9. leht 14-st
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 20:29
Postitas vvs
On sul vaakumvoolikud silikoonide vastu juba vahetatud?
Need voolikud millele kenasti ligi saab on vahetatud. Hommikul kui mootor on maha jahtunud, vaatan kõik voolikud üle!
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 21:33
Postitas Six
Oot, softi mudimine ei andnud siis lõppkiirusele midagi juurde?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 21:49
Postitas vvs
Oot, softi mudimine ei andnud siis lõppkiirusele midagi juurde?
Hetkel tundub niimoodi küll aga vaatan vaakumvollad ja klapid üle ning kui seal viga ei tuvasta tuleb dünosse minna. Eks seal siis näha ole mis numbrid tulevad

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Aug 24, 2013 23:57
Postitas sebastian
Kiltsile minnes oli ka üks vahejuhtum, nimelt peale tõsisemat kiirendamist kruiisile naastes hakkas kiirus vähenema ja suurenema (pendeldas) ning seisma jäädes suri päris välja. Kapoti alla vaadates tuvastasin, et drosseli küljes on üks suurema diameetriga (väline diameeter ~2cm) volla lahti.
Panin selle uuesti kinni ja viga kadus.
Pärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 29, 2013 15:04
Postitas kasparius
MIs parameetritega tarkus peale läks?
Üle 200KW oleks ikka jah võinud 220kmh peale tiksuda kui ilm ok.
reset- Sebastian word!
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 29, 2013 16:44
Postitas Andrus99
Tõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 29, 2013 20:26
Postitas vvs
Kiltsile minnes...
Pärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.
Selle peale ma muidugi ei tulnudki

Igatahes praeguseks on see tehtud ja testid käivad...
MIs parameetritega tarkus peale läks?
Üle 200KW oleks ikka jah võinud 220kmh peale tiksuda kui ilm ok.
reset- Sebastian word!
Uue softi kohta oskab Sebastian lähemalt rääkida.
Ilm oli esimese miilisõiduga võrreldes üpris sama - +24 kraadi ja väike tuul.
Tõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.
Juba vaikselt alustasin metall klambritega fikseerimist
Täna proovisin turbokellaga kiirendada ja esimeselt teisele lööb rõhu korra 1,5 bar-i peale ja peale käiguvahetust enam üle 1,1 bar-i ei lähe, sama lugu ka kolmandalt 4-le vahetusega...
Kui 1,1 bar-i on saavutatud siis langeb üpris kiirest jälle 0,8 bar-i peale. Peaks ju ikkagi kuni käiguvahetuseni vähemalt 1,1 bar-i puhuma

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 29, 2013 20:53
Postitas KorK
Mul oli sama häda millegipärast. Küll aga mõnikord võttis korralikult boosti taha ja siis kohe hüppas edasi. Põhjust ei jõudnud leida, ennem läks auto müügiks. Küll aga sama moodi peale softi vahetust see asi hakkas juhtuma.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Aug 29, 2013 23:22
Postitas sebastian
200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Aug 30, 2013 10:35
Postitas Homersimpson
Äkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub

Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Sept 14, 2013 15:14
Postitas vvs
200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?
Kas 205kW on siis käsikastil?
Äkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub

Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu

Üht-teist näitab ka Open-Sid ära - peaks vaid sellele arusaadava eestikeelse manuaali tekitama

