Hinnad kehtivad nii Trionic 5 kui ka Trionic 7 puhul.
Pakkumine kehtib kuni 30.04.2011
"Softe pakume järgmistele autodele:" nimekirjas pole 9-5 3.0LPT esindatud, samas "Mida me ei saa tuunida:" rubriigis ka puudub. Kas see tähendab, et V6 on ka nüüd tuunitav või ikka mitte?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
3.0LPT mootoriga selline lugu, et tuunida seda ei saa, kuna boostijuhtimist sel pole. Siiski saab kustutada tagumist lambdat ja SAI pumpa. OpenSID on ka teoreetiliselt võimalik aga ütlen ausalt, pole veel proovinud:red:. Kunagi ikka esimene kord;)
Nordic (vist ka ainuke) on midagi ikkagi teinud ju. Ega pelgalt sumpsi vahetusega neid numbreid juurde ei saa:
http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=9-5&sub_page=5
Nordic ECU software on ka kirjas.
Mida annab lambda ja SAI näppimine?
http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=9-5&sub_page=5
Nordic ECU software on ka kirjas.
Mida annab lambda ja SAI näppimine?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nemad mängivad süüte ja seguga, mis nõuab üsna piinarikast trial&error meetodit. Meil kahjuks pole dünot käepärast võtta, et sellist asja pakkuda.
Lambda ja SAI näppimine võimsuse kohapealt ei anna midagi juurde. Neid saab lihtsalt välja lülitada. SAI pump sureb üsna tihti ning ilma katita sõites on vaja ka tagumine lambda välja lülitada.
PS! Mõningal autol oleme täheldanud, et teist lambdat softist välja ei saagi lülitada.
Lambda ja SAI näppimine võimsuse kohapealt ei anna midagi juurde. Neid saab lihtsalt välja lülitada. SAI pump sureb üsna tihti ning ilma katita sõites on vaja ka tagumine lambda välja lülitada.
PS! Mõningal autol oleme täheldanud, et teist lambdat softist välja ei saagi lülitada.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Juhul, kui oleks meie tuunitud, siis SID + ja - (üles ja alla) nuppu korraga vajutades peaks OpenSID avanema.
Niisama, softi maha lugemata aru ei saa... ( välja arvatud see, et siis peaks paremini edasi liikuma)
Aga tänud küsimuse eest. Lasen teha portsu kleepse, mida saab aju peale kleepida. Sellisel juhul on märge küljes ning auto omaniku vahetusel segadus ära hoitud.
Niisama, softi maha lugemata aru ei saa... ( välja arvatud see, et siis peaks paremini edasi liikuma)
Aga tänud küsimuse eest. Lasen teha portsu kleepse, mida saab aju peale kleepida. Sellisel juhul on märge küljes ning auto omaniku vahetusel segadus ära hoitud.
Jyrikene, 15 euri kallim soft tõesti...aga lohutuseks võin öelda, et sinu masina turboga sai natuke ka lisavaeva nähtud 
Nimelt oli turbo base boost vale, wastegate varras kinni roostetanud (ei saanud reguleerida) ja splint kadunud. Teatavasti aga 900/9-3 wastegate actuator alati ei tule niisama mutreid lahti keerates küljest.
Tänu herr Iisaku kuldsetele kätele saime asja korda.
Tavaliselt ei ole need eriti mainimisväärsed asjad, aga noh...ütlema ikka pidin
Kindlasti tehakse igapäevaselt Audaceris palju sellist lisatööd, millest klient ei teagi, aga mis on vältimatud siiski.
Nii et respect Audaceri meestele!

Nimelt oli turbo base boost vale, wastegate varras kinni roostetanud (ei saanud reguleerida) ja splint kadunud. Teatavasti aga 900/9-3 wastegate actuator alati ei tule niisama mutreid lahti keerates küljest.
Tänu herr Iisaku kuldsetele kätele saime asja korda.
Tavaliselt ei ole need eriti mainimisväärsed asjad, aga noh...ütlema ikka pidin

Kindlasti tehakse igapäevaselt Audaceris palju sellist lisatööd, millest klient ei teagi, aga mis on vältimatud siiski.
Nii et respect Audaceri meestele!
Juhul, kui oleks meie tuunitud, siis SID + ja - (üles ja alla) nuppu korraga vajutades peaks OpenSID avanema.
Niisama, softi maha lugemata aru ei saa... ( välja arvatud see, et siis peaks paremini edasi liikuma)
Aga tänud küsimuse eest. Lasen teha portsu kleepse, mida saab aju peale kleepida. Sellisel juhul on märge küljes ning auto omaniku vahetusel segadus ära hoitud.
Kuna eelmine auto oli Volvo 940 siis loomulikult liigub Aero selle kõrval hästi edasi

Kas turboseier ei võiks mingit vihjet anda? Mul liigub ~ca 3mm punase peale kui maanteel kiirendada.
Või on mõni treenituma tagumikutundega Saablane nõus oma arvamust avaldama kõrvalistmel?

