2. leht 2-st

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: R Nov 11, 2011 17:54
Postitas schemen
Mis, siis norivad? Naise auto, teine nii õnnetu. Ma proovin mingi päev selle sisselaskekollektori klapi pumba ära vahetada. Küsimus tarkadele! Kas mingit releed pole kaitsemete blokis selle anduriga seotud? Jah mis siin ikka õiendada ja saabi opeliks teha. Ma ise sõidan veel kapriisema masinaga:)

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: T Dets 13, 2011 23:26
Postitas ivomets
Taas mingi müstiline probleem 2,2 85 KW.( pagan see diisliteema on ikka huvitav) nüüd siis selline värk, et mootorituli ei põle aga jõudu ei ole.

vaakum on ja jõuab igale poole, voolikud korda tehtud, egr korras, liigub ja ei lase läbi;käivitub hästi. rõhuandur puhastatud. wastergate liigub, klapp isegi olema, uurisin järele, ja see kah sulgub.

tech 2 ga sai natukene pusitud; vähemalt turbo solenoidklapp avanes ja sulgus.

äkki ideid??

mmm, mõnus ikka see uurimine ja õppimine.

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: T Dets 13, 2011 23:33
Postitas iisak
Õhulugeja.
99% tõenäosusega.
Et 100% kindel olla, tuleks TECH2-ga vaadata tegeliku ja kalkuleeritud õhukoguste erinevust.

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: K Dets 14, 2011 20:38
Postitas schemen
Õhu viga tundub olevat. Kas ei saa peale või ei lase välja. Soovitan vaadata, kas turbo taga oleva klapi kinnitus pole lahti tulnud.

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: K Dets 14, 2011 21:50
Postitas saab9-3
Õhulugeja ja õhurõhu andurit saab ka tavalise voltmeetriga mingi täpsusega ise mõõta, kui isetegemise huvi on. Ivometsal paistab seda olevat. Enda Alfal sai korra nii katkine õhulugeja tuvastatud. Kuna neil autodel sama tükk, siis ilmselt töötab ka Saabi puhul see metoodika.

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: K Dets 14, 2011 22:56
Postitas ivomets
:P minu huvi oleks , et ma saaks asjad võimalikult ruttu korda;

Andsin täna päeval oma auto meestele, kellel on tech; et las nad õpivad ja proovivad ja katsetavad.
Mu huvi oleks, et saaks Pärnus kah lihtsad vead lihtsalt diagnoositud ja kõrvaldatud.
ma ei viitsi alati pealinna sõita, kus mind alati lahkesti kohe ette võetakse ja paari minuti pärast öeldakse, et mida vahetama pead :notworthy:
ja kuskjuures kõige hullem see, et alati jään neile võlgu ka.

Viimane kord oli, et Pärnus said oma arvutiga veaks egri süsteemi aga seda nad oma arvutist välja lugeda ei oskand, et õhulugeja viga. Mis kasu on ajust, kui seda ei kasuta??:evil:

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: N Dets 15, 2011 15:38
Postitas ivomets
Nii, lõpuks sai siis ka seekord asi lahenduse: probleemseks osutusid 2 (kaks) solenoidklappi, mis tühikäigul töötasid aga mis sõites enam vaakumit ei pidanud.
näed, ise kogenematu, ei oskand selle peale tulla, et vaakumit vaadata ka sõites.
aga eks järgmine kord taas natukene targem.
Muideks elektroonikapoolepealt klapid korras ja mootorituld põlema ei pannud.

seal, kus minu dislat tehti oli juba järgmine saab sees ja umbes sama probleemiga; aga tal olid vaakumvollad nagu süsi.. :cool:

ja muidugi lux asi oli see, et kohe pakuti asendusautot!!!
mille ma lõpuks ikkagi võtsin
kuigi oleksin leppinud ka sellega, et keegi mind ühest linna servast teise viib. ja kohvi sai ka.

Mõnes mõttes sõbralik koht!!

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: N Mai 01, 2014 11:48
Postitas tsuhna30
kas keegi oskab seletada kus 2,2tid 85kw turborõhuandur asetseb

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: N Mai 01, 2014 13:34
Postitas rantto

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: R Mai 02, 2014 10:58
Postitas vallikas
Kuulge diislispetsid. Mul rumalaid küsimusi hulgim.

Mis roll on üldse vaakumil ja nendel peentel voolikutel? No et mida sisuliselt tähendab see, et mootor saab lisaõhku ja mille jaoks on vaakum vajalik? Äkki saan kusagilt lugeda diiselmootorite toimimisest? Kas need vaakumvoolikud on võimalik Hydroscandiast osta (Volvo 2,5TDI tegin nii) ja vahetada või on spets voolikud? Ja kuidas kontrollida, kas kütuse tagasivoolu klapp töötab või lihtsalt välja vahetada, kui on kahtlus? (mu 2.2 on väikeste käivitusraskustega, külmalt praegu 5-6 kraadi sooja hommikuga nii 4-5-6 pööret).

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: R Mai 02, 2014 11:41
Postitas tõh
Kui arvad, et kehvas käivituses süüdi tagasivooluvoolikud, pargi auto pikemaks ajaks ninaga allapoole. Kui need on läbi, võib tõesti kütus alla vajuda.
Kindel, et sul mingi tagasivooluklapp üldse on? Originaalis seda pole, ehkki mõni on ise külge aretanud.

Voolikuid saab ilmselt ka suvalisest autopoest, rääkimata Saabi-kodadest.

Probleem 2.2 TiD mootoriga

Postitatud: N Mai 08, 2014 20:34
Postitas toyo3
Mul on selline teooria asjast, et äkki vahepeal kuskil see rõhk läheb kaduma ja tekibki turborõhu anduri viga.