Vana klassiku hingeelu

Kõige klassikalisemad Saabid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Factor
Üldiselt vahetage oma masin automaat kastiga masina vastu ja praktiliselt unustate käsipiduri ;)

Sellist tüüpi pid.sadulatel,nagu tonnistel lõppeb kässari mittekasutamine hiljem mittepidurdava tagasillaga.Ja ega teistele autodele ka seisvad süsteemid head ei tee:gun:

Nii ta on jah. Polnud auto ostmisest saadik kässarit kasutanud ja talverehve alla pannes avastasin, et tagumine ketas on rooste läinud. Mingi hetk tuleb ketaste vahetus ette võtta.
Nüüd kasutan kässarit.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#27

Hei hei ärge siis nüüd päris lööma kah hakake!
Ma juba ütlesin, et ärge nüüd siis kõikke nii sõnasõnalt ja tähttähelt kah võtke!
trossid roostetavad kinni ka soojalajal ja kui 11 kuud mittekasutada ja siis loota et kuuaega kasutust teeb sõnaotseses mõttes kõik tasa, loomulikult mitte!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#28

kas autoabi oled proovinud?
heal juhul autoabi coca( ja arvan ka , et viskiga) määrida ja saab auto käima ja pidurid ka lahti.

ps: kõik siin ilmas on nii lihtne!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
tram
Postitusi: 33
Liitunud: K Mär 16, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#29


Sellist tüüpi pid.sadulatel,nagu tonnistel lõppeb kässari mittekasutamine hiljem mittepidurdava tagasillaga.

Nii ta on jah. Polnud auto ostmisest saadik kässarit kasutanud ja talverehve alla pannes avastasin, et tagumine ketas on rooste läinud. Mingi hetk tuleb ketaste vahetus ette võtta.
Nüüd kasutan kässarit. [/quote]
Seletage palun lähemalt lahti, miks see nii on? Mul just selline lugu, et kuna kässar jäi kogu aeg peale ja mõned õllesed kõrvalistujad tavatsesid talvel kurvides seda kangi tõmmata, siis võtsin trossi hoopis lahti. Ja tõsi ta on, et tagumised silindrid kinni on jäänud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

Algselt postitas: tram
Seletage palun lähemalt lahti, miks see nii on? Mul just selline lugu, et kuna kässar jäi kogu aeg peale ja mõned õllesed kõrvalistujad tavatsesid talvel kurvides seda kangi tõmmata, siis võtsin trossi hoopis lahti. Ja tõsi ta on, et tagumised silindrid kinni on jäänud.
Kässari mehhanism regullib seal klotside kaugust kettast, ku ma õieti mäletan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: part
Algselt postitas: ALI
... kas klassikul on siis käsipidur esiratastele või? ...
waky-waky, eggs and baky :eureka:

einoh ... naerge pealegi ;)
Olen lihtsalt suht väikest aega saabiomanik, ei olnud seda pisiasja veel tähele pannud.

Igatahes - Ta sõidab jälle! :head::head::head:

Võtsin teiselt akult veidi voolu ja sõitsin ringi, et aku piisavalt täis laeks. Piduriklotsid otsustasid iseenesest lahti tulla, ei pidanudki kokakoolaga mäkerdama hakkama :P - tõesti, nagu oleks auto iseloomu näidanud või midagi. :)

Aga algajal lolle küsimusi jätkub, nii et:
1 ja 3 käik ei lähe aegajalt sisse, eriti kolmas - väga täpselt peab nihverdama. Aga vahest läheb sisse kohe ilma probleemideta. Seetõttu olen hakanud lihtsalt harrastama skeemi 1-2-4 käik. Kas seda annab timmida kellegi oskaja juures, või on see tõsisem probleem?

