8. leht 30-st
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Aug 04, 2015 8:32
Postitas polukoli
Soetasin uued 1.2W pirnid "Fasten Belts" teate tööle saamiseks, kuid ei hakka märguanne tööle ehk nüüd ei saa enam pirnides asi olla. Mida edasi proovida ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Aug 05, 2015 13:50
Postitas polukoli
Oskab keegi öelda, kuidas on inglise keelne nimetus ja näevad välja:
1. Õhu filtri korpuse kummipuksid
2. Roolivõimu toru puksid
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Aug 05, 2015 15:28
Postitas oswald
[quote]Oskab keegi öelda, kuidas on inglise keelne nimetus ja näevad välja:
1. Õhu filtri korpuse kummipuksid
see?
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-9-5-Air- ... 0578634022
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Aug 05, 2015 19:06
Postitas polukoli
Tänud!! On õige asi ehk kutsutakse ka
siletblock-ks.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Aug 07, 2015 15:29
Postitas polukoli
Täna sai käidud tehnoülevaatusel. Jutt üheti mõistetav - korralikult hooldatud ja hästi hoitud masin. Läbitud puhtalt.
Järgmise asjana plaanis järgmine nv-s ära vahetada käigukasti leevendipadi koos puksiga. Jätkuvalt ootan puksikomplekti...
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Aug 16, 2015 11:20
Postitas polukoli
Reedel sai ette võetud siis käigukasti leevendipadja ja puksi vahetus:
Padi oli ikka väga läbi omadega ehk pehme ja praguline:
Varda puks ise oli OK seisukorras, kuid kui teha, siis juba korralikult:
Kogu vahetus võttis aega 45 minutit ja tulemus mõnus:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Aug 17, 2015 8:00
Postitas polukoli
Augusti lõpus, sept algul läheb masin Saabiantisse korralisse õlivahetusse:
1. Õlivahetus + uus õlifilter
2. Karteripõhja ja sõela puhastus
3. Õhufiltri korpuse puksid + nende vahetus.
4. Roolivõimu toru puksid + nende vahetus.
5. "Fasten Belts" tule tööle saamine lae all (pirnid uued sees).
6. Hele beež tüübel puudu salongifiltri tekstiilist ümbrisel.
Iga koht paneb erinevat õli. Üks koht paneb
Fuchs Titan 5W30 GT1 ProFlec ja Saabiantis pannakse sisse:
Magnatec Prof 5W-40 OE 100% täissünt (vaat) <-- on OK või peaksin kaaluma mõne muu õli panekut, näiteks
Mobil 1 New Life 0W-40 4L täissünt ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Aug 17, 2015 8:21
Postitas D116
Kes see Fuchs on?
Vaadist - ei usalda.
Mobil 1 new life - hea valik, paljud soovitavad seda.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Aug 17, 2015 8:33
Postitas polukoli
Fuchs pannakse sisse Ferdinandis. Tundub, et hetkel kaldub Mobil 1 poole, sest soovitati seda ka varem siin

D116 on sul ehk soovitusi, kust võiks Mobil1 hea hinnaga saada. 4L-st peaks vist piisama ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Aug 22, 2015 13:58
Postitas polukoli
Tulenevalt foorumi soovitustele sai tellitud uueks õliks
Mobil 1 New Life™ 0W-40

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Aug 22, 2015 21:57
Postitas D116
Fuchs pannakse sisse Ferdinandis. Tundub, et hetkel kaldub Mobil 1 poole, sest soovitati seda ka varem siin

D116 on sul ehk soovitusi, kust võiks Mobil1 hea hinnaga saada. 4L-st peaks vist piisama ?
Mina elan Soomes ja ostan, Robinhood/Tokmann 4L 40€(vahepeal soodustused 30€, viimati sellise hinnaga ostsin) Eestis Forss-is nägin norm hinnaga.
4L jääb veidi väheks, hiljem nagunii vajab paar sada grammi lisada, see sõltub ka jala raskusest

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 11, 2015 7:46
Postitas polukoli
LS 274720 km ja korraline õlivahetus Saabiantis + karteripõhja ja sõela puhastus, sest ei tea, et seda oleks varem tehtud.
Tulemus, mis vastu vaatas ei olnud teps mitte midagi hullu:
Uueks õliks sisse läks minu poolt ostetud
Mobil 1 New Life™ 0W-40. Selle sain kätte hinnaga 29 €
Lisaks õlivahetusele vahetati/lisati ka järgmised asjad:
O-rõngastihend karterile õlivõtutorule SAAB 9-5 20,0x4,00 1tk
O-rõngastihend karterisse, väike SAAB 9-5 M98- 13,3x3,0 2tk
Kummipuks roolivõimutorule, SAAB 9-5 M98- 2tl
Tüübel polstrile, beez, SAAB 9-5 M98- 1tk
Vaskseib 1tk
Õlifilter (Black for SAAB) Long-Life, kõik 4-silindrilised 1tk
Autoremont 3,5 h
KOKKU:
151,09 € + varem soetatud õli 29€ -->
180,09 €
Järgmine kord siis 10 000km pärast õli vahetama.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 11, 2015 7:53
Postitas polukoli
Soov oli vahetada ka õhufiltri korpuse puksid, kuid selgus, et korpus on katki ja pukside vahetamisel mõtet pole. Seega kui kellelgi on õhufiltri korpus üle, siis oleksin huvitatud.
Plaanis oleks ka lae all olev "seat your belts" tule tööle saamine, sest see pidavat paras pähkel olema.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Sept 13, 2015 13:07
Postitas polukoli
Vaikselt heietan ka väljalaske vahetamise mõtteid. Siiani on kindlaks valikuks osutunud
Simons 064-H7
Keskmine osa päris õhtul omadega.
Sellega seoses koguks veel infot, et sumpsi hoiab kinni mingid kummijullad + klambrid. Neil asjadel mingi konkreetsem nimetus ka on ? Klambreid tahaks roostevabasid, sest nii palju kui netist lugeda, siis tavalised klambrid on varsti õhtul omadega.
Kohaliku varuosade müüja küsib Simons 064-H7 eest 420€. Kellelgi infot on, kust võiks odavamalt saada, siis abiks oleks küll

