7. leht 8-st

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Sept 11, 2010 23:31
Postitas kasparius
mul oli sama teema kui lasin osaliselt 3" ja osa 2,5" alla panna. Auto tööle, ei midagi erilist.
Aga sõitma! ja siis oli maailm ühtäkki ilus. tagant tuli ikka mõnuga gaasi välja ja see vuhises ja jorises. Lastes gaas lahti hetkel käis samamoodi "surge " hääl. ega tühikäigul ei peagi lärmama:)

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:14
Postitas teager
Krt, hakka või uuesti üle värvima... Või tuleb uued tiivad lausa muretseda...

Pilt

Pilt

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:25
Postitas Cyber
Ei mina usu, et seda ussi sealt lõplikult kätte saab...:(

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:27
Postitas Jupats
Paistab, et koopaservad on tonnistel väga õrnad kohad. Kas need peale käivad plastikud on ültse vajalikud? Tänu nendele ju see uss sinna tekibki vist. Äkki oleks mõtekas klambriaugud kinni keevitada ning servad lahtiseks jätta.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:29
Postitas andres
Vahetasin suvel mõlemad tiivad rooste pärast ära.Kraapimine parandamine värvimine ei andnud tulemusi.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:37
Postitas teager
Algselt postitas: teager
....
Kickdowni trossi reguleerimine kõikvõimalikes suundades oli täiesti kasutu, nüüd ootab veel esmaspäeval ära kastijumal Jürka arvamuse, kuid kõik viitab sellele, et üks kena automaatkasti remont on ka kohe ees :gun:
...

Pilt

Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga :freak: :)

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 9:59
Postitas romza
Seoses selle roostega ise olen kuulnud spetsialistidelt, et kui plekk ise kõva, siis tuleks ikka originaale eelistada. Nende B-osade tiibadega pidi ilge jant olema, et neid täpselt paika saada.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 10:16
Postitas iisak
Algselt postitas: teager
Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga :freak:

terv, teager
Ei pea keevitama.
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.:wise:

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 10:20
Postitas teager
Algselt postitas: iisak
...
Ei pea keevitama.
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.:wise:

Juba proovitud, peade sees polnud lihtsalt enam midagi :( Seetõttu tuli keevitus appi võetud.
Poldid kätte saadud, peab uute järele minema...

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 12:49
Postitas sebastian
Teager, need tiivad on su masinal veel suhteliselt heas korras. Näeksid sa minu omasid...:cool:

Et korralikke tonnise tiibu ilmselt võtta suurt pole, siis...:
Nühkisin puhtaks, terasharja-trelli-liivapaberiga. Nii palju kui sai. Enamjaolt liistu taha see koledus õnneks jäigi. Siis tiiva äär mõlemilt poolt kuuma "kahurimäärdega" kokku ja liist uuesti külge. Määre ise on muidugi tõeline tatt ja väidetavalt sisaldab ka mingieid roostevastaseid aineid. Vesi ja pesuained seda ära ei pese...isegi kätelt mitte. Loodetavasti püsib ta ka liistu all.
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?

Kas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Lihtsalt ei näinud muud (lihtsat) varianti parandamiseks.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 13:06
Postitas qdwin
Algselt postitas: sebastianKas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Jätkub jätkub. Kurb aga tõsi.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Sept 16, 2010 13:28
Postitas teager
Algselt postitas: sebastian
...
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?
....

Hetkel tunduvad kenad. Kuna ise pesen ja kuivatan masinat, siis on suht hea ülevaade, kust midagi lagunema hakkab :)

Aga pildimaterjali veel:

Pilt

Pilt

Pilt

Kast on seest igatahes väga kena :thumb:

Pilt

Pilt

Differ

Pilt

Ja kõige selle ooperi peasüüdlane - väntvõlli kastipoolne simmerling, pildil juba uus.

Pilt

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: R Sept 17, 2010 22:35
Postitas teager
Roosteüllatusi siis veel...

