8. leht 14-st
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Juul 05, 2013 22:10
Postitas Six
9-3 Turbo X-d on kõik mustad.
Pigem mängib rolli auto visuaal kui värv.
Pigem sobivad nad tõesti heledama värviga autole kui süsi mustale (9-5-le)! 9-3 Turbo-X all on nad ju ideaalsed
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Juul 05, 2013 23:37
Postitas vvs
9-3 Turbo X-d on kõik mustad.
Pigem mängib rolli auto visuaal kui värv.
Pigem sobivad nad tõesti heledama värviga autole kui süsi mustale (9-5-le)! 9-3 Turbo-X all on nad ju ideaalsed
Pidasin silmas musta 9-5, näiteks sellele valgele passib tunduvalt paremini:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 06, 2013 2:11
Postitas cabric
Pretensioonikas velg, mind jääkski häirima.
Olemuselt küll korrapärane, aga oleneb kuidas pilk parajasti haarab.
Keskelt horisontaaljoonega poolitades, jääb alumisse poolde laias laastus neli kodarat, ülemisse kaks ja hakkabki see asi visuaalselt lonkama.
Six märkis tabavalt, et mängib auto visuaal, asi ongi sobivuses tervikpilti.
Need veljed on 9-5 sedaanile liialt vastuolulised ja põhjendamatult robustsed.
Näitena, see vihase joonega Stang kannaks välja suurema osa agressorvelgede arsenalist, aga ei peetud vajalikuks, saab ka teistmoodi, seda enam siis hakata pereauto alla vägisi mingeid monstrumeid punnima, mis selle valge puhul ei lähe kohe mitte.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 06, 2013 8:33
Postitas daags
no kellele ema kellele tütar. Kui juba kõik oma arvamust jagavad, siis minu meelest ei sobi nood turbo X veljed ei selle 9-5 alla ega ka turbo X enda alla. Aga nagu juba mainisin, kõik see on maitse asi.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Juul 10, 2013 1:25
Postitas MxS-PoWeR
lugesin ja titop su auto.

auto saab oma 5x110 aga su valuveljed 5x108 , kas ei juhtu mitte midagi ?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Juul 10, 2013 13:03
Postitas vvs
lugesin ja titop su auto.

auto saab oma 5x110 aga su valuveljed 5x108 , kas ei juhtu mitte midagi ?
Volvo veljed olid 5x108 ja neil oli vaja ektsentrik polte ja kuna keskava oli pisut suurem kui Saabil, siis selle tarvis lisaks vaheflantse
Praegused rattad on 5x110 ja neil on originaal poldid

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 27, 2013 23:53
Postitas minaindrek
. uued tagumised vedrud - tundub, et võiksin need ära vahetada kuna ratas asub ikkagi liialt koopas
Mis vedrud alla läksid, Lesjöfors? Aga muidu väga kena auto, pole midagi öelda...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 01, 2013 23:06
Postitas vvs
. uued tagumised vedrud - tundub, et võiksin need ära vahetada kuna ratas asub ikkagi liialt koopas
Mis vedrud alla läksid, Lesjöfors? Aga muidu väga kena auto, pole midagi öelda...

Pole veel aega saanud nendega tegeleda

Margi kohta mul vastus puudub kuna sain tutikad aero vedrud ilma pakendita
Vahepeal midagi märkimisväärset polegi teinud - valdavalt sõidud ja tankimised käsikäes
Paar "aga" on aga vaja ära lahendada...
1. Kiirusel 100km/h tekib aegajalt mingi vibra rooli

Rattalaagri saab ilmselt välistada kuna kontrollimisel need vigu ei avaldanud. Alles jääb tõenäoliselt mõni sisemine veovõlli otsa lõtk mis seda jama korraldab. Tuleb aega leida ja probleemiga tegeleda (loodetavasti sellel kuul)
2. Lisaks tagavedrudele peab ära vahetama tagumise õõtsa esimesed niidirullid mis on oma aja ära elanud.
3. Parem tagumine koopaäär on vaja ette võtta, nimelt roosteuss on seal mingit pidu pidanud ja asi on natuke kole (mõne nurga alt), lisaks tuleb teha mõned värviparandused
Väike Autofänn oma uut kuritegu sooritamas...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 02, 2013 0:51
Postitas 9-5LPT
See vibra mis tekib, see käib nagu mingi rütmiga? Mul vibrab ka aegajalt ja pigem siledama asfaldi peal on rohkem tunda..aga no on vähemalt Eestis midagi teha jälle, kuigi kuidagi tüütavaks on see tegevus muutunud.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 02, 2013 1:11
Postitas vvs
See vibra mis tekib, see käib nagu mingi rütmiga? Mul vibrab ka aegajalt ja pigem siledama asfaldi peal on rohkem tunda...
Mul lööb kuidagi suvaliselt seda vibrat, vahepeal mõne lõigu peal on väga hea ja vibravaba aga samas mõne teekattega on nagu rohkem seda värinat tunda

