7. leht 12-st
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 14:03
Postitas qdwin
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: qdwin
Abboti bleedris on Charge auk väga väike - ca 0,8mm. Ifi bleederis puurisime ta 2mm peale.
Mhh, kas see ehk meelega väikseks tehtud? Et tekitada W/R töös viivet?
Turbo juba toodab rõhku, kui kontrollrõhk mööda C pole veel jõudnud Bleederis ühtsustuda väikse augu tõttu, ja seega saab turbo muutkui juurde toota?
Kõlab see loogilisena?
terv, teager
Viivet vähemalt teoorias ei tohi olla. Viivitus tekitabki selle vastiku hetkelise rõhu piigi, enne satbiliseerumist. See väike ava reguleerib läbivoolava õhu hulka, mida väiksem ava on, seda hiljem rõhk wastegatet mõjutama hakkab.
Samas mingil põhjusel see ava on bleederi sisendile tekitatud. Miks - aru mai ei saa.
NB! Tead küber, mul läks pool muinasjuttu Sinu häkkimise tõttu kaotsi. Seda ka mu peast! No on itimehed!
Ja lase iffi auto lukust lahti! Ma ei saa ta pori- ja muid plekke muidu kommenteerida!
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 14:06
Postitas Cyber
Oops..

nüüd peaks kõik teemad jälle avatud olema...Luban, et teinekord teen mingil õhtusel ajal selliseid häkke, oleks pidanud vist jah mõtlema, et see teema väga hingelähedane paljudele ja tekitab kiirelt palju vastuseid.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 14:09
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Oops..

nüüd peaks kõik teemad jälle avatud olema...Luban, et teinekord teen mingil õhtusel ajal selliseid häkke, oleks pidanud vist jah mõtlema, et see teema väga hingelähedane paljudele ja tekitab kiirelt palju vastuseid.
Heh, lõhud mu auto head aurat siin
Pead nagu minagi kuis ITi neeger öösiti toimetama, et kasutajad rahul oleksid.

Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 14:12
Postitas suur
OT
Algselt postitas: qdwin
NB! Tead küber, mul läks pool muinasjuttu Sinu häkkimise tõttu kaotsi. Seda ka mu peast! No on itimehed!
Ja lase iffi auto lukust lahti! Ma ei saa ta pori- ja muid plekke muidu kommenteerida!
Muuseas, qdwini lisatud bleederi pilt kah kaotsi lännü.
Nii, muna õpetab kana kah, aga teemade liitmisel on liidetavate järjekord tähtis. Säilib selle teema "ID" millele juurde liidetakse. Antud juhul on varasemates teemades turbopurustamisele viitavad lingid katki. olen selle katseeksitusmeetodil kindlaks teinud.
EDIT: Qdwin, ole hea ja pane editit kasutades pilt uuesti üles. Nagunii on sul see pilt ju alles veel.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 14:17
Postitas qdwin
Jess Jess!
Küber peab nüüd hüvituseks oma kuulsat mullamarinaadis liha välja käristama!
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Aug 22, 2006 15:03
Postitas Cyber
Algselt postitas: suur
OT
Nii, muna õpetab kana kah, aga teemade liitmisel on liidetavate järjekord tähtis. Säilib selle teema "ID" millele juurde liidetakse. Antud juhul on varasemates teemades turbopurustamisele viitavad lingid katki. olen selle katseeksitusmeetodil kindlaks teinud.
Jätkan OT-ga Krt.. ma tegin Iffi teemast kopi, tühjendasin selle üleliigsest ja liitsin siis vanale turbopurustaja teemale. Järeldus - säilib hoopis viimane ehk suurem ID, mitte see, millele liidetakse. Vana threadi ID oli vist 3021...Selle järgi võib vist nüüd otsingut teha ja linke parandada..
See, et pilt kaotsi läheb on jah pisut paha... seda ma ei osanud oodata. Minule tundub vajakajäämisena koodis...
Qdwin... mulle toodigi just eelmine nädal veerand siga..

Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 0:24
Postitas Trionic
T-5 ecu`le tuleks tegelikult T-7 BPC klapp selgeks õpetada.See täiesti lollikindel, odav ja kestev.Siis ei sõltuks elu niipalju välistemperatuurist ja - niiskusest,kui mbc klapiga.Samas oma käega nuppu kruttides kompressor annihileerida on ka huvitav väljakutse:head:
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 0:28
Postitas Trionic
Kohe keevitame Qdwini saanile mitsu külge,hirsch`i soft,defender ja kuulklapp ka olemas. Oioioioi,mis tantsu-tralli siis saama hakkab.Mrs.Qdwin saab trolliga tittesid lasteaeda viia ja Qdwin elkoteki sööklas nõusid pesta

:drink:
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 6:49
Postitas Trionic
Algselt postitas: roomlane
oi, kuis Trionicul käed sügelevad...
biturbo projekt mõlgub meeles,aga enne tuleks Troll ära purustada:D
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 8:52
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Kohe keevitame Qdwini saanile mitsu külge,hirsch`i soft,defender ja kuulklapp ka olemas. Oioioioi,mis tantsu-tralli siis saama hakkab.
Mootoris algab ilmselt tõesti tants ja trall. Arvestades kolvirõngaste ja klappide tundmatut seisukorda, oleks tantsu nimetus puntratants
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 11:48
Postitas Trionic
turbopurustaja vurrist jagu ei saa vaid purustab mootori:head::head:
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 13:30
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Kohe keevitame Qdwini saanile mitsu külge,hirsch`i soft,defender ja kuulklapp ka olemas. Oioioioi,mis tantsu-tralli siis saama hakkab.Mrs.Qdwin saab trolliga tittesid lasteaeda viia ja Qdwin elkoteki sööklas nõusid pesta

