Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Vasta
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#176

Sul on need ümmargused :) Muidu on tõeline minu Grifa kaksikvend . Tore !
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#177

Muideks, ega sul sumpa vahetamisega kinni poomise mure ära ei kadunud? Liiga peenike downpipe on asi, mida juba ammu kahtlustanud olen. Endal mul ju sama mure. Kindlasti on see midagi mehhaanilist.

Nii palju olen vahepeal targemaks saanud, et kinni poomise hetkel tekib räme hulk Fuel Cut`e.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#178

Peale sumpa vahetust muutus oluliselt elavamaks minek ja mul oli üldse mingi imelik kakkumine, jõnkustamine täisgaasiga pöörete vahemikus 2000-3500 umbes. Kuid nüüd pole seda enam täheldanud, pole jõudnud nii väga katsetada ka hetkel.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#179

Tänane hommik algas mulle käivitusega juhtmetest, polnud enam akul särtsu, et käivituda. Mis mind imestama paneb on see, et aku ise on aasta ja 3 kuud vana. Kas siis tõesti lisavõimendi koos subwoofriga tõmbavad aku läbi? Tulesi ega muud säärast pole ka põlema unustanud, mis seda kiirendanud oleks:conf:, lühikesi otsi on ka minimaalselt. Iga hommik 25-30 km on koguaeg vaja sõita.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#180

Viimase otsa akut tõesti jube kehvad. Vahet pole kas Bosch, Varta või mõni muu elukas. Millegi pärast oskas originaal aku 4 aastat ilma probleemiteta vastu pidada. Nüüd peab iga 1,5 aasta tagant vahetama.:wtf:

Ei raatsi kuivakut ka eriti osta. Need pidid külajuttude põhjal tunduvalt kauem vastu pidama.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#181

Mul on Exide aku. Kuid peab tõesti mainima, et originaal aku kestis pea 6 aastat vastu. Imelik et need aftermarketi omad nii lahjad siis on. Praegu panin ta laadima, vaatab mis ta tegema hakkab üldse.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#182

Mul enda autol mölemal hankook-i aku ja kestavad nagu vanad mehed..mölemalt suht teine vöi kolmas aasta läheb ei mäleta täpselt enam. Exide aku andis näiteks aastaga saba. Kuiv aku kestab kauem küll kui nn tavaline aga hind on ka märgatavalt kröbedam. Ise kasutasin nn " kuiva" akut 5a ja müüsin koos autoga maha, 5a jooksul korra läks tühjaks ja seda ka oma lollusest.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#183

Otsi ülesse kasutaja Morris. Tema käest saad abi :thumb:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#184

Ei ole mul need jõnksud kiirendamisel kuhugi kadunud. Huvitaks mis neid põhjustada võib, esinevad nad ka kaootiliselt, kord on kord ei ole. Toimuvad nad siis, kui turbo saab oma maksimaal rõhu ülesse 0,9-1 bar ja ükskõik mis käiguga. Tugevamalt 3,4 ja 5ndaga..pööretevahemikus 2000-3500, peale 3,5k kaob ära ja käib ilusti. Kas asi on softis, turbos, mingis klapis, lambdas, pihustites, kütuse pumbas, õhufiltris?:D. Sooviks kuidagi lahendust leida sellele ja jälile saada:poke:. Mis siin targemad kostavad?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#185

Jõnksutamine ise viitaks nagu probleemidele seoses rõhukontrolliga. BPC, MAP, MAF või By-pass võivad täitsa vabalt süüdlased olla.

Garretti 1 bar pole eriti suur rõhk ja on T7 originaal boostimäppidele täitsa vastuvõetav. Seega softi eriti ei kahtlustaks. Lambda võib välistada, kuna 1 bar juures nagunii seda ei võeta arvesse.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#186

By-pass on mul vahetatud hiljuti, puhastasime midagi ka ükskord MAP-i? Kuid kuidas kindlaks teha mis neist jukerdada võib? Tech 2 näitab ka selliseid asju?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#187

Ainus võimalus on proovida üksaaval läbi kindlalt töötavate komponentidega. Tech2 võib tõesti midagi näidata, kui keegi viitsiks väga keskendunult näitajatesse süveneda.

Trionic 7 puhul on veel üsna palju avastamata/avaldamata saladusi. Alles hiljuti näiteks avastasin arvutusliku väljalaske temperatuuri tähtsuse. Nimelt kui see ületab n-arvu, tõmmatakse jõud trastiliselt maha, et kaitsta katalüsaatorit.

EDIT: Viimasel ajal tekitab kahtlust wastegate klapp. Äkki vaja portida? Nii mitsu kui ka garret ei suuda sageli vajalikku boosti saavutada. Minu boostikõverad on näiteks täiesti ebanormaalsed, kuigi õhukogustega on kõik korras:S
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#188

Mõtlen siin vaikselt ka sport või race katalüsaatori peale. Kumba üldse vahele panna? Mis nende erinevus on? Kui tõenäoline on, et ma selle lõvimöirgega ka ülevaatuse läbi saan seaduslikult tulevikus? Nullilähedane?:D. Kui tark oleks vana süsteem maha parseldada:conf:
EDIT: Leidsin sellise
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#189

Eile jooksis odomeetrile 200 000 km ette. Päev enne mõtlesin, et oh saab kena pildi teha, kuid ma loomulikult magasin selle maha ja 10 km oli juba üle läinud:wall:.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#190

Keri tagasi..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#191

sõidan nii kaua tagurpidi:D
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#192

Eile lõpetas ABS koostöö. ABSi tule lõi põlema, brake(!), ohukolmnurk läks lausa punaseks ja TCS ka offi. Sellist vaatepilti pold veel kohanud. Varsti peaks auto juba Troosti õuele veerema.
Mis selle põhjustada võis, kas katki läinud ratta andur või halvemal juhul kogu ABS juhtsüsteem?

Krt koguaeg läheb viimasel ajal midagi katki:D:angry:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#193

ABS aju on katki:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#194

Mul juhtus see korra, kui käsipiduriga kannapöörde tegin ja käsipidur jäi vist natuke peale. Probleem lahenes ise umbes 5min pärast.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#195

Algselt postitas: iisak
ABS aju on katki:wise:

Katki jah, kuulsin juba hinda ka...28 000.-:wall:
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#196

Kas see ABS aju on ka auto vin koodiga kuidagi seotud või jääb selle puhul võimalus kasutatud aju panna?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#197

Algselt postitas: RStorm

Katki jah, kuulsin juba hinda ka...28 000.-:wall:
Saab ka parandada.
Oluliselt odavamalt:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#198

Algselt postitas: napoleon
Mul juhtus see korra, kui käsipiduriga kannapöörde tegin ja käsipidur jäi vist natuke peale. Probleem lahenes ise umbes 5min pärast.

Juhtus ka eile täpselt sama asi. Tegin jäise platsi peal väikese külglibisemise ja järsku läks Brake ja ABS põlema. Proovisin pidurdada ja ABS'i tõepoolest ei olnudki. Aitas see, et süüde korra välja ja sisse tagasi ja siis kõik toimis.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#199

Mul käsipiduriga kannakaid tehes, teeb ainult selle piip heli. Annab teada, et kle mida sa nüüd teed! Spido loeb ka ju taguratastelt kiirust.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#200

Seletage mulle lollile miks peaks käsipiduriga kannakaid tegema :? :red:
Vasta