8. leht 8-st
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Okt 19, 2011 20:39
Postitas teager
828AXX?
See on ju onu Raivo auto.
Esimesed 10 tuhat oli VM demoauto, siis läks Jutupliiatsile. Väga heas korras ja varustuses masin, võin soovitada julgelt
Müügikuulutuse piltidelt paistab, et EDU (või mis selle junni nimi oli kus kütusekulu ja muud jura kuvatakse) üks pirn ei põle.
Tegelikult põleb nõrgalt ning kõrval põleb uus pirn, seetõttu tundub, nagu kustus. Mõistlik on sinna kõik uued pirnid panna, sii son hea ühtlane valgus. Aga kuna masin pidevalt sõidus, siis pole olnud mahti lahti lammutada.
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 21:22
Postitas teager
Raporteerin - täna võtsin paagi kütust täis. Elu on ilus
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 21:26
Postitas qdwin
Kas sa nurjatu tead palju süsinikdioksiidi sa maakerale selle teoga laiali laotama hakkad!?
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 21:42
Postitas teager
Kas sa nurjatu tead palju süsinikdioksiidi sa maakerale selle teoga laiali laotama hakkad!?
Jeez. S****s

Eriti kui veel ilma katita sõita, nagu me kõik teeme
Vahepealseid tegemisi. Üks keskmine eesti kuupalk autosse uputatud. Õli kunagi vahetatud, suur hooldus koputab peagi uksele. Esiõõtsa suured puksid ja esimesed stabika varda puksid pandud Powerflexid (senise loksuma hakanud Superflexi asemele). Esiõõtsa alumiiniumist puksi vasted purunesid selle käigus, need uuendatud. Krõnksumisele sai ka jälile - amordi tugilaagrid. Huvitaval kombel ei krõnksunud nad mitte rooli keerates nagu tavaliselt tunnuseks vaid pikisuunas - kui kiirendasid või pidurdasid, siis laager "krõnksus". Kuna amordipüstikud said lahti võetud tugilaagri vahetuseks, said alla pandud ka kod. ratspatsilt muretsetud Nordicu madaldusvedrud - et ikka talveks madalaks saaks, nii ninaga hea lund lükata. Uus IAC küljes, tühikäik muutus hulga rahulikumaks, kuid vist veel kuskil mingi õhuleke sees, peab uurima.
Vist oligi hetkel kõik. Kes auto ära tahab osta?
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 21:54
Postitas qdwin
Huvitaval kombel ei krõnksunud nad mitte rooli keerates nagu tavaliselt tunnuseks vaid pikisuunas - kui kiirendasid või pidurdasid, siis laager "krõnksus"
Pead Krati korrale kutsuma!
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 22:00
Postitas teager
Eksole. Kui ta sõidab, siis ma pean kõrval kahe käega istmest kinni hoidma, nii jube on
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: R Dets 09, 2011 22:04
Postitas qdwin
Soovitan tagaistmel laiutada! Oluliselt mugavam ja elu ei tundugi nii kiire ja jube!
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Veebr 04, 2012 13:57
Postitas teager
Sai sellel nädalal hooldus tehtud ja hommikul oli vahe olemas, palju kergemalt läks täna -28 kraadiga käima kui eelnevalt. Lisaks sai mootori õhufilter ja salongifilter vahetatud (aktiivsöe filter) ning pidurivedelik.
Nüüd kolm talve järjest tunneb Defast puudust, Murphy muidugi ütleb, et kui nüüd peale panna, siis on järgmine talv soe ja vihma sajab.
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Veebr 04, 2012 14:54
Postitas Ainar
Mis Defast sa puudust tunned, kui sul +28 kraadi on?

Loodan, et varsti jõuab külma ka sinu õuele.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Veebr 04, 2012 16:08
Postitas teager
Ehh, päris hea typo
Parandasin ära; ei ma pole paradiisimaale kolinud
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Apr 21, 2012 11:28
Postitas Silver_M
Kui ei eksi tuli see auto mulle täna hommikul Pärnus vastu aga kui ei siis oli ikka vägaväga sarnane, väga pilku püüdev masin on küll!
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Apr 21, 2012 18:12
Postitas teager
Nojah, Busted. Sai käidud üle-Eesti kuulsat Steffani pizzat mekkimas, oli hea küll.
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Apr 21, 2012 18:30
Postitas Silver_M
Siis ma ikka ei eksinud. Jaah Steffis on head pizzad küll. Aga must värv ja need veljed teevad auto ikka mõnusalt süngeks
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Mai 02, 2012 22:40
Postitas teager
..., nobenäpp Iisak kruvis külge uue tagumise pidurisadula, ...
Kuna ülevaatust vaja peagi teha, siis lasin täna piduri ja amordistendi teha. Juhul kui samal teljel pidurite erinevust on üle 30%, siis ei lasta läbi ja kui alla 30%, siis lastakse. Ja mis te arvate - palju erinevust oli?

Õige - 30%
Mis siis nüüd saab
Ahjaa, varjatud upp ka siia siis - auto on müügis, keda huvitab
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Mai 15, 2012 9:32
Postitas teager
Nonii... Eilne päev tõi uue parema tagumise pidurisuporti. Erinevus olemat. Katt sai allapandud ja tagapaneel legaalse vastu vahetatud. Peaaegu, et võiks ülevaatusele viia
Olematu huvi on auto vastu olnud. Hind langab ja langeb... Ilmselt kui 2000 piirini jõuab, siis on mõistlikum juppidena müüa. Seega pange end valmis
Leidsin masina Google Streetviewst ka üles
terv, teager
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Mai 15, 2012 15:17
Postitas SoS
... ja tagapaneel legaalse vastu vahetatud. Peaaegu, et võiks ülevaatusele viia

...
Kas siis piltidel olev tagapaneel ei ole legaalne?

või aetakse sellisel jublakal ka E tähist taga?
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Mai 15, 2012 15:28
Postitas teager
No sellel US variandil puudub udutuli... IMO Eestis see kohustuslik...
terv, teager