7. leht 30-st
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Juun 10, 2015 8:19
Postitas polukoli
Väljalaske puhul (Simons 064-H7) püüdnud hinda leida ja parim pakkumine, mille sain on 399€. Jääv arusaamatuks osade Eesti saitide hinnad, mis on üle 1000€

Kellelgi käsi sees, et hinda ehk veel alla tuua, siis võib märku anda
Sain ka infot, et roolivõimu toru pukse on vaja 2tk.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Juun 24, 2015 22:14
Postitas polukoli
Vahepeal olen saanud kätte käigukasti leevendipadja ja esi õõtshoobade tagumised puksid:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 23, 2015 12:12
Postitas polukoli
Korras
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 23, 2015 14:55
Postitas polukoli
Täna sai siis varasemalt ostetud Powerflex esimese õõtshoova tagumised puksid vahetatud. Tööajaks kokku 3h.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 23, 2015 15:01
Postitas Pootsman
Läks õnneks ja said vanad puksid ühes tükis kätte?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 23, 2015 15:09
Postitas polukoli
Suht porno oli neid kätte saada, sest pressi all ei teinud teist nägugi, kuid sinu antud lingil oli hea õpetus ja kui esimesega oli pusimist, siis teisega läks juba ladusamalt. Ole taaskord tänatud
Nüüd tahaks käigukasti leevendipadja ka ära vahetada ja siis võiks edasi mõelda

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 23, 2015 18:13
Postitas polukoli
Uurisin natuke käigukasti leevendipadja kohta ning kui see juba läheb vahetusse, siis varda teises otsas on ka väike puks, mis oleks samuti mõistlik ära vahetada:
Tellin asemele Powerflex (PFF66-220) ENGINE TORQUE ROD TO SUBFRAME BUSH
Hinnaks: 25.36 €
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 9:46
Postitas roomlane
Mis on Powerflexi eelis, et seda hirmsasti tahektakse ja miks kohe tehasest nii ei tule?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 10:07
Postitas D116
Mis on Powerflexi eelis, et seda hirmsasti tahektakse ja miks kohe tehasest nii ei tule?
1. Vaevalt tuleb neid veel kord vahetada.
2. Parem juhitavus, veidi jäigem
3. Tehasest võiks palju asju olla parem

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 10:27
Postitas Pootsman
miks kohe tehasest nii ei tule?
Polüuretaan materjalina on oluliselt kallim kui kumm, see on juba piisav põhjus miks tehas neid ei paigalda.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 16:58
Postitas polukoli
Kui vähegi võimalik, siis eelistan powerflexi. Hind võib krõbedam olla, kuid suure tõenäosusega on väga pikaks ajaks asi klaar
Nüüd vajaks hädasti abi. Nimelt kõrvalistuja peegel on saba andnud. Oli pidevalt selline kergelt pruunikas ja täna peegleid lahti monteerides sai peaaegu otsa. Pool peeglist kergelt säbruline.
Seega otsin kõrvalistuja peeglit, elektrilist, isetumenevat, soojendusega. Kui keegi teab kedagi, kellelt võiks küsida või oskab soovitada, siis abi igati teretulnud. Tean, et OEM peegleid enam SAAB isetumenevaid ei tooda, kuid ehk kellelgi on üle

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 17:59
Postitas saabu14jr
Powerflex asju ei toodeta, sest uut autot tahetakse alati pehmet. Powerflex teeb auto jäigemaks, samas paljude jaoks ka ebamugavamaks. Jah, kurvilised teed on mõnusad, kuid mina viskan arvatavasti varsti tonnisel esisillast powerflexid minema. igapäeva autole ei sobi sillapuksideks need.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 19:08
Postitas Cyber
Rumal jutt..

mul on vist juba 6 aastat uretaanid tonnisel. Ilma ei kujutaks ette. Siis oleks ikka päris sült.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 24, 2015 23:21
Postitas S9K
Mul on maja ees kruusaplatsike kus autot hoian, seal kõrval kohe asfalt ja vihmavesi veab ilusa järsu servaga kraavi meile sinna. Süldi tonnisega on lausa lust sealt kraavist üle sõita, mitte midagi ei tunne. Teiste autodega käib pea vastu klaasi (mitte otseselt).
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Juul 25, 2015 7:23
Postitas Aasakyla
Ma kunagi panin oma 900'le uretaanid ja ühel talvisel teel (teed suht treppis) tuli tagaamort tuppa

, vot nii kõvaks muutis auto.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Juul 25, 2015 9:22
Postitas D116
Ma kunagi panin oma 900'le uretaanid ja ühel talvisel teel (teed suht treppis) tuli tagaamort tuppa