Algul oli väike auk, kust väike sõrm sisse mahtus vaid - aga siis pudises tolmuks ära. Peagi vedru pagasiruumis :wtf:

Paagivitsad tuleb ka plaani võtta, muidu võib paak ära kaduda sõidu ajal...

Pilt

Läbisõit hetkel 237.910 km ning lisaks väntvõlli simmerlingi ja kastitihendite lekkele (väga kena oli näha, et kast seestpoolt ilus puhas, 20.000 km intervallidega õlivahetustest on ikka kasu) sai põhimõtteliselt tehtud 120.000 km hooldus. Vahetatud:
  • Abiseadmete rihm (õnneks ei olnud veel praguline)
    Veepump (suht vaevaliselt käis ringi juba...)
    Pingutus- ja juhtrullikud
    Rihmapingutusamort (krt, seda pea iga aasta vahetatud, nagu termostaati juba)
    Küünlad
    Kütusefilter
    Salongiõhufilter (aktiivsöega)
    Mootori õhufilter
    Õlifilter loomulikult
    Õli (sai siis prooviks sisse pandud paljukiidetud Liqui Moly Hüdrokrakk Saabile)
    Kastiõli
    Jahutusvedelik Comma Extreme
Tulevikku jäävad ka tagumised pidurisupportid, kinni jäävad ja kolbide remontkomplekte on juba hulgi kulunud ning tagumised kettad... sooneliseks kulunud.

Kliimaga tuleks järgmine aasta tegeleda, radiaatoril juba hunnik ribisid laiali jooksmas, kompressori sidur rapsib, profülaktika mõttes tuleks uus kuivati panna.

Oeih... ühesõnaga, igav ei hakka :)

Ja suured tänud muidugi Piloti poistele, kes selle töö kõik teostasid ja mind sealjuures välja kannatasid. Ei ole ikka midagi hullemat, kui "klient" pidevalt auto ümber käib, näpuga igalt poolt sorgib ja joriseb, et seda võiks tema arvates hoopis niimoodi teha :) :) :)

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: R Sept 17, 2010 23:28
Postitas ivomets
miks moootroit/kasti ennem puhtaks ei pestud kui maha võtma ja laiali lammutama hakati??
ikkagi teendenduse värk ju, mitte kuskil karaazis vanja tegemas( nagu keegi öelda armastab)
1 väike liivatera teeb väga palju pahandust ju...

ja nende vanade asjade värvimise vastu ikka ei saa....
lausa uskumatu kena sile masin oli.
aga tõenäoliselt selle ilusa kriiskava värvi alla jäi kõik, mis seal oli... ei viitsi vaadata kaua sellest värvimisest möödas.... vist mitte üle 2 aasta.
samuti esinduse töö vist oli...kahju, tõesti

aga see on tore, et ikka mängida ja jännata viitsid ja tahad!

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Okt 21, 2010 17:16
Postitas teager
Urrrrr.....

Kuu aega ja kaks tuhat kilomeetrit. Klapid tiksuvad, kurvis läks õlituli põlema... Kaks liitrit mootoriõli juurde, mootor väljast kena kuiv.... Urrrr.....

Ennustan kohvipaksu pealt, et kolvirõngad. Kuigi sinist suitsu ei tule, hommikul on valget tulnud, aga ilma õlihaisuta, olen seda veeauruks pidanud siiamaani.

Kellelgi veel pakkumisi? Cyber, palju sul kolvirõngaste vahetuse ooper maksma läks?

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Okt 21, 2010 19:08
Postitas Cyber
Sõna otsese mõttes, ma ei mäleta, palju maksis... Arve olen ka kuhugi "ära" pannud..:P Küsi parem pakkumine, mul oli seal veel ka kaanetööd (klapipesad/tihendid jms) jms juures. Viiekohaliseks kippus ikka vist...