Igatahes aitäh huvitavate nõuannete eest :)
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#32

Wai wai wai
Mäletan et üks kord jätsin oma armsat tonnist kaheks kuuks Mustamäele magada.
Tulemuseks oli suur üllatus, mis läks mulle maksma umbes 6000.-
Täitsa lagunes üks käigukasti laager ja piduriketas läks kõveraks (vahepeal oli tunne, et keegi vahetas majade vahelises hoovis lihtsalt juppid ära).
Et ärge oma Saabi solvage, autod peavad elama, elu on aga liikumises! :drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#33

käikude kohapealt niivähe kui tean, et käigukangi kummiluti all on puks, mida 3 kruvi kinni hoiavad ja need kipuvad lahti tulema vahest.
määret sinna vahele ja tagasi kinni. kunagi keegi teadis rääkida, et oli sellest abi saanud.
ega ma ise ei tea aga yks tark mees rääkis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#34

Lasin täna saabi teadjamatel meestel üle vaadata.
Huvitav, et esimene kommentaar oli ikka, et tegu on rohkem lennuki kui autoga.... :P

Käsipidur on tõesti omadega õhtal - üht ratast ei pidurda üldse. Piduriklotsid kah üsna läbi. Ei teagi kust neid saada on ja palju nad maksta võiks?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

Algselt postitas: ALI
Ei teagi kust neid saada on ja palju nad maksta võiks?
Siis ei olnud eriti teadjad mehed..:) Asjatundja ei defineeri SAABi "rohkem lennukiks". Klotsid maksavad 100+(300) krooni olenevalt tootjast... mingid igapäevased no-high-performance asjad miski 150-180 eeku komplekt.
Mittetöötav kässar ilmselt kinnijäänud trossidele viitab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#36

Siis ei olnud eriti teadjad mehed..:) Asjatundja ei defineeri SAABi "rohkem lennukiks".


Selles osas on sul Cyber täiesti õigus. Tegu ei olnud saabi spetsialistidega, vaid lihtsalt tuttava mehaanikuga, kes pani talverehvid alla ja vaatas muuseas ka auto üle.

Aga jah... soovitati auto maha müüa ja osta mõni muu liikur, millel head odavad varuosad - mingit opelit või audiloksi peeti ilmselt silmas :P :P :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

Kuule, hoia eemale neist meestest, klassiku varuosad EI OLE kallid..:) J aei kulu neid ka sugugi palju
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#38

Sellistest remondimeestest tuleks jah kaarega mööda käia, kes esimesena hakkavad sulle rääkima, et sul on ikka liiga keeruline auto, et müü maha ruttu ja osta sierra või kadett.

Ei taha küll isiklikux minna, kuid sellises autoremondis nigu "Stoltsen" olen sellist juttu korduvalt kuulnud, nii enda Audi kui näiteks ka sõbra Mitsu Sigma kohta, samuti lambist sealviibiva kliendi auto kohta. Krt vennad ei saand seal isegi sigulli sillaregulliga hakkama:fight:
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#39

Jah nagu öeldakse, et kui viid saabi remonti, siis ei lähe remondi aeg + paberimajandus. Vaid veel lisa pooltunnikest, mis kulub eest ära jooksmisele, kui mehaanik sind mööda garaaži mutrivõtmega tagajab ja sina teda jooksupealt veenad, et ei ma ei aja oma Saabikut siit eest ära ja ole hea mees tee see masin korda. :fight:
Alles siis läheb remondiks. Vähemalt Pärnus on sedaviisi.:mad:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#40

Mõtlesin siis , et paneks vahelduseks classicule hääled sisse..........aga tema nii ei arva ning mitte ei käivitu.
Siis puhastasin ära mina küünlad. Seejärel jagaja kontaktid. Siis lõpuks kallasin õhufiltrisse veel sortsu bensiinigi. Ei......:gun: starter veab korralikult - aku täiesti täis. Bensiini kah tuleb - lõhnast järeldades.

