8. leht 10-st
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 11, 2009 21:27
Postitas TFK
Niii sidur sai nädalavahetusel vahetatud ja nüüd lausa lust sõita!
Kuna õlivahetus aeg oli ka käes ja auto oli tõstukil sai ka õli ära vahetatud!(210000km)
Nüüd saab jälle

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 0:17
Postitas TGB
No kas on sellist sidurit siis nii raske talluda nagu paljud on muljetanud?
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 9:01
Postitas TFK
Algselt postitas: TGB
No kas on sellist sidurit siis nii raske talluda nagu paljud on muljetanud?
Tegelikult pole asi sugugi nii hull. Jahh asi on tõesti nati raskem kui originaal ja peabki olema kuna mõõtsin nii originaali kui performanc;) korvi lamelli paksuse ära ja erinevus oli 1mm.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 10:54
Postitas kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 10:56
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
OT: Aga kui ei pea, siis on väga halb rehv või kitsas kui pizza lõikur.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 12:27
Postitas TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 12:51
Postitas IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikka haukab pinnast kinni.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 13:02
Postitas TFK
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikkahaukab pinnast kinni.
Usun sind täitsa.
Kuna rehvidel veel on mustrit küllaga ei hakka veel rehve vahetama.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 12, 2009 13:05
Postitas Jaanus
Pead ikka kõvemini tallama hakkama, siis ei ole seda mustrit kauaks
Algselt postitas: TFK
Kuna rehvidel veel on mustrit küllaga ei hakka veel rehve vahetama.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: N Apr 01, 2010 9:52
Postitas TFK
Polegi pikka aega siia miskit kirjutada kuna pole ka erilist põhjust olnud.
Nüüd tahaks mõne reaga seda viga parandada.
Kuna aeg ka õlivahetuseks käes siis koos õlivahetusega sai ka suverehvid alla kruvitud.
LS siis 220 000 km Õliks sedakorda Castrol EDGE Sport 10W60 Filtriks Knecht.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 13:00
Postitas TFK
Kuna oli väikene puhkus siis sai ühtteist tehtud:
Esiklaas said ka kojamehe varred uue värvikihi ja uued luuad(28.05.10)
Juhiuks mis talvel viga sai
Tagatuled millel ühel juba ostust alates mõra sees,teisel ei tea kuda tuli
pole klaasipihta koputanud.
Foorumlaste soovitusel parema pidamise eesmärgil sai siis soetatud.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 13:01
Postitas TFK
Ei olegi punased

:headbang:
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 22:17
Postitas TFK
Niih!
Esimesed vedrud siis vahetatud kuna jahh kompressorit ega suruõhu mutrikeerajat pole läks omajagu aega.
Vedru sats madaldab siis paberi peal 40mm ja peaaegu on ka vahe auto alla pannes lisan siis mõne pildi ka asjahuvilistele.
Algus
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 22:23
Postitas TFK
ja kui vedrud vahetatud
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 22:25
Postitas TFK
madaldus vs originaal
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 22:29
Postitas TFK
Peale testsõitu sain aru mida Iff mulle rääkis!
Juhitavuse erinevus ainult esivedrude vahetusega ikka hoopis midagi muud.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 22:52
Postitas TFK
Lisan siis viimase pildi veel loodan et pahaseks ei saada.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:10
Postitas sebastian
Täiesti kobe värk

Mingit moodi on seda pidamist tarvis, muidu läheb 1,7 baariga auto nina lakke ja rattad ongi õhus

Probleem on aga tõsine kusjuures, omast käest tean.
Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:16
Postitas TGB
Vahetasid tagumised ka ära? Läbivus on tonnisel korralike talverehvidega ka madaldusega üle keskmise.. (mul on koju saamiseks 400m erateed mida kuigi tihti lahti ei lükata)
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:19
Postitas TFK
Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita. [/quote]
Samas pole see vedrude vahetus miski raketi teadus et seda sügisel koos talverataste vahetusega mitte teha

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:21
Postitas TFK
Algselt postitas: TGB
Vahetasid tagumised ka ära?
Tagumisi veel ei vahetanud,kuna läks hiljaks ja neid va kuramuse
sääski tuli parvedena kusagilt:P
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:27
Postitas daags
njaa, tean isegi kuidas m6jub madaldus talvisele l2bivusele, suht igas r88pas s6ites k2ib p6hi vastu maad. Pesebki suvise jama maha 2kki

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 14, 2010 23:53
Postitas IFF
Algselt postitas: daags
njaa, tean isegi kuidas m6jub madaldus talvisele l2bivusele, suht igas r88pas s6ites k2ib p6hi vastu maad. Pesebki suvise jama maha 2kki
Täiesti rumal jutt. See talv ei istunud ma oma saabiga kordagi kinni. Ainuke kord kus abi läks vaja oli kevadisel mudaväljal kus tõusul lihtsalt oli mudane löga.
Ringi sai sõidetud igal pool Tallinnas erinevates magala piirkondades ning maapiirkondades.
Aga eks ole ju mõnus aegajalt ise ka suunda kiirendades valida, või mis TFK?

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: K Juun 16, 2010 9:08
Postitas Jupats
Pole seal talvel hullu midagi. Isegi 40mm madaldusega on tonnine veel suhteliselt kõrge auto. Nagunii lükkab Trionic Halliga kõigile talvel teed lahti:P
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Juun 18, 2010 23:50
Postitas TFK
ühtekad seltsimehed:red:
Lisatud failid