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Sept 14, 2015 7:50
Postitas polukoli
Panen siia väikese listi, mis tegemist vajavad:
1.
Ketivahetus - Orienteeruvalt läheb ketivahetus maksma 700€ - Kas oleks ehk mõte näiteks kett mujalt tellida ja hiljem lasta töö teostada ?
2.
Esiklaas - Mõra on aja jooksul pikemaks veninud. Õnneks on see kõrvalistuja poole peal ja kiiret vahetamisega ei ole. Hinnad koos tööga on jäänud 275 - 350 €. Esiklaas on sensoriga.
3.
Väljalase - Kipub ikka täielikult Simons H7 poole.
Igasugune hea info, kust võiks varuosi veelgi soodsamalt saada, on teretulnud

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 16, 2015 10:36
Postitas polukoli
Oskab keegi öelda, kuidas allpool olevate asjade täpsed nimetused on ? Asuvad need summuti ümber, toetavad vms:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 16, 2015 10:45
Postitas sebastian
Esimese jublaka nimi võiks olla splint, nii eesti- kui inglise keeles. Otsetõlkes küll lahas, aga konkreetne jupp hoiab ilmselt kinni mingit polti, liistu vm sellist.
Teisele plastikjupile ei oska nime anda.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 16, 2015 10:55
Postitas Homunkulus
Ülemine:
Ladu24
Alumine:
Ladu24
Kui inglisekeelseid vasteid otsid, siis ülemine võiks olla
Exhaust mount clip ja alumist näikse tuntavat "Exhaust mounting rubber" või "Exhaust rubber mount" nime all. Siin nendest variant:
PFS Parts
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 16, 2015 10:55
Postitas daags
summuti tripp ja summuti tripi klamber

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 16, 2015 11:12
Postitas polukoli
Mehed, tänud

- Konkreetsed viited olemas ja tellin need pudinad ära.
Läheb varsti väljalaske vahetuseks täies ulatuses - alla Simons 064-H7

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Sept 19, 2015 0:13
Postitas polukoli
Nonii. Sai tellitud siis BOSAL-i summuti tripid ja summuti klambrid. Kokku 11,15€
Ka andsin sisse Simons 064-H7 tellimuse. Tarneaeg 3 nädalat. Hind 399€:head:
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: L Sept 26, 2015 13:31
Postitas polukoli
Kuna olemasolev õhufiltri korpuse üks kinnituskohtadest on murdunud, siis sai otsitud kasutatud õhufiltri korpust. Appi tuli kasutaja monsieurtaavi, kellel oli parasjagu üks korpus, koos kaante ja uute puksidega üle (puksid saabuvad hiljem).
Üks hetk saab vahetus ette võetud.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Sept 27, 2015 21:41
Postitas Pootsman
Asemele sai tellitud prooviks: 12V 42mm 4xSMD tüüpi lediga, CANBUS veateate eemaldajaga, VALGE, 105-110 Luumenit - sai tellitud igaksjuhuks 1 pakk algatuseks. Oluline, et oleks LED-tüübiks SMD 5630, mis on valgem kui 5050
Kas keegi hiinast ka on tellinud LED pirne? Hinnavahe on mega, kas ka kvaliteedi?
hiinast led 0.58 euro senti
noortehnikus kaks pirni 9.5 eurtsi
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Sept 27, 2015 22:24
Postitas D116
Asemele sai tellitud prooviks: 12V 42mm 4xSMD tüüpi lediga, CANBUS veateate eemaldajaga, VALGE, 105-110 Luumenit - sai tellitud igaksjuhuks 1 pakk algatuseks. Oluline, et oleks LED-tüübiks SMD 5630, mis on valgem kui 5050
Kas keegi hiinast ka on tellinud LED pirne? Hinnavahe on mega, kas ka kvaliteedi?
hiinast led 0.58 euro senti
noortehnikus kaks pirni 9.5 eurtsi
Noortehnik led pine nagu ei tooda

tellib neid samast kohast
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Sept 28, 2015 9:02
Postitas skyline
Kas keegi hiinast ka on tellinud LED pirne? Hinnavahe on mega, kas ka kvaliteedi?
Olen mõned korrad tellinud (küll mitte Saabile) Paras loto on, kunagi ei tea mis värvuse või kvaliteediga need tegelikult on. Eelmisele autole sai numbrituledesse pandud ühed sõbralt saadud w5w tüüpi multiled pirnid...aasta ajaga roostetasid klemmid neil küljest ära

Ja neid error-free jutte ei saa ka alati usaldada, mõned pilluvad ikka veateateid ja plingivad nagu vilkurid tuledes.
Ehk kuna hind kõvasti odavam, siis võta tellides kohe mitme müüja käest neid erinevate tootjate omasid, siis mingisugused sobivad variandid tõenäosus ikka leida. Paari kaupa tellides ootad kuu, saad mingi saasta, tellid järgmise, ootad jälle kuu, taas saast jne....
Oma autol kasutan Hiina power led pirne küll vaid salongituledes, on kõvasti valgem ja pole ka TÜV meestel või mundrikandjatel midagi kobiseda. Samuti ei viska salongitulede peale veateateid.