Kui ainult korraks läheb seier nii kaugele, pole tegu ilmselt tuuningsoftiga. Ideeliselt peaks seier püsima seal 4000...4500 pöördeni vähemalt.Kuna eelmine auto oli Volvo 940 siis loomulikult liigub Aero selle kõrval hästi edasi
Kas turboseier ei võiks mingit vihjet anda? Mul liigub ~ca 3mm punase peale kui maanteel kiirendada.
Või on mõni treenituma tagumikutundega Saablane nõus oma arvamust avaldama kõrvalistmel?
Kõik muidugi eeldusel, et näidik üldiselt aiateibaid ei näita

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nii muuseas räägiksin ka teise uudise. Nimelt alates tänasest hakkab CR SAAB Performance kandma nime Crossroad Performance. Nimi selline, kuna ta kuulub sama grupeeringu kaubamärkide sekka. Hiljuti CVI tegema hakates tuli selline otsus vastu võtta. Hea uudis on see, et varsti saate kleepse tellida


Seieri järgi ei saa eriti midagi vaadata. Erinevad softid isegi originaalis näitavad erinevaid näitusid. Aga tule paneme OpenSIDi sulle pealt, kui seda veel pole. Siis saad teada;)
Siis võiks juba softi ka peale lasta kui päälinna poole sõit. Kas mingit nn. sissetöötanud standardkonfi ka pakkuda on millega igapäevaselt sõita julgeks. Mingit ulmenumbrit taga ei aja, pigem tahaks usaldusväärset aga võimekat masinat

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algava kevade puhul on CR SAAB Performance hinnakirjas sula.
Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: 85EUR
OpenSID (Ainult Trionic 7):
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
9-5 BPC klapp 9000-le(klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR
NB! Hinnad kehtivad nii Trionic 5 kui ka Trionic 7 puhul.
Pakkumine kehtib kuni 30.04.2011
Pool kuust juba möödas;)
Tore, kui BPC olemas, aga soovitan see asendada 9-5 vastava klapiga.
Softis "kirjutame" väändeks näiteks 400...420Nm (mis on ka suhteliselt mõistlik arv), aga klapp võib toimida hoopis teisiti - kas annab väänet üleliia, või siis palju vähem soovitust. Tihti ei loe ka see, kui 9000 originaalklapp on suhteliselt uus. Lihtsalt konstruktsioon selline "ebastabiilne"...
Loe palun, saad aimu millest räägin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 408&page=2
Raua kallale minemata võib 400...420Nm autole lubada. See on 260Nm-ga võrreldes päris suur tõus kusjuures.
Ka minul oli alguses 9000LPT BPC klapiga. Kuuldavasti toodeti selliseid mudeleid MY97 alates. Väheke võimsamad, kui nö. tavalised LPT-d.
Järelikult siis erandeid, kui juba MY94 selliseid tehti
Softis "kirjutame" väändeks näiteks 400...420Nm (mis on ka suhteliselt mõistlik arv), aga klapp võib toimida hoopis teisiti - kas annab väänet üleliia, või siis palju vähem soovitust. Tihti ei loe ka see, kui 9000 originaalklapp on suhteliselt uus. Lihtsalt konstruktsioon selline "ebastabiilne"...
Loe palun, saad aimu millest räägin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 408&page=2
Raua kallale minemata võib 400...420Nm autole lubada. See on 260Nm-ga võrreldes päris suur tõus kusjuures.
Ka minul oli alguses 9000LPT BPC klapiga. Kuuldavasti toodeti selliseid mudeleid MY97 alates. Väheke võimsamad, kui nö. tavalised LPT-d.
Järelikult siis erandeid, kui juba MY94 selliseid tehti

Ma usun, et mõne päeva pärast teame rohkem.
Praeguseks soft ühelt masinalt maha loetud. Toimub asi salongis, OBD2 pesa kaudu ja aega võtab 20...30 minutit. Nii et ECU-t maha võtma ei pea. Eeldab muidugi seda, et auto aku (süüde sees, mootor ei tööta) selle aja vastu peab. Kirjutamiseni autos jõuame aga lähipäevil. Seni on katsed ECU-sse "laua peal" uut softi kirjutada 100% õnnestunud. Seda siis ECU-t lahti võtmata.
Kirjutamine toimub mitmeid kordi kiiremini...
Stay tuned
Praeguseks soft ühelt masinalt maha loetud. Toimub asi salongis, OBD2 pesa kaudu ja aega võtab 20...30 minutit. Nii et ECU-t maha võtma ei pea. Eeldab muidugi seda, et auto aku (süüde sees, mootor ei tööta) selle aja vastu peab. Kirjutamiseni autos jõuame aga lähipäevil. Seni on katsed ECU-sse "laua peal" uut softi kirjutada 100% õnnestunud. Seda siis ECU-t lahti võtmata.
Kirjutamine toimub mitmeid kordi kiiremini...
Stay tuned
