6. leht 14-st

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: T Mär 12, 2013 21:45
Postitas vvs
Uurin BD hinnad ära ja kui tarne aeg on reaalne (loe. mitte oluliselt üle nädala) siis tuleb diil ära teha :)

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: T Mär 12, 2013 21:55
Postitas Aero2010
Võiksid hinda minuga ka jagada. Oleks aeg enda Saabiku vilistamisest ka lahti saada:)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: T Mär 12, 2013 23:13
Postitas Executive
Puuritud Zimmermannid (oli vist mingi Race Edition) on Eesti jaoks täitsa head, eriti koos kõva Ferodo klotsiga.
BD-l on kaks külge - üks on hea, teine halb.
Hea on see, et on ta on tõesti parim oma hinnaklassis, nii suurtel (üle 200) kui ka madalamatel kiirustel linnasõidul. Leian, et puurimisel pole BD-l eriti mõttet, rohkem nö fancy teema. Sooned on aga seal vajalikud, ekstreemsetel hetkedel pühivad hästi klotsi pinda puhtaks.
Külmast performance klotsist ei maksa oodata head tulemust, enne peab ikka soojaks laskma.
Halb BD juures on kohalik (Eesti) esindaja kes ei viitsi tegeleda aftersales-i teemadega.
Kõveraks minemisest ei kaitse aga sind miski, ka BD läheb :wall:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mär 13, 2013 8:20
Postitas Cyber
Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mär 13, 2013 8:47
Postitas Executive
Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.

Tootja kinnitusel on defekti tõenäosus 0,2%, edasi on aga edasimüüja kohustus asjaga tegeleda :angry:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mär 13, 2013 15:20
Postitas vvs
Tuleb ikka omal nahal tunda saada ja kraam sai ära tellitud :)

Kettad: Black Diamond Performance - Combi (soonitud-puuritud)
Klotsid: Black Diamond Predator XL

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mär 13, 2013 16:31
Postitas daags
Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.

sama jutt originaal ketaste kohta. Kui kunagi UM-s töötades sai e.piduri kettaid erinevatel BMW-del praktiliselt iga päev vahetatud siis Saabidel sellist mure täheldanud pole.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mär 23, 2013 0:48
Postitas vvs
Jei, asjad saabusid...

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mär 23, 2013 1:03
Postitas Homersimpson
:thumb: ... Peaks võidu pidurdama kunagi :D

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: L Mär 23, 2013 8:47
Postitas daags
võrdlusmoment võiks tekkida ka originaal piduri komponentidega. :eureka:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Mär 25, 2013 13:31
Postitas vvs
Ilmselt tuleb siis mõni ohutu sirge leida ja asi ära teha :P

Igatahes esimesed pidurid on ka nüüd vahetatud. Teen sissesõidu ära ja eks jagan kogemusi :cool:

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: R Apr 12, 2013 19:26
Postitas vvs
Olles nüüd mõni nädal BD komplekti katsetanud siis olen asjaga väga rahul :cool: Pidurdamine on kindel ja mõnus ja kohati teeb see omadus ka liialt uljaks :D

Kuna ilmad hakkavad juba valdavalt "+" kraadide piirimail olema siis saab lõpuks jälle tegutseda...
Täna käisin velje vana juures ning 2 suveratast jätsin sinna sirgestamiseks :) Väga hullud polnudki aga võiks enne hooaega ikka perfektseks saada.


Kui need asjad tehtud siis võib järgmised plaanid ette võtta...

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: P Apr 21, 2013 12:30
Postitas vvs
Neljapäeval (18.04) panin suvekad alla :cool:


Eilsest tulistamisest mõned ahjusoojad pildid...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: P Apr 21, 2013 15:01
Postitas nael
Esimene pilt on väga kena. Velg sobib hästi, eest tundub kuidagi tiba kõrge ainult. Kus viimased pildid muidu tehtud? Ilus ja maitsekas auto igatahes, huvitav ainult, et Tartu peal vastu sõitnud pole. Edu!!:P

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: P Apr 21, 2013 16:13
Postitas cabric
Mulle pakub kolmas pilt huvi - mõnus gamma. Rohkem oleks pidanud motiivi shootima, võib olla lähemalt.
Ülejäänud tunduvad natuke liiga (ahju)soojad.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: P Apr 21, 2013 20:14
Postitas vvs
Esimene pilt on väga kena. Velg sobib hästi, eest tundub kuidagi tiba kõrge ainult. Kus viimased pildid muidu tehtud? Ilus ja maitsekas auto igatahes, huvitav ainult, et Tartu peal vastu sõitnud pole. Edu!!:P
Esimene ratas jookseb ilusasti koopaga paralleelselt, tagumine pool on pisut allpool kuna pagassis on paar raskemat asja :P

Linnas liigun üldiselt päevasel ajal aga mitte väga palju, ilmselt seetõttu pole ka kohanud :)

Viimased pildid on tehtud Fortuuna ärimaja taga, Catweesi külje all!
Mulle pakub kolmas pilt huvi - mõnus gamma. Rohkem oleks pidanud motiivi shootima, võib olla lähemalt.
Ülejäänud tunduvad natuke liiga (ahju)soojad.
Ma tegin sihilikult kaugelt kuna siis jäi auto kenasti "väravate" vahele :) Muidu oleks postidesse sisse sõitnud...[size=-4]tagant natuke ongi[/size] :P

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 22, 2013 16:15
Postitas vvs
Ülevaatusel ka käidud :)

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 22, 2013 16:37
Postitas KorK
Kas sul eelnevast ülevaatusel käimisest on ka sellist lehte alles, et võrrelda näiteks pidurdusjõudu?

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 22, 2013 16:43
Postitas vvs
Kas sul eelnevast ülevaatusel käimisest on ka sellist lehte alles, et võrrelda näiteks pidurdusjõudu?
Kahjuks mitte kuna ma käisin selle autoga esimest korda ülevaatusel :D

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: L Apr 27, 2013 22:50
Postitas vvs
Sai fotokonkursi jaoks pildistamas käidud ja allpool mõned jäädvustused...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 29, 2013 9:41
Postitas Rauno
Sai su masinat Reedel lõunaka ees imetletud (parkimiskoht oli ka muidugi väga silmatorkav). Ega sul ei ole originaal madaldus?

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 29, 2013 10:14
Postitas vvs
Sai su masinat Reedel lõunaka ees imetletud (parkimiskoht oli ka muidugi väga silmatorkav). Ega sul ei ole originaal madaldus?
All on täitsa originaal vedrustus :) Kuna sõit oli edasi maale, siis pagasiruum oli täielikult koormatud :P

Antud parkimiskoht oli teadlikult valitud seetõttu, et vältida andekate juhtide poolt "uksega ärapanemist" :gun:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 29, 2013 10:20
Postitas raineys
Teine ja eriti veel viimane on väga ägedad pildid.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 29, 2013 22:43
Postitas 9-5LPT
Ega see teine pilt pooljuhuslikult Alatskivil tehtud pole?

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: T Apr 30, 2013 1:00
Postitas vvs
Teine ja eriti veel viimane on väga ägedad pildid.
Ma tänan :)

Ega see teine pilt pooljuhuslikult Alatskivil tehtud pole?
Ooei, need viimased on kõik Viljandimaal tehtud (Suure-Jaanis ja selle lähiümbruses) :cool: