Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#126

Midagi head pole nii küll loota:poke:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#127

Nüüd siis nii esimeses postituses kui ka kodulehel hinnad ilusti eurodes;)

Tuletan meelde, et Saabiklubi liikmetele on soodustus 13%-22%.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#128

Algava kevade puhul on CR SAAB Performance hinnakirjas sula.

Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: 85EUR

OpenSID (Ainult Trionic 7):
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR

9-5 BPC klapp 9000-le(klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR

NB! Hinnad kehtivad nii Trionic 5 kui ka Trionic 7 puhul.

Pakkumine kehtib kuni 30.04.2011
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#129

Soovitan soojalt kõigile, kes veel kõhklevad, uus soft suveks peale lasta ja tunda oma Saabist veel suuremat mõnu :drive::thumb:
jyrikene
Postitusi: 36
Liitunud: K Sept 22, 2010 19:38
Asukoht:
Auto:

#130

Hea, et kolm päeva varem (loe: vana hinnaga) softi-liigutuse ikka ära tegin. 15EUR kallim soft ikka teine tera:P
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#131

See nüüd küll hästi välja ei kukkunud:D
Sinu rahustuseks võin öelda, et see mõte tekkis täna, kusagil lõuna paiku;)
Kasutaja avatar
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#132

"Softe pakume järgmistele autodele:" nimekirjas pole 9-5 3.0LPT esindatud, samas "Mida me ei saa tuunida:" rubriigis ka puudub. Kas see tähendab, et V6 on ka nüüd tuunitav või ikka mitte?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#133

3.0LPT mootoriga selline lugu, et tuunida seda ei saa, kuna boostijuhtimist sel pole. Siiski saab kustutada tagumist lambdat ja SAI pumpa. OpenSID on ka teoreetiliselt võimalik aga ütlen ausalt, pole veel proovinud:red:. Kunagi ikka esimene kord;)
Kasutaja avatar
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#134

Nordic (vist ka ainuke) on midagi ikkagi teinud ju. Ega pelgalt sumpsi vahetusega neid numbreid juurde ei saa:
http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=9-5&sub_page=5
Nordic ECU software on ka kirjas.
Mida annab lambda ja SAI näppimine?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#135

Nemad mängivad süüte ja seguga, mis nõuab üsna piinarikast trial&error meetodit. Meil kahjuks pole dünot käepärast võtta, et sellist asja pakkuda.

Lambda ja SAI näppimine võimsuse kohapealt ei anna midagi juurde. Neid saab lihtsalt välja lülitada. SAI pump sureb üsna tihti ning ilma katita sõites on vaja ka tagumine lambda välja lülitada.

PS! Mõningal autol oleme täheldanud, et teist lambdat softist välja ei saagi lülitada.
Kasutaja avatar
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#136

Loll küsimus aga kust ma tean kas autol on juba tuuningsoft peal või on stock. Sai hiljuti 9-3 Aero soetatud aga pole kursis kas eelmine omanik on softi näppinud või mitte.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#137

Juhul, kui oleks meie tuunitud, siis SID + ja - (üles ja alla) nuppu korraga vajutades peaks OpenSID avanema.

Niisama, softi maha lugemata aru ei saa... ( välja arvatud see, et siis peaks paremini edasi liikuma)

Aga tänud küsimuse eest. Lasen teha portsu kleepse, mida saab aju peale kleepida. Sellisel juhul on märge küljes ning auto omaniku vahetusel segadus ära hoitud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#138

Jyrikene, 15 euri kallim soft tõesti...aga lohutuseks võin öelda, et sinu masina turboga sai natuke ka lisavaeva nähtud ;)
Nimelt oli turbo base boost vale, wastegate varras kinni roostetanud (ei saanud reguleerida) ja splint kadunud. Teatavasti aga 900/9-3 wastegate actuator alati ei tule niisama mutreid lahti keerates küljest.
Tänu herr Iisaku kuldsetele kätele saime asja korda.

Tavaliselt ei ole need eriti mainimisväärsed asjad, aga noh...ütlema ikka pidin :P

Kindlasti tehakse igapäevaselt Audaceris palju sellist lisatööd, millest klient ei teagi, aga mis on vältimatud siiski.
Nii et respect Audaceri meestele!
Kasutaja avatar
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#139

Juhul, kui oleks meie tuunitud, siis SID + ja - (üles ja alla) nuppu korraga vajutades peaks OpenSID avanema.

Niisama, softi maha lugemata aru ei saa... ( välja arvatud see, et siis peaks paremini edasi liikuma)

Aga tänud küsimuse eest. Lasen teha portsu kleepse, mida saab aju peale kleepida. Sellisel juhul on märge küljes ning auto omaniku vahetusel segadus ära hoitud.

