9. leht 10-st
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Juun 18, 2010 23:57
Postitas TGB
Mulle pildi järgi tundub et sa ei ole tagumisi vedrusid vahetanud?
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 0:01
Postitas sebastian
Vabariigi võimsad tonnised
Kuigi välimuselt üsna erinevad, on kapotialused päris sarnased.
GT28RS,
full 3" downpipe & exhaust, suur IC, 3bar MAP sensor, 630cc pihustid, ECU logimisvõimalus, 40mm sport-madaldusvedrud ees ja...
soft praegu lausa identne.
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 0:06
Postitas TFK
Algselt postitas: TGB
Mulle pildi järgi tundub et sa ei ole tagumisi vedrusid vahetanud?
Pilt polnudki selle mõttega edastatud:P
kui aru said;)
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 0:09
Postitas TGB
Küllap ma sain.. endal sama värk ju.
Kuule mis värk esimeste toonklaasidega?

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 0:12
Postitas TFK
Algselt postitas: TGB
Küllap ma sain.. endal sama värk ju.
Kuule mis värk esimeste toonklaasidega?
Võtsin ise maha kuna ei tahtnud lisa sekeldusi.
Samas kuni kile eemaldamiseni polnud probleemi.
Las olla siis nii kuigi jahh pole kõikse ilusam.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 0:20
Postitas TGB
Sellepärast küsisingi et teada saada kas probleeme tekkis sellega. Mul ju olid küljed võrdselt tumendatud ja probleeme tekkis piisavalt...
Vedrude kohta küsisin seepärast et pildilt paistis asi nii nagu on minu tonnisel, samas vahel teatud teekonarused petavad ka ja võib jääda vale mulje.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 11:12
Postitas Cyber
Algselt postitas: sebastian
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK
Teete võistlust, kes kiiremini käiku vahetada jõuab..

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 11:17
Postitas andres
Ei ei ikka peab peeneks ajama.Kas või öösel

No peab!;)
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juun 19, 2010 11:57
Postitas TFK
Algselt postitas: andres
Ei ei ikka peab peeneks ajama.Kas või öösel

No peab!;)
Ja mulle tundub ka et peab ...... varsti suurema vurrri ühisostu tegema kuna härrased saavad ka 3bar sensoriga cutoffi kätte:eureka:
Ehk siis lõpp pole kaugel:P
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 31, 2010 18:07
Postitas TFK
Niisiis täna sai mu aparaat uued esimesed rehvid kuna vanadel juba muster kulumismärgiga tasa ning
vihmaga polnud pea ültse mitte mingit pidamist.
Soetatud said siis Firestone SZ90 mõõduga 225/45/R17
Pildike ka:
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 31, 2010 20:28
Postitas Jupats
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: sebastian
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK
Teete võistlust, kes kiiremini käiku vahetada jõuab..
Eks pärast siis logitest näeb, kes kiiremini kangi logistab.

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 31, 2010 21:17
Postitas TFK
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.

[/quote]
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikka haukab pinnast kinni. [/quote]
Iffil õigus kuna proovisin ja ise hoidsin tagasi et kasti enne AC-d laiali ei laseks.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: L Juul 02, 2011 21:55
Postitas TFK
Pea aasta möödas ja pole ühtegi postitust Häbi-Häbi,nüüd püüan vea parandada.
Kevade saabudes hakkas kummitama imelik vibratsioon sai ikka küllaga jamatud.
Vea põhjustas tegelikult katkine kastipadi.
Sai ka siis muretsetud lõpuks AERO kast mis küll nokitsemist tahab kuid mis kõikse tähtsam differ tundub et terve (pole sisse veel vaatanud).
Samat autot uurides omastasin ka ette Strudbari.
Vahepeal ka dynoski käidud ja omad ootused täidetud 300 pluss jõudu ja ämbriga väändemomenti,
et seda mingilgi määral realiseerida sai uued rehvid ostetud sedakorda siis Bridgestone grupist,täpsemalt
Potenza S005 225/45R17
Siinkohal tänaks ka Kasutaja Trolli.
Korra talvel ja nüüd pea igapäevaselt kummitas abs tuli,vea põhjustaja parema tagumise anduri juhe,mis sai ka lapitud.
Kuna mootorikanduri ülemised puksi jälle pilbasteks,vaatamata sellele et üks neist tagurbidi sai sisse pressitud et vähegi mootori liikumist stabiliseerida ja teisi patju hoida.
Kuna mootoril väänet natuke rohkem originaalist sai ka väike shoping tehtud Powerflexi poest.
Kastipadi,ülemised kanduri puksid ja õõtsatagumised suured puksid.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 03, 2011 9:05
Postitas KorK
Kuidas strutbar mõjutanud on auto juhitavust? Kas tavaliikluses annab ka kohe tunda vahet või on see rinka teema rohkem?
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 03, 2011 10:02
Postitas TFK
Kuidas strutbar mõjutanud on auto juhitavust? Kas tavaliikluses annab ka kohe tunda vahet või on see rinka teema rohkem?
Kuna tonnise kere suht vedel siis sai see ka selle mõttega ostetud et natuke jäigemaks saaks.
Mis puudutab juhitavust siis väga rallitanud kurvides pole,
samas on ka veel madalduse ring ja madalad 17 tolli rehvid ning auto tänu sellele juba omajagu jäik ja kui aus olla siis väga seda vahet pole tundnud

