10. leht 30-st
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Nov 22, 2015 21:54
Postitas polukoli
Eile õhtul kui ilmaolud olid pehmelt öeldes rasked - tugev tuul ja lörtsisadu, siis sai igavusest paar klõpsu tehtud.
Töötlemata, otse kaamerast

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Nov 23, 2015 12:25
Postitas polukoli
Nonii...2.dets Saabiantisse. Külge läheb Simonsi väljalase algusest lõpuni. Ei jõua ära oodata, sest originaal on päris otsakorral ja keskmine pütt nii läbi, et masin nagu rallikas

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Nov 25, 2015 15:26
Postitas polukoli
Teab keegi esiklaasist rääkida ? Kogu klaasiring on Saint-Gobaini oma, mis on selliselt mõnusalt roheka alatooniga, vähemalt mulje on jäänud.
Esiklaas plaanis kevadel ära vahetada ja vaikselt kombin pinda, mis ette panna ? Praegune klaas ka sensoriga. Enamjaolt on levinud NordGlass, Pilkingtoni ja saab ka Saint-Gobaini ette panna. Mida eelistada ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Nov 25, 2015 22:11
Postitas vvs
Paneks ka Saint-Gobaini ette tagasi aga kes seda pakub?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Nov 26, 2015 8:43
Postitas polukoli
Paneks ka Saint-Gobaini ette tagasi aga kes seda pakub?
http://www.remitauto.ee/
Kribasin, et mis nad pakuvad. Pakuvad NordGlass'i ja soovitasid seda. Koos vahetusega hind kokku 200€. Küsisin, et mul hetkel ees Saint-Gobain, mis on selline kergelt roheka alatooniga ja ütlesid, et saavad pakkuda Pilkingtoni ja ka Saint-Gobaini, nende puhul hind 50€ kallim ehk kogu teema siis 250€. Mul klaas sensoriga.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Nov 26, 2015 9:51
Postitas vvs
Kuna Tartus ei paku Saint-Gobaini vist enam keegi siis peaks ka vb suuna Pärnusse võtma, mul see asi muidugi kasko teema aga sellegipoolest võiks olla sama mis originaalis

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Dets 02, 2015 20:24
Postitas polukoli
Täna käis püss Saabiantis ja sai korralikult taas nurruma. Simons 064-H7 pandi täies hiilguses alla

:head:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Dets 03, 2015 8:14
Postitas polukoli
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: N Dets 03, 2015 9:23
Postitas spark
päris hea hind?
tavaline väljalase maksis mulle 699 + paigaldus (2014 kevadel)
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Dets 04, 2015 6:11
Postitas polukoli
Ei saa kurta. Algselt pakuti, et võiksin ainult keskmise püti välja vahetada, kuid milleks pikendada agooniat, kui lõpupütt oli ka korralikult räämas. Parem teha kohe ja korralikult. Simonsi soovituse sain siit foorumit ja guugeldades jäi mulje, et täitsa asjaliku tootjaga on tegu. Rootslane siis. Piinlik tunnistada, kuid pole veel auto juurde jõudnud, et kuulata, kuidas on

Täna parandan vea.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Dets 06, 2015 15:30
Postitas polukoli
Nonii, nüüd helid kuuldud ja tulemusega väga rahul

- Masinas on tunduvalt vaiksem ning uus sumps teeb mõnusat nurrumist ning gaasi andmisel tuleb selline mahe toonus juurde
Väike klõps ka:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Dets 07, 2015 11:21
Postitas polukoli
Teab ehk keegi teadjam öelda, et kui VM-st öeldi "starter jääb peale" ja soovituseks vahetada või puhastada. On keegi siit üldse starterit puhastanud ja annab tulemit või võiks kohe uue soetada ? Saabiantis uue hinnaks 155 €, kuid saan tuttava kaudu uue 90€ eest.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Dets 07, 2015 11:45
Postitas Martin.V
Mingi videojupp oleks mõeldav uuest väljalaskest ... just drive-by / kohapeal stiilis?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Dets 08, 2015 18:41
Postitas polukoli
Martin.V, mõeldav täitsa.
Väljalaske vahetamise käigus palusin suts kriitilisema pilguga üle vaadata, mis põhja alt paistab ja jäi silma, et vahetamist tahaks tagumise käändmiku tagumised silikoonpuksid. Kui juba vahetada, siis vahetan mõlemal poolel ära.
Plaaniks alla panna Lemförder-i omad. OEM-i eest küsitakse 47€ ja Lemf 1 puksi hinnaks saaks 15€/tk ehk puksiring kokku 60€.
Vaatab, kas õnnestub töö veel see aasta ära teha