:drink:
Mrs. Qdvin arvab et:
Mrs. Qdvin sõidab siis taksuga ja maksab Mr. Qdvini krediidikaga või saadab arved Troosti:P:P:P
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: R Dets 01, 2006 15:08
Postitas Trionic
vaevalt küll,sest purustaja autorlus kuulub Mr.Qdwinile
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: L Dets 02, 2006 12:22
Postitas Trionic
Trolli ecu piirid tuleks küll kuidagi hästi selgeks teha:mis tingimustel rõhu kasv/langetamine toimib,millal piiratakse pöördeid,kas üleüldse kiirusepiirajat kasutatakse(väidetavalt saab 275 km.h. vabalt sõita), kuidas mängitakse sisse- ja väljalaskeimpulssidega,kas kasti softi on ka muudetud jne. Hirsch ei lase mittediilereid oma andmebaasi kahjuks.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Jaan 02, 2007 19:05
Postitas kristo9000
selle bleederi kohta selline küsimus:C:-auk peab olema 2mm aga kui suured peavad olema R ja W augud?
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: T Jaan 02, 2007 19:11
Postitas qdwin
R ja W ei oma tähtsust, hea on nii nagu stutside sisemõõt välja kukub. Charge oli bleederi puhul kuskil 1 piires, peast ei mäleta täpselt
EDIT: Tuhlasin joonistes. Abboti puhul on Charge ava 0,8-1,0. Iffi sanitaartehniline jurakas tuli aga suuremaks puurida, kuna ava 1,0 ei võimaldanud üldse reguleerida. Cut off tekkis igas asendis. vist sai tõesti 2,0 tekitatud.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 0:04
Postitas kristo9000
Tänud sulle qdwin

Nüüd läheb meisterdamiseks.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 7:31
Postitas qdwin
Eks anna teada kui turbol labad korpuses...
terv
qdwin (alati pessimist)
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 8:23
Postitas Trionic
Ja OOIIII ,kui kergelt ja kiiresti need korpuseni jõuavad:headbang:
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 14:31
Postitas qdwin
Algselt postitas: qdwin
Lekib pidevalt ka bypass, selle võiks lihtsalt tagurpidi peale panna (ei tohi Saab 9-5 puhul). Kogu selle keemia tulemusel õnnestub turbo saada madalamatel pööretel toimima, paraneb reageerimise aeg ja vastavalt dünaamika.
Tegin loomkatseid ja mõõtsin, mis rõhkudel hakkab bypass avanema.
Kui bypass on õigetpidi peal, siis ilma pisikese vaakumvoolikuta hakkab klapp läbi laskma 0,5 bar juures. Kui on tagurpidi peal siis juba 0,2 bar puhul (arumaeisaa kuidas see võimalik on). Kui panna ka vaakumvoolikusse võrdne surve (nagu reaalses elus), siis ka 1,5bar puhul leket ei ole!!! Tagurpidi asendis hakkas membraan pealt 0,5 bar surve juures punnitama ja läks kumeraks nagu pall. Kõrgemat survet ei julenud katsetada.
Moraal: Kõik kes on pööranud bypassi tagurpidi, keerake ta rutturuttu õieti tagasi. Midagi paremaks ei lähe, ainult membraani tööiga väheneb. Minu avataril on näha kuidas bypass ei tohi peal olla.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 15:33
Postitas sebastian
Algselt postitas: qdwin
Tagurpidi asendis hakkas membraan pealt 0,5 bar surve juures punnitama ja läks kumeraks nagu pall. Kõrgemat survet ei julenud katsetada.
Ooot-oot...et siis tugeva ülesurvega 1bar+ läheb asi päris palliks kätte ära

?
Huvitav, et mina küll ei täheldanud mingit muutust kas klapp üht- või teistpidi. Ja korras ta tundus kah olema...
Praegu muidugi valetpidi küljes.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 15:40
Postitas qdwin
Kui klapp on tagurpidi küljes, siis membraan on tõesti punnis. Ja väga koledasti punnis. Surve membraanile on ainult peenikese vaakumvooliku poolt.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 15:48
Postitas sebastian
Kurjam...äkki siis Hirsch hakkabki oma tõelist palet näitama kui klapp õigeks tagasi keerata. Enne hirssi oli ta mul alguses õigesti ja siis ei andnud keeramine mingit emotsiooni..
Ega's midagi, tuleb proovida

Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 16:04
Postitas Trionic
Kohe alguses tundus see tagurpidi keeramine mulle totter.Detsembris Qdwini turbot ja kollektorit vahetades testisin kogu sisselasketrakti pidavuse nii hõrendusele,kui rõhule. Siis selguski,et tagurpidi by-pass on pullikaka ja õigetpidi kõlbab see bosch`i plastjulla ka ainult stockrõhkudega sõites.Sisselase kannatas ka 8 bar. ülerõhu ära,isegi IC.
By-pass purunes juba 2 bar. piirimail.
Näiteks T-7 puhul,kus by-passi juhitakse läbi solenoidklapi,ei tekki praktiliselt kunagi hetke,kus membraani tagune ja sisselaskerõhk oleksid võrdsed.Seega tagurpidi by-pass on välistatud ja ka õigetpidi pole klapil erilist pidamist.
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
Postitatud: K Jaan 03, 2007 16:06
Postitas Trionic
Trollil on ilusasti Forge vahetatava kolvivedruga by-pass küljes juba Hirsch`i poolt:)