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juul 04, 2011 11:46
Postitas TFK
Tänaseks siis installitud kanduri puksid kui ka kasti padi.
Üllatusena tuli see et ühtegi manuaali,juhendit polnud kaasas.
Lõpuks sai ikka paika,tuli välja et vana kastipadi tuli seest tühjaks teha ja uus puks läks sinna sisse.
EDIT:
Väike graafik ka siis dynost.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 31, 2011 10:09
Postitas TFK
Ostetud katkine Aero kast nüüd töökorras,tänud Saabianti meeskonnale:notworthy:
Kasti vahetusega peab veel pisut ootama kuni saabub lisaks survelaagrile ka siduri töösilindri remont komplekt.
Tahan AC-ks asja vahetatud saada,loodame et ikka Saab.
Siiski ei saa veel rahus magada kuna und häirib puuduolev LSD differ,äkki ehk järgmine kord.
Kahjuks ei ole ka rooste mu autot maha jätnud

seega ootan pakkumisi Korralikele kasutatud esi poritiibadele,tean et mõtetu üritus aga proovida ju võib.
Väikest uuringut tehes selgus et tuleb ikka vist uued tellida:mad:
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 31, 2011 11:07
Postitas ratspats
Tervitus.
Mis Aero kastil viga oli?Lasin parempoolse tiiva ära keevitada.
Kui on huvi,siis juba tead,kuhu tulla:)
Terv,
Üllar.
5020001
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 31, 2011 11:19
Postitas TFK
Tervitus.
Mis Aero kastil viga oli?Lasin parempoolse tiiva ära keevitada.
Kui on huvi,siis juba tead,kuhu tulla:)
Terv,
Üllar.
5020001
Ilmselt oli keegi selle kastiga tagurpidi 402m sõitnud

Tagurpidi käigu hammasratas sile,lisaks sai veel laagreid ja muid pudinaid lastud vahetada et hea oleks:headbang:
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 31, 2011 14:47
Postitas TFK
Kuna vihma ei saja sai kast ka puhtaks pestud et oleks hiljem meeldivam paigaldada
Lisatud failid
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: P Juul 31, 2011 15:03
Postitas S9K
Ilus kast.
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 05, 2011 7:49
Postitas TFK
Kast vahetatud ja tänaseks oma 150 km läbi veeretud.
Täitsa harjumatu kohe kui madalad on AERO kastil pöörded

90kmh ja kõigest 1850rpm samas vana kastiga samal kiirusel oli see 2400rpm.
Kuna liigun 75% maanteid pidi siis mõjub ka kindlasti kütusekulule hästi.
Puhast linnasõitu õnneks -kahjuks pole veel saanud proovida,
kuuldud juttude põhjal lõpmatu käikude vahetamine:P
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 05, 2011 8:50
Postitas IFF
Puhast linnasõitu õnneks -kahjuks pole veel saanud proovida,
kuuldud juttude põhjal lõpmatu käikude vahetamine:P
Ei ole. Sinu lemmik käikudeks saavad 1->2. edasi juba oleneb kui laisk sa oled ja palju käike vahetada tahad 3000+rpm'i 2 käiguga juba ületad kiirust

Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 05, 2011 9:57
Postitas TFK
2 käiguga juba ületad kiirust

[/quote]
Nii onn jahh sai proovitud mntl 2käik oli 120 ja 6500rpm
Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 05, 2011 10:11
Postitas Swedbil
2 käiguga juba ületad kiirust

Nii onn jahh sai proovitud mntl 2käik oli 120 ja 6500rpm[/quote]
Ja selle autoga millelt kast pärit oli,läks 5käik ja 270+, GPS-ga siis juba mõõdetult

, lendama kiskus.