Mina sain täna igatahese oma 2011a ventika määrimise ja puhastamisega kenasti taas tööle. Kulu= 2 tundi oma tööd ja 5 euri stendis testijale. Hea kui puhkus ja käed peest välja ei kasva

Esindusse oleks saanud sadu eurosid taas jätta...
PS Kes kunagi seda ise tegema hakkab, siis vihjena, et vaja torx T10, T15 ja ka T20 otsikuid. Soovitavalt painduva lüliga kruvikeeraja või siis hästi väike kruvikas millel saab otsikuid vahetada.
1) Esmalt vaja eemaldada kindalaegas, mis kinni 5 hästi nähtava kruviga, neist 1 asub kindlakaeka sees, nb! eemaldada ettevaatlikult kuna vaja lahti lasta ka kindalaeka valgustuse pistikud ning õhutoru, mis jahutab kindalaegast.
2) Edasi eemaldada kindalaeka all olev plastkate, mis kinni 1 kruvi ja külgedelt paari nagaga.
3) Siis eemaldada keskkonsooli küljeplast, see kinni 1 plastkatte all oleva kruviga. Eenaldub kui tõmmata auto taguotsa ja põranda suunas.
4) Eemale painutada must plastist jalgadele õhku suunav toru, mina võtsin selle täitsa küljest, aga saab ka selle eemale painutada.
5)Siis maha võtta ventikas, selleks eemaldada 7 kruvi ja lasta lahti 2 klõpatsit. Kõige keerukam on eemaldada vastu torpeedoplekki asuvaid 2 kruvi.
Kasuks tuleb ka kehakaal alla 100 kg ja kõrgvererõhutõve mittepõdemine, seast pea allpool armatuurlaua all olemine pole mitte igas eas jõukohane

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)