Probleem 2.2 TiD mootoriga

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#1

Tegemist 2,2 tid 85kw 1999a 9-3ga. Check engine hakkas põlema. Vahetasin egr-i ära (mehaaniline), põleb. Vahetasin kõik vaakum voolikud, põleb. Vahetasin vaakumpumbad, põleb. Puhastasin kollektorid, põleb. Noh viisin saabianti juurde diagnosti. Kuulati ja vaadati, õeldi, et turborõhuandur. Vahetasin ära, põleb. Varsti panen ennast koos selle traktoriga põlema :)
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#2

Pealkiri võiks korrektne olla, niimoodi Sa abi eriti küll ei saa..
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

Tegemist 2,2 tid 85kw 1999a 9-3ga. Check engine hakkas põlema. Vahetasin egr-i ära (mehaaniline), põleb. Vahetasin kõik vaakum voolikud, põleb. Vahetasin vaakumpumbad, põleb. Puhastasin kollektorid, põleb. Noh viisin saabianti juurde diagnosti. Kuulati ja vaadati, õeldi, et turborõhuandur. Vahetasin ära, põleb. Varsti panen ennast koos selle traktoriga põlema :)

päris põnev.too meile.ehk saame ka midagi ära vahetada nii, et ikka põleb:notworthy:
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#4

homme toon
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#5

aa ja päeva nali. Äkki on lamda andur läbi:P:P
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#6

ptüi ptüi ptüi, mul ka mitu korda diagnostika tehtud, vahetatud ja parandatud juppe. Ja õnneks hetkel pole veel tuli põlema läinud. Mudu ja niiet keegi aru saa millest läheb põlema ja kustub ja läheb põlema....
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

vaata, seal sisselaske juures on veel üks vaakumiga reguleeritav klapp, mis mingeid klappe liigutab sisselaske kollektoris; äkki see klapp ei ole tihe??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

Tolle klapi võib isegi pimedaks teha, st kruvi voolikusse keerata. Oli see vist Viki, kes sellise soovituse kunagi andis, kui nimetet klapp nöökis. Sõita sain edukalt, ehkki mul ei löönud see klapp mootorituld põlema, vaid teatud pööretel kadus jõud (üks silinder?) tagant ära.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#9

Sa mõtled seda, mis turbo küljes on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Sa mõtled seda, mis turbo küljes on?

Ja nüüd loe ivometsa postitust uuesti:wall::wall:
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#11

Edit by Iisak: proovib nüüd uuesti ja viisakamalt:fight:
Caliba
Postitusi: 127
Liitunud: K Apr 01, 2009 15:24
Asukoht: Kuusalu vald
Auto: 9-3 SC 1.9Tid 07a.

#12

Sa mõtled seda, mis turbo küljes on?



ivomets rääkis ju sisselaskekollektori juures olevast vaakumklapist, Sina aga räägid üldse turbo vaakumklapist.

vaata korra pingsamalt mootoriruumi ja ehk oskad ka seal orienteeruda :)
kaks väga erinevas kohas asuvat asja.:fight:
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#13

See klapp on korras.Ma ise arvan, et turbo klapp jääb kinni, kuna tuli hakkab suvalistel hetkedel põlema. Küll külma ja sooja mootoriga. Samas diagnostika näitas turborõhuandurit. Loogiliselt peaks see turbo klapp mõjutama ka andurit. Kuna teiste varuosadega oli õnneks doonor kõrval tuleb vist nüüd kulutama hakata.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#14

lase see turboandur ära puhastada.
iphonede ja ipadide remont
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#15

Õhulugeja on kontrollitud?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#16

Kas õhulugeja rikke korral, mitte ei kõigu pöörded?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

See klapp on korras.Ma ise arvan, et turbo klapp jääb kinni, kuna tuli hakkab suvalistel hetkedel põlema. Küll külma ja sooja mootoriga. Samas diagnostika näitas turborõhuandurit. Loogiliselt peaks see turbo klapp mõjutama ka andurit. Kuna teiste varuosadega oli õnneks doonor kõrval tuleb vist nüüd kulutama hakata.
Kulutamine ei tee paha,kuid pädev diagnostika teeks seda(paha) veelgi vähem.

edit: mida nimetad "turboklapiks" ? On mitmeid klappe,mis turboga seotud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Kas õhulugeja rikke korral, mitte ei kõigu pöörded?
Ei kõigu tavaliselt.Mis see kõikumine teemasse puutub?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

aga kui pöörded kõiguvad; siis vända andur.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#20

Kordan 3 kord, diagnostika näitas turborõhuanduri viga. Õhukululugeja oleks ju eraldi koodiga näidanud. Mul pole vahendeid, et terve mootor uute juppidega välja vahetada, sest keegi arvab viga selles ja tolles ja kolmandas olevat. Hea oleks muidugi proovida kõigi soovitusi, kui keegi laenaks 10 min. oma vidinaid.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

Auto korda tegemine EI OLE TUIMA NÄOGA VEAKOODIDE LUGEMINE JA EHKU PEALE JUPPIDE VAHETAMINE:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#22

Huvitav, kas ma vahetan midagi????
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#23

Vahetasin egr-i ära (mehaaniline), põleb. Vahetasin kõik vaakum voolikud, põleb. Vahetasin vaakumpumbad, põleb. Vahetasin ära, põleb. Varsti panen ennast koos selle traktoriga põlema :)

Kõik vahetasid ära ju??

Sa jamad liiga palju siin netis, selleasemel, et sõita kuskile töökotta ja sealt minema korras autoga. Tallinnas saabi töökodasid igas ristmikul, mitte nagu Pärnus, või mujal maailmas
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#24

Doonor autost võtsin osad. Ma sain aru, et jutt on ostmisest ja teeninduses olen ka käinud. Siiamaani olen ise autosid edukalt parandanud, aga sellist s...a näen esmakordselt. Kui nii kõvad remondimehed olete ma toon teie kätte, tehke korda. Selle opeli väärtus on sama palju, kui teeninduses arve tehakse.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

Äkki tõmbaks nüüd pool tooni madalamaks enda väljaütlemised:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta