Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#226

Igasugused nupud ja kompuutri näppimised on mind surmani ära tüüdanud....kas ei ole võimalik asja progeda nii,et normaalselt sõites on nn, economy mode peal,ning siis kui pedaal põrandasse suruda,läheb nii kuidas suudab ja riistvara võimaldab...

Kui pead 9-5 silmas, siis originaalis ta nii käitubki. :cool:
spirit
Postitusi: 35
Liitunud: E Apr 16, 2007 17:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9000 CSE, Saab 9000 aero

#227

Tonnise lisamaterjalide lingid ei ole Crossroadi lehel enam aktiivsed, kas see on tahtlikult nii ?
Mäletan, et oli peris abiks jutt ning mul just aeg sinnamaani jõudmas, et tuleks hakata eeldustega tegelema.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#228

Fail ise oli kusagile jooksu pannud. Nüüd peaks korras olema;)
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#229

Kas kevade puhul hinnasula ka tuleb :P?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#230

Ammu suvi käes juba :drink:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#231

Mitu korda on OpenSID-i kohta küsitud...

9-5 tuuningu puhul (stage1 jne) on OpenSID juba hinna sees. On alati olnud.
Kui kellelgi tuleb vallatu mõte näha mootori töö andmeid niisama, tehasesetingus mootoriga,
siis see eraldi siiski maksab - soft ECU-st tuleb samamoodi lugeda-muuta-kirjutada.

Ja suvine hinnasula kah. Pilootide karmil nõudmisel :cool:
9-3SS/SC (kuni MY06) - €130
Esialgu kestab meie suvi juuli lõpuni.

Muu info esimesel leheküljel nagu ikka.
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#232

Nüüd tuleb kindlasti varsti trip ette võtta Tallinnasse. :P
ImpZ
Postitusi: 7
Liitunud: N Juun 20, 2013 10:02
Asukoht:
Auto:

#233

äärmiselt võhiklik küsimus(võhik ma ju olengi:P), aga mis põhjusel ei saa softiga mängida - 92 aasta tonnisega?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#234

T5 puudumise tõttu. Trionic mootorijuhtimine tuli tonnistele alates MY 93
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ImpZ
Postitusi: 7
Liitunud: N Juun 20, 2013 10:02
Asukoht:
Auto:

#235

ai kurja... misasi tal siis seda möllu seal kapoteall vaos hoiab...
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#236

LH jetronic mootorijuhtimine oli vanematel. Viitsid mässata siis ümberehituse võimalus on alati olemas.
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#237

Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#238

A see Trionicu paigaldamine vanemale autole on lebo. (ja odav!!!)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#239

Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D
Ei mäleta, kas rääkisin, aga umbes 2 aasta eest panime ühe ühe härra 9-3 Vectorile natuke vägevama asja peale. Aero pihustid otsis ise, sest teatavasti orig. pihustid palju ei kannata.
Seepärast ka stage1 on meil suhteliselt leebeks tehtud.
Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6
Rakz
Postitusi: 14
Liitunud: T Sept 17, 2013 11:30
Asukoht:
Auto:

#240

Tere, saatsin ka kodulehe kaudu hinnapäringu. Loodan, et tuli läbi ja varsti üks softituuninguga aero juures :cool:
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#241

Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6

Kannatavad ka B207E/L kolvid "peale keeramist" või samaväärsed 98-10 9-5 omadega ?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#242

B207 peale keeramine jäetakse reeglina tagasihoidlikumaks, kui B205/235 mootoritel.
Kas just kolvid nõrgemad, ei tea..
Oleks tore, kui keegi, kes mootoreid juppide tasandil võrrelnud, oskaks erinevustest rääkida.
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#243

Skandixi kodulehelt jäi silma huvitav märge.

Saab 9-5 with B235R, classification of spark plugs:
cars with "Hirsch 1 performance kit": BCPR6ES-11
cars without "Hirsch 1 performance kit": PFR6H-10


http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=162478

Millist küünla valikut soovitate Teie autoomanikele kes on saanud Teilt softi tuuningu? Kui esimest siis mis võiks olla õige vahe?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#244

BCPR6ES-11 või BCPR7ES-11
Võib jätta nii nagu on, 1,1mm. Pigem annab musta DI puhul sädevahe 0,9...1,1mm suhteliselt ühesuguse tulemuse.

Ise kasutan BCPR9ES-11 isegi talvel (ka must DI) ja sõites ei saa aru, et oleks vahe näiteks 7ES-ga. Erinevuse reedab ainult isolaatorosa toon.
Sädevahe 1,0mm - mitte et see vahe kuidagi kohustuslik oleks, aga vanast harjumusest selliseks seadnud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#245

Mulle Hook ütles, et 6-ed võib naabri aeda visata, eriti kui tegemist on mingi perfjoormansiga.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#246

Olen aru saanud, et platinum on ainult pika vahetusvälba eeliseks. Väike tune ja BCPR7ES ... küünlaid vahetad koos õliga ca 10k läbisõidu tagant. Sädevahega on sedasi, et ca 0.9 võiks olla ok. Kui puhub rohkem , siis külmem küünal (sama seeria 8't vist ei toodeta enam)
Edit: Vahet pole Aero või mitte...
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#247

Sõidan aastaid (ju ca 5+ aastat umbes) mitte platinumiga ja ei kurda :)
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#248

Põhimõtteliselt oleks siis hea idee panna tavalised 7 Aero peale? Ja vahe sättida originaali asemel 0,9 peale?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#249

6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.
Sellistel juhtudel käitub ka tuuningsoft sarnaselt originaalile.

Nublik: Proovi mõlemaid, platinumi ja originaale samade sõidutingimuste juures. Sul knock counter SID-l olemas.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#250

6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.

Sedand küll
Vasta