Kasti jõunumbrite kohta siis igati hea uudis

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 17, 2013 16:40
Postitas sebastian
Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?
Kas 205kW on siis käsikastil?
Seda peaksid dünos proovima. "Gaas põhjas" ei tohiks "S" siiski midagi muuta.
Sarnaselt originaalsoftile teeb "S" gaasipedaali tundlikumaks. Umbes nii, et vajutad 20%, aga ECU hakkab lugema mäppe nii nagu oleksid 30% vajutanud.
205kW peab olema ka autom. kastil.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Sept 18, 2013 0:10
Postitas vvs
Vahepeal on Saab saanud niipalju hoolt, et vahetatud on tagumised vedrud ja tagumise õõtsa suured esimesed puksid
Peale seda käisin sillastendis ning kokkujooks on nüüd paigas!
Auto on kohe oluliselt reipama väljanägemisega
Enne dünosse minekut sai ka uued küünlad pandud. Eelmised olid ca. 25 000 km läbi uhanud...
Nüüdseks on ka jälle dünos käidud ja tulemus on käes...
Hea uudis on see, et originaalist on auto 2,73kW võimsam aga kehvem variant on see, et seda on selgelt liiiiga vähe
Tuleb uuel nädalal siis taas Tallinnasse minna ja Saab ehk asjas selgust...
Max kW = 156,37x1,2=
187,64kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!
Ja tõmmetest video:
http://www.youtube.com/watch?v=cOLLz6c_ ... e=youtu.be
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: E Sept 23, 2013 13:59
Postitas vvs
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: E Sept 23, 2013 14:53
Postitas S9K
Super ilus!
E: Krt need Olustveres tehtud ju?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 9:45
Postitas cabric
Vaadates kuldkollaste lehtede peegeldust velgedel, tekib küsimus, kas see mitte ei võikski nii olla päriselt?
Tase on saavutatud, pildid on perfektsed, selle pnnalt võiks juba riskida eksperimenteerida.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 11:08
Postitas laht
Kas tõesti Lõuna-Eestis on puud juba nii kollased

?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 11:22
Postitas vvs
Super ilus!
E: Krt need Olustveres tehtud ju?
Tänud!
Pildid on Olustveres ja selle lähiümbruses tehtud
Vaadates kuldkollaste lehtede peegeldust velgedel, tekib küsimus, kas see mitte ei võikski nii olla päriselt?
Tase on saavutatud, pildid on perfektsed, selle pinnalt võiks juba riskida eksperimenteerida.
Tuleb rattad korralikult puhtana hoida ja niimoodi leiab huvitavaid kaadreid veelgi

Esialgu piirduksin ikka (niimoodi) pildistamisega
Kas tõesti Lõuna-Eestis on puud juba nii kollased

?
Jah, seal on juba kuldne sügis kätte jõudnud

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 11:28
Postitas KorK
Oled sa enda boosti probleemile lahenduse leidnud?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 11:36
Postitas vvs
Oled sa enda boosti probleemile lahenduse leidnud?
Veel ei ole viga leidnud aga reedel lähen Iisaku juurde ja loodetavasti leiab ta sealt mõne auguga vooliku või mittetoimiva klapi
SID näitab nüüd rõhu erinevust kaa, nimelt kui täisgaasiga kiirendada siis vajaminev õhukogus on ~1400 aga ette annab vaid 1200! Varem seda ei olnud...
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 11:48
Postitas KorK
Mul oli sama teema, et kätte ei saanud seda kogust. Aga mul oli nii, et kohati sai ja kohati ei saanud. Ja siis kui sai siis pidi tool pagasnikusse lendama, sest selline korralik vääne tuli peale.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Sept 24, 2013 13:19
Postitas sebastian
184kW ATM Aerode "hädad". Eks reedel selgub, kas rauas mingi kamm või soft teeb lolluseid...mis pole ka üldse võimatu.
Maksimaalselt peaks õhukogus siiski 1300 olema, mis vastab väändele ca 420Nm. See, et ta momendiks 1400 peale läheb
ongi ilmselt probleem miks Trionic rõhu kiiresti alla tirib. Ja peabki seda tegema, muidu läheks stock rauaga üsna ohtlikuks.
Hetkeline 450Nm ei tee kastile midagi.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Sept 27, 2013 23:08
Postitas vvs
Wohoo, raud oli korras

Tänud Iisakule positiivse info eest
Sai Sebastianiga mõningaid softi variante proovitud ja peale erinevaid katsetusi on liikumine nüüd hoopis teisest liigast - turbo hoiab juba rõhku
Varsti jälle rullidele ja vaatame mis watid nüüd tulevad...
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Sept 28, 2013 17:22
Postitas kasparius
200 rattast oleks reaalne
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Sept 28, 2013 20:34
Postitas turbo
Mul peaaegu kukkus seljanka kauss maha, kui ma neid pilte nägin.