, vot nii kõvaks muutis auto.
See ei ole kindlasti pukside viga:facts: kui kere on mäda, milles puksid süüdi?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Juul 25, 2015 9:35
Postitas polukoli
Mehed, teeks poweflexide kohta eraldi teema, muidu kisub see teema läbuks siin
Jätkuvalt peegli otsinguil.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Juul 26, 2015 9:08
Postitas polukoli
Eile sai tagumine käepide kinni keeratud. Oli viimasel ajal kuidagi lõdvaks muutunud, nüüd korras.
Kasutasin eilset ilusat ilma ära ja sai tolmuimejaga seest puhtaks tehtud ja seda tööd tehes leidsin kui väga see masin mulle meeldib. See iseloom, see turvalisus ja mugavus jne. Sugulane sõitis pikema otsa ja küsisin hiljem, et kuidas meeldis ? Tulid ainult kiidusõnad, et nii sujuv, mugav ja kui vajutad, siis tunned, kuidas asi läheb väga mõnusalt edasi. Kardan, et olen nüüd nii ära hellitatud selle mootori ja võimsusega, et latti allapoole enam lasta ei saa
Peegli osas olen ühendust võtnud erinevate siinsete kasutajatega, kellel vähegi tumedam masin müügis. Mõte oleks ehk kogu peeglikomplekt hankida. Teab keegi öelda, mis aastast alates muutusid 9-5 peeglite välimus. Sel juhul ehk saaks otsingut kitsendada...
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Juul 26, 2015 22:07
Postitas polukoli
Mõnda aega tagasi hakkas SID loopima "
Rear light failure" ning lõpuks oli info ees pidevalt. Täna viskasin pilgu peale ja tundub, et parempoolne piduritule pirn otsas. Sain pirni välja ja see põhimõtteliselt on peaaegu mustaks värvunud ja niit on katkenud. Loodan, et see on ka veateate põhjuseks. Pirnil kirjas: Philips P21/5W 12499
Nüüd plaan soetada 2 uut pirni, kuid korra käis peast läbi, et kas tasuks tavalise hõõgpirni asemel soetada juba LED-d sisse ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Juul 26, 2015 22:29
Postitas D116
Peegli osas olen ühendust võtnud erinevate siinsete kasutajatega, kellel vähegi tumedam masin müügis. Mõte oleks ehk kogu peeglikomplekt hankida. Teab keegi öelda, mis aastast alates muutusid 9-5 peeglite välimus. Sel juhul ehk saaks otsingut kitsendada...
EPC saad vaadata
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid235428
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Juul 29, 2015 10:40
Postitas polukoli
Windoosa on 64-bitine j pole sellega midagi peale hakata kahjuks.
Täna sain "Rear light failure" veast lahti kui asendasin pidurituled uute pirnidega.
Mida ma pole terve aja jooksul tööle saanud on üleval laes asetsev "Fasten belts" teatetuluke kui auto käivitada. Olen pirne vaadanud ja need on nagu korras. Isegi kui 1 pirnidest läbi oleks, siis peals teade osaliselt ikkagi põlema. Kokku 2 pirni. Kui masinaga sõitma hakata, siis annab kenasti hääl teate koos SID-le viskama tekstiga, et pane turvavöö peale. Saaks selle tulukese laes ka tööle, siis oleks nummi. Ideid ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 30, 2015 15:31
Postitas polukoli
Alates masina soetamisest saadik oli väike viga küljes, mis otseselt ei häirinud, kuid täna sai pilk peale visatud, et ehk saab aimu, millega tegu võib olla. Nimelt pärast vasakpööret ei lülitu suunatuli automaatselt välja. Netist uurides tundub justkui mingit sorti tüüpviga olevat. Suunatule kangis ka justkui viga olla ei saa, sest paremale pöörates lõpetab automaatselt suunatule näitamise. Küll aga pöörasin tähelepanu rooli küljes olevale plastik jullale, mille taha suunatuld näidates kang jääb ja seda natuke mudides hakkas asi töötama laitmatult

:freak: Keegi teab, mis jullaga tegu on ?
Pildil markeeritud punaselt:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Juul 30, 2015 15:40
Postitas polukoli
Jätkuvalt ootan Powerflex (PFF66-220) ENGINE TORQUE ROD TO SUBFRAME BUSH järele. Päringu peale, et kus need on, sain infoks, et tootjal on tarneprobleemid

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 31, 2015 19:15
Postitas polukoli
Ei möödunud ka tänane päev niisama passides. Nimelt mingi aeg tagasi lakkas toimimast korralik vee surve tagumisele klaasile. Vaid nirises välja. Täna sai asi ette võetud. Algatuseks siis kojamehe peal olev väike otsik maha võetud ja proovitud vett lasta, tuli väikese joana. Järgmiseks läks luugi katte maha võtmiseks, mis oli väga lihtne. Nii sain ligipääsu voolikutele. Tõmbasin vooliku lahti ja vaatasin sisse:
Selgelt näha, et ovaalne sisemus on robustne.
Ajasin otsast sisse algatuseks traadi ja kui välja jõudis, siis tõmbas mingi pasa kaasa
Traat oli peenem kui avaus. Lasin sisemusel natuke kuivada ning ajasin juba jämedama nööri sisse ning edasi-tagasi liigutades sai sisemus selliseks nagu olema peab.
Testimise käigus lõi suu särama, sest surve oli just selline nagu olema peab, kuid tekkis järgmine häda, asi hakkas lekkima. Lekkis kahest kohast. Vooliku viimase plastik otsa ja valge pesa vahelt ning keskmise vahelüli juurest. Samas voolikud ise tihkelt ümber, kuid tundub, et voolikujupp tahab ehk vahetust või on soovitusi, kuidas leke peatada. Lekib siis kui vett peale pritsida.
Igaljuhul surve on hea, kuid kuna lekib, siis hetkel veel kasutada ei saa. Vähemalt on teema peaaegu korras

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Juul 31, 2015 20:05
Postitas polukoli
Tänud info eest

nüüd teab, millega tegu on