Kiirusel 95 ja alla selle on kõik korras
Veljed on sirgeks aetud ja tasakaalus, samuti olen proovinud teisi rattaid kuid sama seis...
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 02, 2013 8:34
Postitas Trionic
Igipõlised püsikiirusliigendite hädad tavaliselt.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 02, 2013 21:16
Postitas 9-5LPT
Klapib minu sümptomitega täielikult. Trionicu juurde nagunii aeg kirja vaja panna, ehk saab sellelegi vastumürki mingitsorti

.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Aug 07, 2013 16:29
Postitas vvs
Täna viisin auto tegija juurde kes teeb tagumised tiivad, tagaluugi ja stange tagasi ilusaks
Kui hästi läheb siis Saab tuled ka natuke smokemaks
Eilsest tulistamisest paar värskemat pilti...
In progress...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: E Aug 12, 2013 21:51
Postitas vvs
Auto sain reedel juba kätte
Tagumine stange, luuk ja mõlemad tiivad said nüüd korda ning tagatuledele läks 2 lakikihti ka veel peale. Oleks võinud vist ühega piirduda kuid jäin sellega natuke hiljaks

Nüüd tuleb värvitud detailid üle poleerida ja seejärel peab vaha peale kandma - siis Saab kokkutulekule sirge seljaga minna
Täna käisin dünos ära
Seniks teemakohased kaadrid, enne kui korralik graafik ja video tuleb...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 13, 2013 4:39
Postitas kasparius
missasja rattast 169kw vana aero tehasenäitajad?
päris peaaegu.
aga kuidas kommenteerid seda boosti spaikimist?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 13, 2013 12:59
Postitas vvs
missasja rattast 169kw vana aero tehasenäitajad?
päris peaaegu.
aga kuidas kommenteerid seda boosti spaikimist?
No sinna tuleb veel ülekande kaod ning automaatkasti kadu sisse arvutada ja loodetavasti ta ikka 180kW kanti on
Boosti kohta ma ei oska midagi öelda sest pole asjaga varem kokku puutunud

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 13, 2013 13:13
Postitas Cyber
ca 15% vist arvestatakse kastikaoks automaadiga, niiet selle järgi võiks peaaegu 200kW mootorist siis ju olla...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Aug 13, 2013 13:18
Postitas vvs
ca 15% vist arvestatakse kastikaoks automaadiga, niiet selle järgi võiks peaaegu 200kW mootorist siis ju olla...

Seal pidi mingisugune nüanss veel olema, mida graafikust loeb välja aga selle kohta ma ei oska lähemalt hetkel midagi rääkida!
Õhtuks olen ehk targem

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 15, 2013 10:38
Postitas vvs
Esialgu kW graafik...max kW:= 154,1x1,2=184,92kW
Ja tõmmetest video:
http://www.youtube.com/watch?v=M_kcdq_n ... e=youtu.be
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 23, 2013 21:14
Postitas vvs
Nädal tagasi läks Saab üle Crossroadi softile

Tänud ja kummardused Sebastianile, kes asja kärmelt ära tegi
Liikumine on nüüd tunduvalt erksam ja emotsioonikam ning trassil on möödasõidud tõeline nauding
Mõned katsetused ja testid tuleb nüüb ära teha ning peale seda on näha edasiminekut ka numbriliselt
Homme on taaskord miili sõit ja kindlasti sheerin saavutusi ka siin...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 13:37
Postitas vvs
Esimene katse:
KM tulemus 192km/h
Miili tulemus 209km/h

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 16:21
Postitas vvs
Teine katse:
KM tulemus 190km/h
Miili tulemus 208km/h
Sport nupp sees ja veojõu kontroll väljas...
Same <b>[Censored]</b>, different day

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 16:40
Postitas KorK
Äkki mingi leke sul. Kas turbo näidik punase peale ikka läheb?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 19:56
Postitas vvs
Äkki mingi leke sul. Kas turbo näidik punase peale ikka läheb?
Kui nüüd Raplamaale tulin, siis seier oli punase alguses ja ei enamat. Varem liikus justkui punase keskele
Kiltsile minnes oli ka üks vahejuhtum, nimelt peale tõsisemat kiirendamist kruiisile naastes hakkas kiirus vähenema ja suurenema (pendeldas) ning seisma jäädes suri päris välja. Kapoti alla vaadates tuvastasin, et drosseli küljes on üks suurema diameetriga (väline diameeter ~2cm) volla lahti.
Panin selle uuesti kinni ja viga kadus.
Enne dünosse minekut tuleb siis voolikud ja õhu klapid üle vaadata.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 20:26
Postitas KorK
On sul vaakumvoolikud silikoonide vastu juba vahetatud?