Siin vist juttu paberfiltrist, nagu ma aru saan!?
Mul sai aktiivsöefilter pandud ca. 4 a. tagasi, kui veel Kadakas Audaceri asemel Troost oli. Pidi igati parem olema ja maksis ka muidugi palju rohkem.
Palju selle söefiltri eluiga on? Ei peaks ju iga aasta-kahe tagant vahetama, nagu paberfiltrit, mis niiskusega paberikäkis muutub seal?
Salongifilter i / Salongifiltri vahetus juhend.
Asi ei ole niiskuses vaid meie teedel lenduvas tolmus-eriti asfalditolmus, mida kuiva ilmaga naastrehvid üles kisuvad.
Praktika on näidanud,et kord aastas või 20000km järel tuleks ikkagi vahetada ka salongifiltrit.
Praktika on näidanud,et kord aastas või 20000km järel tuleks ikkagi vahetada ka salongifiltrit.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vahetasin omal siis ka filtri välja. Oli teine küll plastikäärega aga selline suht pehmekene ja lödi korpusega.
Kõigepealt kitkusin remondijuhendite järgi kindalaeka ja alumise plasti ära. Seejärel võtsin Trionicu-onu soovitusel oma pesast välja ka ühe juhtploki - kasulik nõuanne kuna siis ei pea nii palju filtriga nikerdama.
Siis algas asja põnevam osa. Tõmbasin kõigepealt filtrikopsikust tolmuimejaga välja hunniku kuseokkaid ja muud prahti ja seejärel filtri ning porolooni (see mis temast veel järgi oli).
litsusin porolooni paika ja asusin filtrit paika pressima. Olles eelnevalt siis filtri küljes oleva kleepriba ära kiskunud.
Loogika ütleb, et liim ei libise. Ei libisenud jah - hoopis poroloon läks koledasti rulli ja filtrist jäi järgi ainult käkerdis
Sellise töö puhul ei pea paraku paika moraal, et kui ei saa nõuga siis saab jõuga
Sellele järgnes vana filtri tolmuimeja ning suruõhuga puhastus ja tagasipanek.
Sai siis sammud Vikingisse seatud ja sealt korralik B-Kategpooria filter toodud (Denso). Hind 37 EUR. Originaal oli täpselt poole kallim ning pehme hiinaime 23 EUR.
Denso filter oli korraliku plastkorpusega ja paigaldamine (teist korda ju nagunii asi paremini käpas:)) läks ka probleemideta. Seekord kleepriba ei puutunud ja poroloon istus ka täitsa korralikult oma pessa.
Leidsin Youtubest ka ühe vahva paigaldusjuhendi - taustaks mängimas Rascal Flatts`i "Life Is The Highway":P
http://www.youtube.com/watch?v=3_YBhfUzPww
Siit siis moraal - tuleks eelistada korralikke plastkorpusega filtreid kui vähegi võimalik.
Kõigepealt kitkusin remondijuhendite järgi kindalaeka ja alumise plasti ära. Seejärel võtsin Trionicu-onu soovitusel oma pesast välja ka ühe juhtploki - kasulik nõuanne kuna siis ei pea nii palju filtriga nikerdama.
Siis algas asja põnevam osa. Tõmbasin kõigepealt filtrikopsikust tolmuimejaga välja hunniku kuseokkaid ja muud prahti ja seejärel filtri ning porolooni (see mis temast veel järgi oli).
litsusin porolooni paika ja asusin filtrit paika pressima. Olles eelnevalt siis filtri küljes oleva kleepriba ära kiskunud.
Loogika ütleb, et liim ei libise. Ei libisenud jah - hoopis poroloon läks koledasti rulli ja filtrist jäi järgi ainult käkerdis
Sellise töö puhul ei pea paraku paika moraal, et kui ei saa nõuga siis saab jõuga
Sellele järgnes vana filtri tolmuimeja ning suruõhuga puhastus ja tagasipanek.
Sai siis sammud Vikingisse seatud ja sealt korralik B-Kategpooria filter toodud (Denso). Hind 37 EUR. Originaal oli täpselt poole kallim ning pehme hiinaime 23 EUR.
Denso filter oli korraliku plastkorpusega ja paigaldamine (teist korda ju nagunii asi paremini käpas:)) läks ka probleemideta. Seekord kleepriba ei puutunud ja poroloon istus ka täitsa korralikult oma pessa.
Leidsin Youtubest ka ühe vahva paigaldusjuhendi - taustaks mängimas Rascal Flatts`i "Life Is The Highway":P
http://www.youtube.com/watch?v=3_YBhfUzPww
Siit siis moraal - tuleks eelistada korralikke plastkorpusega filtreid kui vähegi võimalik.