Hämmastav on, et nädala aega tagasi -10 kraadi juures läks kohe tööle....
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#41

Sa vist ei käinud teda uue aasta tuleku puhul õnnitlemas ja silitamas-patsutamas, nüüd ta on solvunud :poke:
Aga tegelikult, kui oled veendunud, et säde on olemas, proovi korra ilma tooreklappi avamata lihtsalt gaasipedaaliga mängides - ehk viskas ikkagi küünlad liig ruttu märjaks. Karpadega 900-l on mul seda vahel juhtunud. Ja mu meelest kipuvad need klassikud igaüks väheke ise iseloomudega olema :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#42

Tegelt ma ei ole yldse nii kindel, et säde olemas on - pole yhte tötrsugi teinud teine, ainult starter veab - samas juhtmed on kõik nagu oko, jagaja kuiv. Gaasiga juba proovisin-ilma klapita, lahtise klapiga....... viimase abinõuna panin tilga bensiini karburaatori korgist kah sisse ( see ei ole loodetavasti väga julm tegu ). Äkki on süütepool uue aasta puhul lihtsalt ära surnud? ....tähendab ja starter käib siis ka kui süütepool ei tööta?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#43

Algselt postitas: ALI
viimase abinõuna panin tilga bensiini karburaatori korgist kah sisse ( see ei ole loodetavasti väga julm tegu ).
Odot, sul on ju Zenith-Strömbergi karpa? See peab olema kuni 10 mm ülaservast täidetud automaatkasti õliga (ATF), bensiini valamine sinna pole just parim mõte mu meelest, su auto võib seepeale veel rohkem solvuda :freak:
Äkki on süütepool uue aasta puhul lihtsalt ära surnud? ....tähendab ja starter käib siis ka kui süütepool ei tööta?
Trionicu väitel olla süütepool üks pommikindlamaid asju, ma julgeks pigem juhtmeid kahtlustada ja seejärel vaakumvoolikuid. Starteril pole sest aga sooja ega külma, kas süütepool hingab ehk mitte - tema väntab niikaua kui akust voolu peale tuleb või mähis vastu peab...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#44

Algselt postitas: Ryhkija

Odot, sul on ju Zenith-Strömbergi karpa? See peab olema kuni 10 mm ülaservast täidetud automaatkasti õliga (ATF), bensiini valamine sinna pole just parim mõte mu meelest, su auto võib seepeale veel rohkem solvuda :freak:

õu shit :P imen kohe välja ja panen õli asemele - sobib mootoriõli ka või peab justnimelt automaatkasti oil olema?

Vaakumvoolikud ma vaatasin on täiesti kobedad, nähtavasti oli eelmine omanik juba välja vahetanud. Aga juhtmed jah......täna näe jälle vesine ilm....ikka see vana teema jälle koorub välja, et midagi niiske ilmaga ei funkka.....
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#45

õu <b>[Censored]</b> :P

vau, automaatne tsensuur....:freak: ei olnud küll plaanis väga ropusti öelda
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#46

ainult atf õli sobib
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#47

OT:
Kas mõni teadjam mees seletaks, millist funktsiooni see ATF õli karburaatoris täidab?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#48

Õli on vist karpas selle jaoks, et segusiiber liiga kiiresti üles ei tõuseks ja alla ei langeks. Seda funktsiooni saab erinevate õlidega timmida. Minu omal on näiteks diisli õli sees (ma ei tea ainult milline). Ju rahvas on leidnud siis kõige sobilikuma viskoossusega õli.

To trionic: Miks ainult atf sobib? Miks ei võiks panna midagi muud?:freak:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#49

Miks ainult atf sobib? Miks ei võiks panna midagi muud?:freak:

Kui nüüd mõelda, siis nõukaajal olid ju kõik autod karpadega ning automaatkastist võis ainult und näha - huvitav mis õli siis tarvitati? :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#50

Algselt postitas: ALI
Miks ainult atf sobib? Miks ei võiks panna midagi muud?:freak:

Kui nüüd mõelda, siis nõukaajal olid ju kõik autod karpadega ning automaatkastist võis ainult und näha - huvitav mis õli siis tarvitati? :)

Nõukaajal polnud Eestis ka klassik-saabe. Õlimarke oli ka tol ajal piisavalt. Löö lahti mõni GOST'i õlide markeerimise standard näiteks - üsna kirju on see värk usun.
Vasta