
http://performance.cr.ee
Nii mina kui ka Sebastian otsustasime avalikult välja karjuda, et pakume erinevatele SAABidele tuuningsofte.
Iga auto ning tema omaniku puhul reageerime personaalselt. See tähendab, et me ei loo kindlaid võimsuse ega funktsionaalsuse piire.
Softe pakume järgmistele autodele:
SAAB 9000 MY93-98
2.0t - 110kW
2.0t - 125kW
2.0T - 136kW
2.3t - 125kW
2.3T - 147kW
2.3T - 165Kw (Aero)
SAAB NG900 MY94-98
2.0t - 136kW
2.0t - 138kW
SAAB 9-3 MY98-02
2.0t - 110kW
2.0t - 113kW
2.0t - 136kW
2.0T - 151kW (Aero)
2.3T - 170kW (Viggen)
SAAB 9-5 MY98-09
2.0t - 110kW
2.0t - 132kW (Biopower)
2.3t - 154kW (Biopower)
2.3t - 125kW
2.3t - 136kW
2.3T - 162kW
2.3T - 169kW (Aero)
2.3T - 184kW (Aero)
2.3T - 191kW (Aero)
SAAB 9-3SS/SC MY03-06
2.0t - 110kW
2.0t - 129kW
2.0T - 154kW (Aero)
Me ei kasuta "factory tuning" softe ega pärine need ka kellegi teise repertuaarist! Kõik softid on loodud originaalide põhjal, olles sageli hübriidid eri aastakäikude vahel.
Teostus:
Klient annab meile teada oma auto VIN koodi ning lisab info juba tehtud modifikatsioonidest. Seejärel oleks vast tark ka oma võimsuse soov mainida. Kui soft on valmis, saadakse kokku ning võetakse autolt ECU maha. Seejärel loetakse ECUsse uus soft peale ning paigadatakse autosse tagasi. Keerukamate soovide korral võib juhtuda, et eelnevat korratakse softi testimise tõttu mitmeid kordi.
Lisateenused:
Tehasesoftid
Samuti on võimalik lugeda peale võimsamaid tehasesofte. Näiteks LPT - Aero. Siiski võiks olla vajalikud eeldused (näiteks turbovahetus) selleks tehtud.
Kui ei ole, aitame leida lahenduse.
OpenSID
SAAB 9-5 ja 9-3(98-02) puhul on võimalik aktiveerida funktsioon "OpenSID". Põhimõtteliselt on tegemist andmekogumiga erinevatest parameetridest, mida SAABitehas kasutab autode esmastes testides enne müüki. SID-i peal kuvatakse infot alates turborõhust kuni detonatsioonideni.
Link videoni siin
9-5 BPC klapp mudelitele NG900, OG9-3 ja 9000
SAAB 9000 puhul on oluliseks osaks tuunimisel originaal BPC klapi vahetamine 9-5 oma vastu. Samuti tehakse vastavad softimuudatused selle töötamise eelduseks.
Mida me ei saa tuunida:
Diiselmootoriga Saabe
Turbota (vabalthingavaid) Saabe
Saab 99
Saab 900 MY78-93
Saab 9000 MY85-92
Saab 9000 Griffin
Saab 9-3 2,8L mootoriga
Saab 9-5 Griffin (B308E mootoriga)
Hind:
SAAB 9000, NG900, OG9-3 ja 9-5
Softi tegemine ja peale lugemine (kuni 205kW):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: __EUR
Softi tegemine ja peale lugemine (üle 205kW):
Tavahind: kokkuleppel
Saabiklubi liikmetele: eriti kokkuleppel
OpenSID:
Tuuningu korral lisame alati.
Eraldi ainult siis, kui toote meile ECU. Hind sel juhul kokkuleppel.
(NB! Võimalik ainult 9-5 ja 9-3 Trionic7 mootorijuhtimise korral)
9-5 BPC klapi paigaldus mudelitele 9000/NG900/OG9-3 (klapp ise hinna sisse ei kuulu)
Paigaldus kuulub tuuningu hinna sisse.
Ilma tuuninguta - hind kokkuleppel.
SAAB 9-3SS/SC
Softi tegemine ja peale lugemine (Stage 1):
Tavahind: 100EUR
Saabiklubi liikmetele: __EUR
Abimaterjalid:
Juhend auto tehnilise seisukorra hindamiseks.
Lae alla
SAAB 9-5 tehnilised nõuded tuuninguks.
B205E grupp:
SAAB 9-5 2.0t 110kW
Lae alla
B235E grupp:
SAAB 9-5 2.3t 125kW
SAAB 9-5 2.3t 136kW
Lae alla
B235L ja B235R grupp:
SAAB 9-5 2.3T 162kW
SAAB 9-5 2.3T 165kW
SAAB 9-5 2.3T 184kW
SAAB 9-5 2.3T 191kW
Lae alla
SAAB 9-3SS/SC MY03-06 tehnilised nõuded tuuninguks.
B207E grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 110kW
Lae alla
B207L grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0t 129kW
Lae alla
B207R grupp:
SAAB 9-3SS/SC 2.0T 154kW
Lae alla
Kontakti palume võtta aadressil performance@cr.ee või u2u @ sebastian
Siia teemasse ootame ka hunniku asjakohaseid küsimusi, vastame meeleldi.
Paljud küsimused-vastused huvitavad kindlasti ka laiemat ringi, seepärast postitus siia teemase oleks igati parem, kui U2U.