10. leht 16-st

Crossroad Performance

Postitatud: R Mai 17, 2013 23:26
Postitas Jupats
Igasugused nupud ja kompuutri näppimised on mind surmani ära tüüdanud....kas ei ole võimalik asja progeda nii,et normaalselt sõites on nn, economy mode peal,ning siis kui pedaal põrandasse suruda,läheb nii kuidas suudab ja riistvara võimaldab...

Kui pead 9-5 silmas, siis originaalis ta nii käitubki. :cool:

Crossroad Performance

Postitatud: T Juun 04, 2013 5:33
Postitas spirit
Tonnise lisamaterjalide lingid ei ole Crossroadi lehel enam aktiivsed, kas see on tahtlikult nii ?
Mäletan, et oli peris abiks jutt ning mul just aeg sinnamaani jõudmas, et tuleks hakata eeldustega tegelema.

Crossroad Performance

Postitatud: T Juun 04, 2013 9:37
Postitas Jupats
Fail ise oli kusagile jooksu pannud. Nüüd peaks korras olema;)

Crossroad Performance

Postitatud: T Juun 04, 2013 9:46
Postitas KorK
Kas kevade puhul hinnasula ka tuleb :P?

Crossroad Performance

Postitatud: T Juun 04, 2013 12:26
Postitas Jupats
Ammu suvi käes juba :drink:

Crossroad Performance

Postitatud: R Juun 14, 2013 3:20
Postitas sebastian
Mitu korda on OpenSID-i kohta küsitud...

9-5 tuuningu puhul (stage1 jne) on OpenSID juba hinna sees. On alati olnud.
Kui kellelgi tuleb vallatu mõte näha mootori töö andmeid niisama, tehasesetingus mootoriga,
siis see eraldi siiski maksab - soft ECU-st tuleb samamoodi lugeda-muuta-kirjutada.

Ja suvine hinnasula kah. Pilootide karmil nõudmisel :cool:
9-3SS/SC (kuni MY06) - €130
Esialgu kestab meie suvi juuli lõpuni.

Muu info esimesel leheküljel nagu ikka.

Crossroad Performance

Postitatud: R Juun 14, 2013 16:27
Postitas nael
Nüüd tuleb kindlasti varsti trip ette võtta Tallinnasse. :P

Crossroad Performance

Postitatud: N Juun 20, 2013 16:12
Postitas ImpZ
äärmiselt võhiklik küsimus(võhik ma ju olengi:P), aga mis põhjusel ei saa softiga mängida - 92 aasta tonnisega?

Crossroad Performance

Postitatud: N Juun 20, 2013 16:24
Postitas Cyber
T5 puudumise tõttu. Trionic mootorijuhtimine tuli tonnistele alates MY 93

Crossroad Performance

Postitatud: N Juun 20, 2013 16:26
Postitas ImpZ
ai kurja... misasi tal siis seda möllu seal kapoteall vaos hoiab...

Crossroad Performance

Postitatud: N Juun 20, 2013 16:52
Postitas saabu14jr
LH jetronic mootorijuhtimine oli vanematel. Viitsid mässata siis ümberehituse võimalus on alati olemas.

Crossroad Performance

Postitatud: T Aug 13, 2013 21:42
Postitas nael
Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D

Crossroad Performance

Postitatud: T Aug 13, 2013 22:09
Postitas S9K
A see Trionicu paigaldamine vanemale autole on lebo. (ja odav!!!)