Kuna eelmine auto oli Volvo 940 siis loomulikult liigub Aero selle kõrval hästi edasi :headbang:
Kas turboseier ei võiks mingit vihjet anda? Mul liigub ~ca 3mm punase peale kui maanteel kiirendada.
Või on mõni treenituma tagumikutundega Saablane nõus oma arvamust avaldama kõrvalistmel? :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#140

Kuna eelmine auto oli Volvo 940 siis loomulikult liigub Aero selle kõrval hästi edasi :headbang:
Kas turboseier ei võiks mingit vihjet anda? Mul liigub ~ca 3mm punase peale kui maanteel kiirendada.
Või on mõni treenituma tagumikutundega Saablane nõus oma arvamust avaldama kõrvalistmel? :)
Kui ainult korraks läheb seier nii kaugele, pole tegu ilmselt tuuningsoftiga. Ideeliselt peaks seier püsima seal 4000...4500 pöördeni vähemalt.
Kõik muidugi eeldusel, et näidik üldiselt aiateibaid ei näita ;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#141

Seieri järgi ei saa eriti midagi vaadata. Erinevad softid isegi originaalis näitavad erinevaid näitusid. Aga tule paneme OpenSIDi sulle pealt, kui seda veel pole. Siis saad teada;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#142

Nii muuseas räägiksin ka teise uudise. Nimelt alates tänasest hakkab CR SAAB Performance kandma nime Crossroad Performance. Nimi selline, kuna ta kuulub sama grupeeringu kaubamärkide sekka. Hiljuti CVI tegema hakates tuli selline otsus vastu võtta. Hea uudis on see, et varsti saate kleepse tellida:beer:

Pilt
Kasutaja avatar
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#143

Seieri järgi ei saa eriti midagi vaadata. Erinevad softid isegi originaalis näitavad erinevaid näitusid. Aga tule paneme OpenSIDi sulle pealt, kui seda veel pole. Siis saad teada;)

Siis võiks juba softi ka peale lasta kui päälinna poole sõit. Kas mingit nn. sissetöötanud standardkonfi ka pakkuda on millega igapäevaselt sõita julgeks. Mingit ulmenumbrit taga ei aja, pigem tahaks usaldusväärset aga võimekat masinat :) A.la nagu Maptun-i Stage1.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#144

Sellist softi leiab ikka;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#145

Algava kevade puhul on CR SAAB Performance hinnakirjas sula.

Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: 85EUR

OpenSID (Ainult Trionic 7):
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR

9-5 BPC klapp 9000-le(klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Tavahind: 40EUR
Saabiklubi liikmetele: 30EUR

NB! Hinnad kehtivad nii Trionic 5 kui ka Trionic 7 puhul.

Pakkumine kehtib kuni 30.04.2011

Pool kuust juba möödas;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#146

Ja kuulõpp juba paistab:facts:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#147

Tore, kui BPC olemas, aga soovitan see asendada 9-5 vastava klapiga.
Softis "kirjutame" väändeks näiteks 400...420Nm (mis on ka suhteliselt mõistlik arv), aga klapp võib toimida hoopis teisiti - kas annab väänet üleliia, või siis palju vähem soovitust. Tihti ei loe ka see, kui 9000 originaalklapp on suhteliselt uus. Lihtsalt konstruktsioon selline "ebastabiilne"...

Loe palun, saad aimu millest räägin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 408&page=2

Raua kallale minemata võib 400...420Nm autole lubada. See on 260Nm-ga võrreldes päris suur tõus kusjuures.

Ka minul oli alguses 9000LPT BPC klapiga. Kuuldavasti toodeti selliseid mudeleid MY97 alates. Väheke võimsamad, kui nö. tavalised LPT-d.
Järelikult siis erandeid, kui juba MY94 selliseid tehti :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#148

Lisasin esimese postituse alla ka 9-3SS/SC tuning juhendi...;):evil:



SAAB 9-3SS/SC MY03-06 tehnilised nõuded tuuninguks.

B207E grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 110kW
Lae alla

B207L grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 129kW
Lae alla

B207R grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0T 154kW
Lae alla
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#149

Äkki peaks siis vähe rohkem lahti kirjutama oma SS/SC teema ka..;) Siiani pole te eriti sel teemal sõna võtnud, vaid mõningane jutukõmin testimise teemal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#150

Ma usun, et mõne päeva pärast teame rohkem.
Praeguseks soft ühelt masinalt maha loetud. Toimub asi salongis, OBD2 pesa kaudu ja aega võtab 20...30 minutit. Nii et ECU-t maha võtma ei pea. Eeldab muidugi seda, et auto aku (süüde sees, mootor ei tööta) selle aja vastu peab. Kirjutamiseni autos jõuame aga lähipäevil. Seni on katsed ECU-sse "laua peal" uut softi kirjutada 100% õnnestunud. Seda siis ECU-t lahti võtmata.
Kirjutamine toimub mitmeid kordi kiiremini...

Stay tuned :cool:
Vasta