Siin on siis lubatud õiged vastused viktoriini küsimustest. Juba varem pani mõtlema selline asi, et need viktoriinid on vist ennast ammendanud, kuna kõik "lihtsad küsimused" on küsitud ära juba varasematel viktoriinidel ning jääb üle kas küsida rohkem ajalugu või tehnikat puudutavaid küsimusi, või siis hakata kordama varasemate viktoriinide omi. Seekord said valitud siiski uued küsimused ja eks tulevikus paistab, kas ja kuidas nende viktoriinidega edasi minna. Vastused olid:
1. Saab esitles koos Viggeni hävitajaga samal ajal (aastal 1967) mudelit Saab 99.
2. Aastaks 2006 ületas kabriolettkerega Saabide toodanguarv 250.000 piiri.
3. Ametlik Saabi esindus tegutseb Eestis aastast 1996 (Viking Motors alustas 1993 kuid tollal Volvode müügi ja hooldusega)
4. Haapsalu lossihoovis esines kokkutuleku päeval Ultima Thule
5. Scania ühines Saabiga 1969 ja eraldus 1995 (eksimisvõimalus 5a)
6. Esimesena sai omale elektrilise bensiinipumba Saab 92, 50ndatel (täpsemalt 1955)
7. Meremiili pikkus on 1,852 km
8. Eelmise õhtu seisuga oli Saabnetis 1309 kasutajat
9. 9000 T16 ja 9.3 SS 1.8i pikkus, laius, kõrgus ja teljevahe:
Auto mark/ 9000CC/ 9-3SS
Pikkus/ 4620/
4635
Laius/
1764/ 1762
Kõrgus/ 1430/
1466
Teljevahe/ 2672/
2675
10. Saabi päris uued mudelid enne põhja jagamist Opelitega olid 92 (1949), 99 (1967) ja 9000 (1984), ülejäänud põhinesid nende mudelite faceliftidel.
11. SAHR - Saab Active Head Restraint: õigeks loeti vastused, mis sisaldas sõnu pea/head, st saadi aru asja olemusest.
12. Saab 9000 kasutatud omapärane pidurisüsteem pärineb aastast 1963 (eksimisvõimalus +/-10 aastat).
13. Lisaks SAHRile Saabi enda innovatiivsed lahendused (st asjad, mille eest ka patent olemas, mitte teiste leiutatud ja autonäitustel tutvustatud asjade tootmisse võtmine):
• 3-astmeline katalüsaator 1976
• sõidutulede automaatika (käivitudes süttivad) 1969
• esitulede kojamehed 1970
• asbestivabad piduriklotsid 1983
• elektroonilise juhtimisega sidur manuaalkastile 1993
• mootorisse imetava õhu eelnev soojendus 1952
• kumerpeeglid 1981
• mõlemast otsast avatud salongiõhutus 1960
• night panel 1993
• salongiõhu filter 1978
• direct injection 1987
• ventileeritavad istmed 1997
Kommentaariks: Plusspunkti said ka kõik väljendusveaga vastused (näiteks night paneli asemel black panel jms). Miinuspunktid tulid eelkõige selliste valearvamuste eest, nagu oleks Saab leiutanud turvavööd (patent kuulub Volvole), turvapadjad, esiveo jne. Üllatavalt paljud oskasid panna need leiutised siiski õigesse ajastusse, eksides vaid mõne aastaga. Samas tõi see küsimus paljudele lõppkokkuvõttes siiski miinuspunkte valearvamuste eest.
14. Pöörav tagasild ReAxs on tootmises alates 2005 uuel Saab 9-3-l.
15. Saab 94 on tuntud ka nime all Saab Sonett 1
16. Aastal 1969 alustati Soomes korraga 3 Saabi mudeli tootmist (95,96,99)
17. Kas neid Saabi mudeleid on valmistatud Soomes?
a) Saab 93 - EI
b) Saab 95 - JAH
c) Saab 96 - JAH
d) Saab 99 - JAH
e) Saab 900 (mitte Convertible) - JAH
f) Saab 9000 - JAH
g) Saab 9-3 (mitte Convertible) - JAH (täpsemalt Viggen)
h) Saab 9-5 - EI
i) Mõni Viggeni versioonidest - JAH
18. Viktoriini ajal käimasolev Saabneti kokkutulek oli järjekorras viies.
Nii mõnigi siin esitatud aastaarvudest on tegelikult vaieldav (erinevate allikate põhjal), kuid need ei mänginud otsest rolli õige/vale vastuste osas. Kui kellelgi on mõni hea küsimus varuks, võib sellest u2u teada anda, siis on ehk tulevikus ka viktoriinid veidi lihtsamad