Crossroad Performance

Postitatud: T Aug 13, 2013 23:37
Postitas sebastian
Keegi siit 9-3 SS-ile 129kw on Stage2 peale lükanud? Kui õigesti aru sain, siis uued pihustid + uus remap. Sooviks kommentaare kuulda, endal juba veidi isutab. :D
Ei mäleta, kas rääkisin, aga umbes 2 aasta eest panime ühe ühe härra 9-3 Vectorile natuke vägevama asja peale. Aero pihustid otsis ise, sest teatavasti orig. pihustid palju ei kannata.
Seepärast ka stage1 on meil suhteliselt leebeks tehtud.
Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6

Crossroad Performance

Postitatud: T Sept 24, 2013 20:22
Postitas Rakz
Tere, saatsin ka kodulehe kaudu hinnapäringu. Loodan, et tuli läbi ja varsti üks softituuninguga aero juures :cool:

Crossroad Performance

Postitatud: N Sept 18, 2014 16:57
Postitas Pootsman
Hiljem läks tal ka asisem turbo peale.
Softidüno näitas 260HP-380Nm. Pikemat tagasisidet ei ole saanud, omanik pole ilmselt meie foorumi kasutaja, aga liikus see auto...päris ärevalt :cool:

Nii et peale pihustite võib jääda ka turbo nõrgaks: kuni MY06 puhub B207E/L mootoritel Garrett GT2052S ja hiljem juba "aerovääriline" TD04H-11-6

Kannatavad ka B207E/L kolvid "peale keeramist" või samaväärsed 98-10 9-5 omadega ?

Crossroad Performance

Postitatud: N Sept 18, 2014 23:19
Postitas sebastian
B207 peale keeramine jäetakse reeglina tagasihoidlikumaks, kui B205/235 mootoritel.
Kas just kolvid nõrgemad, ei tea..
Oleks tore, kui keegi, kes mootoreid juppide tasandil võrrelnud, oskaks erinevustest rääkida.

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 18:00
Postitas Pootsman
Skandixi kodulehelt jäi silma huvitav märge.

Saab 9-5 with B235R, classification of spark plugs:
cars with "Hirsch 1 performance kit": BCPR6ES-11
cars without "Hirsch 1 performance kit": PFR6H-10


http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=162478

Millist küünla valikut soovitate Teie autoomanikele kes on saanud Teilt softi tuuningu? Kui esimest siis mis võiks olla õige vahe?

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 19:45
Postitas sebastian
BCPR6ES-11 või BCPR7ES-11
Võib jätta nii nagu on, 1,1mm. Pigem annab musta DI puhul sädevahe 0,9...1,1mm suhteliselt ühesuguse tulemuse.

Ise kasutan BCPR9ES-11 isegi talvel (ka must DI) ja sõites ei saa aru, et oleks vahe näiteks 7ES-ga. Erinevuse reedab ainult isolaatorosa toon.
Sädevahe 1,0mm - mitte et see vahe kuidagi kohustuslik oleks, aga vanast harjumusest selliseks seadnud.

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 19:50
Postitas S9K
Mulle Hook ütles, et 6-ed võib naabri aeda visata, eriti kui tegemist on mingi perfjoormansiga.

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 20:08
Postitas Homersimpson
Olen aru saanud, et platinum on ainult pika vahetusvälba eeliseks. Väike tune ja BCPR7ES ... küünlaid vahetad koos õliga ca 10k läbisõidu tagant. Sädevahega on sedasi, et ca 0.9 võiks olla ok. Kui puhub rohkem , siis külmem küünal (sama seeria 8't vist ei toodeta enam)
Edit: Vahet pole Aero või mitte...

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 20:59
Postitas Homersimpson
Sõidan aastaid (ju ca 5+ aastat umbes) mitte platinumiga ja ei kurda :)

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 22:30
Postitas Nublik
Põhimõtteliselt oleks siis hea idee panna tavalised 7 Aero peale? Ja vahe sättida originaali asemel 0,9 peale?

Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 04, 2014 22:34
Postitas sebastian
6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.
Sellistel juhtudel käitub ka tuuningsoft sarnaselt originaalile.

Nublik: Proovi mõlemaid, platinumi ja originaale samade sõidutingimuste juures. Sul knock counter SID-l olemas.

Crossroad Performance

Postitatud: P Okt 05, 2014 0:10
Postitas S9K
6-d võib naabri aeda visata, aga nendega võib ka täiesti sõita. Näiteks talvel, kui rõhud pole eriti kõrged, sisselaske temp. madal ja gaasijalg tagasihoidlikum.

Sedand küll