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Dets 11, 2015 8:22
Postitas polukoli
Vaikselt kogun mõtteid, et lisaks käänmiku tagumiste pukside vahetusele peaks siis juba ette võtma ka tagumiste suuremat pukside vahetuse. Vähemalt arvete pealt ei selgu, et seda oleks eelmise omaniku poolt tehtud. Samas ega enne ei saa ka teada kui pole lahti alt võetud, et näha, mis olukord valitseb.
Silikoonpuksideks lähevad mõlemale poole Lemförderid, kogus 4tk: 15€/tk ehk kokku 60€
Juhul kui on vaja ära vahetada ka tagumised suured puksid (rear trailing arm bush), siis asemele lähevad: Powerflex PFR66-110 - komplekti hind: 58.47 €

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Dets 21, 2015 9:46
Postitas polukoli
Selle video alusel saab öelda, et kett tahaks vahetamist või on veel mingeid helisid, mis kõrva häirivad ? - Külast peast käima pandud.
EDIT: Video siin:
https://www.youtube.com/watch?v=J9bWcVKJXiQ
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Dets 21, 2015 10:26
Postitas polukoli
Mis video?
Näpukas

Nüüd korras.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Dets 21, 2015 10:45
Postitas Pootsman
Mitte paha pärast, aga selle video põhjal saab ehku peale päris mitu üle liigset sotti autosse matta.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Jaan 11, 2016 8:29
Postitas polukoli
Eile päeval autot käima pannes tegi ainult krõbisemise häält ja selge oli, et aku tühjaks saanud

Enda lohakuse tõttu oleks enne külmade tulekut võinud laadima panna, kuid läks täitsa meelest, nüüd oli tulem käes.
Huvi pärast vaatasin ka, mis akuga tegemist -
D54 Varta Start-Stop EFB Car Battery 12V 65Ah (565500065) Type 100
Mahtuvus on 65 Ah ja käivitusvool 650A. Soetatud eelmise omaniku poolt veebruar 2013.a.
Laadima pannes oli näha, et aku oli totaalselt tühi, laadija seier viskas kenasti nulli. 12h laadimist ja 2/4 akust on täis ehk vaja veel kenasti laadida.
Kohe tekkis mul endal küsimus, mis on tootja poolne miinimumnõue Saabi akule ? Teab keegi infot jagada ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Jaan 11, 2016 9:00
Postitas Cyber
70+ Ah võiks olla
Kasutaja manuaal ütleb
Electrical system
Voltage __________________________ 12 V
Battery capacity ___________________ 70 Ah
Starter motor ______________________ 1.4 kW
Alternator rating ____________________ 140 A/14 V
Firing order _______________________ 1–3–4–2
Spark plugs:
2.3t ____________________________ NGK
BCPR 6ES-11
Electrode gap ____________________ 0.0141 in (1.05 mm)
2.3T and 2.3 Turbo ________________ NGK
PFR 6H-10
Electrode gap ____________________ 0.0374 in (0.95 mm)
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Jaan 11, 2016 9:23
Postitas oswald
Siin on Varta soovitused, enamasti on iga akutootja kodukal mudelipõhine nimekiri olemas.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Jaan 11, 2016 10:07
Postitas polukoli
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Jaan 11, 2016 19:29
Postitas Aasakyla
Ise sama akuga sõitnud juba kaks aastat ja pole veel kordagi laadinud, julgen soovitada, on kenasti vastu pidanud

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Jaan 12, 2016 8:32
Postitas polukoli
Aasakyla, tänud kinnitamast
Laadija oli järel pmst 24h kuid akut rohkem ei laadinud ehk täpselt pool akust sai laetud ja vsjoo. Ilmselgelt hakkab see Varta otsa saama. Hommikul 6:30 panin aku peale, keerasin süüdet ja loom nurrus taas
Aga Exide aku on teemaks

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Jaan 12, 2016 13:49
Postitas polukoli
Nonii, Exide EA770 Premium 77Ah 760A ostetud ja nädalavahetusel kui masinale ligi saan, siis läheb peale.

Hinnaks 83 €
Suur mahtuvus ja suur käivitusvool.
Ideaalne aku tänapäeva paljude elektriliste lisaseadmetega autole.
Eriti pikk kasutusiga.
Talub hästi sügavtühjendamist ning laadimis- ja tühjenemistsükleid.
Paksemad plaadid tagavad suurema mahtuvuse.
Suurem korrosioonitaluvus.
Tsentraalse gaaside eraldussüsteem.
Turvalisust lisav patenteeritud korpuse kaas koos laadituse indikaatori “akusilmaga”.
Minimaalne elektrolüüdi väljavalgumine isegi siis kui aku on kaldu.
100 % hooldevaba, eriti väike veekulu ja isetühjenemine.
Eriti kõrge käivitusvool võrreldes tavaakuga (+30 %).
Vastab originaalosa kvaliteedi nõuetele.
Eriti sobilik diiselmootoriga ja suure mahtuvusega bensiinimootoriga autodele.