Ega minulgi tagant sinist ajanud, kui rõngad kinni olid. Ja samamoodi suvalise ilmaga hommikune valge pilv ilma erilise kärsakata. Võrreldes surnud turbo poolt aetava õlivinguga ikka täiesti olematu hais. Pärast vahetust mitte mingit tossu, nüüd alles (sügis ja niiske) hakkab kergelt aurama mõni aeg peale käivitust. Õli kulus ka umbes samas tempos..:) Klapitiksu järgi oli aru saada, kui tase liiga madalks läks..:P Tuld mul vist kurves põlema ei õnnestunud saada. Võibolla kallutasin vähe.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Okt 21, 2010 19:21
Postitas teager
Klapipesad mul tehtud aasta tagasi. Peaks uuesti tegema?

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Okt 21, 2010 19:36
Postitas iisak
Ei ole ilmtingimata vajalik.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: E Veebr 28, 2011 12:24
Postitas teager
Ei ole ilmtingimata vajalik.

Kapteni logiraamat, tähedaatum 28022011

Ehk siis kuu aega ja ca 800 km hiljem...

Õlitase on püsinud normis viimase kuu jooksul. Valget õlipõletamishaisu pole ka tagant tundnud sel ajal. Kütusekulu on endiselt sama - kõik mis paaki paned, sealt ka kaob. Käiguvahetus toimetab kenakasti. Tahaks vajutada, et 9-5 BPC testida korralikult, aga sissesõitmine veel pooleli :(

Mis siis tehtid? Kolvirõngad vahetusse, lisaks kepsu- ja raamsaaled, klapisääretihendid, hunnik tihendeid, uus õli ja jahutusvedelik.

Mis veel - Jürka käis ning vahetas Governori tihendid ära. Üks oli puruks ning teine oli ka paras plastik juba. Neli aastat siis kestsid minu masinal.

Ja veel - herr sebastian viskas välja tonnise BPC, mis lagunes tal peo vahel algosakesteks ning istutas sinna 9-5 BPC, koos vajaliku softiga.

Tahaks nüüd jälle korraliku FPT'ga sõita, aga õlirõngaste sissesõitmise aeg veel kestab... teed juba kenad puhtad... varsti saab... VAJUTADA :headbang:

Seekord said tööd tehtud Audaceris, kes pakkusid konkurentsitult parimat hinda ja tingimusi. Suured tänud töö teostajala Trionicule, lisaks Iisakule, kes suutis mind välja kannatada ning Jürkale ja Sebastianile eduka operatsiooni läbiviimise eest. :notworthy:

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Okt 18, 2011 22:22
Postitas teager
Täheraamat... Ahh, läks sassi :)

Mõned suve jooksul tehtud klõpsud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mis vahepeal juhtunud on siis? Suvi tõi uue esistange, isand Trionic mässas esitulede lühisega, nobenäpp Iisak kruvis külge uue tagumise pidurisadula, vanameister Vulkanus taastas sissevajunud esimese parema karbi ja jahutusvedeliku radiaator, mis otsustas purskaevuna tööle hakata, sai samuti Audaceris vahetatud.

Mis edasi? IAC tuletab end endiselt meelde, esisillas Superflexid on saba andnud, tuleb Powerflexidega asendada, midagi "krõnksub" veel lisaks - kas tuleb piduritest või on lati tööleping lõppemas...
Iluvead tagasi tulemas, esitiivad ussitavad, paremas tagatiivas rooste naasmas, keegi hea inimene tõmbas tagastangelt värvi veidi maha...

Kuna praegu üks huvitav isend müügis, siis hetkel oleksin nõus isegi masinast loobuma - seega kasutage võimalust ja :headbang:ostke ära :headbang:

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Okt 18, 2011 23:10
Postitas KorK
Väga huvitav, et korralikud tonnised kõik müüki paisatakse viimasel ajal! Kui küsida tohib, siis mis isend sind siis aero juurest ära kisub:P

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Okt 18, 2011 23:22
Postitas teager
V mootori podin :D

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Okt 18, 2011 23:38
Postitas tõh
828AXX?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: K Okt 19, 2011 8:05
Postitas suur
Müügikuulutuse piltidelt paistab, et EDU (või mis selle junni nimi oli kus kütusekulu ja muud jura kuvatakse) üks pirn ei põle.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: K Okt 19, 2011 10:08
Postitas ivark
828AXX?

See on ju onu Raivo auto.